No ... tytuł mówi (chyba) sam za siebie chyba XD
_-*-_
Weszliśmy do hotelu. Byliśmy cali czerwoni od śmiania się, straszna nas głupawka złapała przez to wszystko. Ale gdy się uspokoiliśmy Karol odebrał kluczyk od pokoju i poszliśmy na górę po schodach. Hotel nie był duży, a obsługa była nawet miła. Stanęliśmy przed drzwiami od naszego pokoju. Karol wsadził kluczyk w zamek i przekręcił go otwierając tym samem drzwi i puszczając mnie przodem. (Chociaż Karol nie ma problemów z wkładaniem XD)
- Dziękuję. - Powiedziałem i wszedłem do środka. Brunet wszedł za mną i zamknął drzwi na kluczyk.
Zacząłem rozglądać się po pokoju. Nie był on zbyt duży. Na środku stało duże łóżko małżeńskie, na którym leżało bardzo dużo poduszek. Po bokach łóżka stały szafeczki, w pokoju była jeszcze jakiś stolik ale .. nie będę tego wszystkiego opisywać... lecz moją uwagę przykuły jakieś drzwi. Podszedłem do nich i nacisnąłem na klamkę pchając je lekko. Moim oczom ukazała się nieduża łazienka ... z dużą wanną.
- Ej.. Karol.
- Słucham. - Odpowiedział z pokoju.
- Nie mów słucham bo Cię wyrucham. - Zaśmiałem się - Chodź na chwilę.
- Pff.. kto kogo. - Dołączył się do śmiania i przyszedł jak poprosiłem
- Pacz jaką mamy wielką wannę, nawet u mnie w domu takiej nie ma.
- U mnie w mieszkaniu tym bardziej.
- Uważam że trzeba to wykorzystać. - Na moją twarz wkradł zły uśmiech.
- Ale że tak razem?! - Zapytał wystraszony i zaczął się cofać z powrotem do pokoju.
- Mhmmmm. - Zacząłem się na niego patrzeć z założonymi rękoma na klacie.
- C-czemu się tak patrzysz? - Zaśmiał się nerwowo.
- Bo mogę. - Odpowiedziałem spokojnie i zacząłem do niego podchodzić baaardzo powoli.
- Czemu podchodzisz do mnie tak wolno?
- Bo pewnie wystraszyłbyś się gdybym biegł. - Po wypowiedzeniu tych słów zauważyłem lekki niepokój na twarzy Karola. Nie zniechęciłem się przez to, gdy byłem już bardzo blisko zarzuciłem mu ręce na szyję.
- Kariii ... chodź się razem wykąpiemy. - Szepnąłem mu seksownie do ucha.
- A-ale ...
- Proszeeee ... - Przysunąłem się bardziej i nadgryzłem delikatnie jego płatek ucha.
- N-no jak tak ładnie prosisz. - Powiedział mrucząc i położył ręce na mojej talii obejmując mnie.
- Mmmm.. podoba mi się. - Odpowiedziałem.
Zmniejszyłem odległość między nami całując chłopaka w usta. Karol oddał pocałunek mocniej mnie obejmując. Eh czemu to ja zawsze muszę zaczynać? Wtedy też ja zaczynałem ... aż taki jestem napalony na seksy? Nie wiem czy to dobry znak. Myślałem przez chwilę, ale tylko przez chwilę bo postanowiłem wyłączyć myślenie i skupić się na Karolu.
Przymknąłem oczy a brunet pogłębił pocałunek, przejeżdżając językiem po moich wargach prosząc o dostęp, który mu udzieliłem rozchylając lekko usta. Język Karola wszedł do mojej jamy ustnej błądząc po niej i penetrując jej wnętrze. Nie chciałem być gorszy i swoim językiem również zacząłem badać jamę ustną bruneta. Nasze języki zaczęły toczyć zaciekłą walkę o dominację. Niestety przegrałem, bo ja jestem tym który jęczy a nie dominuje.
----
No ... a oto wstęp do seksów ;___; Nie ogarniam Was ludziowie ... czemu chcecie seksy gejowskie? Lesbijskie są stoo razy lepsze! Zmienię chłopakom płeć i zrobię seksy lesbijskie ale cały czas w wersji dxd *^*! Kto chce XDDD??
No dobra ale tak .. ciąg dalszy będzie może jutro. MOŻE! Bo jest 4:35 i ja nie mam zamiaru iść jeszcze spać XP A jak pójdę spać to raczej przed 12 się nie obudzę.
A tak w ogóle...
KOCHANI! ŻYCZĘ WAM SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU! Żebyście byli szczęśliwi i cieszyli się życiem, spełniali marzenia i poznawali nowe osoby! By było lepiej niż w 2017! XD A jeśli ktoś miał dobrze .. to by było jeszcze lepiej! A WIĘC SPEŁNIONYCH MARZEŃ, SZCZĘŚCIA I MIŁOŚCI ŻYCZĘ WSZYSTKIM, BEZ WYJĄTKU!
Możecie opisać jak spędziliście sylwestra! XD Ja spędziłam go z koleżankami na śpiewaniu piosenek i graniu w butelkę XD (oczywiście nie mogło zabraknąć piosenki i kissed a girl B) )
No a teraz Was przeproszę ... ale idę dopić piccolo xD
Pa pa <3
(jestem ciekawa kto będzie XDD)
Ps. Jeśli są błędy ... to baaardzo przepraszam ale jest serio upita i nie ogarniam XD (Bo wiadomo że musiałam się też upić winem .. bo czemu by nie XDD)
CZYTASZ
Czy to właśnie Miłość ? Doknes x Dealereq
FanfictionJest to moja pierwsza książka na wattpad, denerwuję się trochę czy wam się spodoba. Będzie to opowiadanie o youtuberach, a szczególnie o Doknesie i Dealerqu... PROSZĘ NIE TRAKTOWAC TEGO POWAŻNIE! TO JEST TYLKO I WYLACZNIE DLA ZARTU X'3 Zapraszam ! 7...