-Ta jasne ten Diler da mi narkotyk i to on prędzej mnie zgwałci ! -Mówił przerażonym głosem, chociaż wiem że w duchu się śmiał, bo wiadomo że nie jest żadnym Dilerem.
Maciek wstał z kanapy i zaczął się chybotać na wszystkie strony, jakby się nachlał, nie wiem ile. Co zrobić ... tak opisuję mojego kolegę ^^
-To ... jak ty Hubert nie c-chcesz spać z Karolem ... to m-musisz spać na ziemi – Mówiąc to Maciek zrobił taką poważną minę, po prostu beka. Hubert przez to że się nie upił miał trzeźwe myśli, i gdyby był normalnym chłopak, powiedział by to co każdy,czyli '' nie jestem pedałem wolę spać na ziemi'' tylko nie myślcie że to powie ... bo przecież on nie jest takim zwykłym chłopakiem... jest moim chłopakiem *^*
-Ach ... nie mam wyjścia muszę spać z Karolem – miało wyjść mu to z obrzydzeniem, a wyszło z wielkim zachwytem ^^
/ Time skip /
Gdy wszyscy leżeli już w łóżkach ... wszyscy mam na myśli Maciek, Michał i Marcin bo Hubert był w kuchni, a ja postanowiłem mu złożyć wizytę ... tak w mojej własnej kuchni XD.
Chłopak robił herbatkę .. uuuuuu ...herbatka zawsze dobrze działa. Podszedłem do niego i objąłem go znowu w tali, teraz mogę nazwać go moim facetem, chłopakiem,skarbem ... ^-^
-Co robisz misiu ? - Zawsze chciałem to powiedzieć ! Jaki jestem tym pod jarany ! Moje marzenia się spełniły, mam Huberta na własność!Chociaż ... nie ... stop ... jest jeszcze jego mama ... która go kocha ... ale podzieli się ^-^ Bo jak chce by Hubi był szczęśliwy musi się podzielić !
-Herbatkę dla nas ... kotku – awwww jak słodko ! Ach ... za chwilę go pocałuje ! Nie obchodzi mnie to że mamy gości ! Złapałem go za rękę i odwróciłem w moją stronę. Teraz widziałem że był bardzo czerwony, ach jak ja go kocham.
-Mogę coś zrobić ? - Zapytałem bardzo szczęśliwy.
- Tak ... tylko mnie nie zgwałć jeszcze – Czemu ? ( Ja cały czas to powtarzam komuś... XD)
-Na to nie ma warunków teraz...ale są doskonałe na coś innego –Przybliżyłem się do ust Huberta, już miałem go pocałować gdy usłyszałem głosy chłopaków. Odsunąłem się nerwowo myśląc że stoją teraz w drzwiach i się z nas śmieją, czy coś. Ale nikogo nie było w drzwiach od kuchni. Hubert też był zdziwiony, poszliśmy do salonu, chłopcy jak gdyby nigdy nic grali se w butelkę. Już miałem wracać do kuchni i pocałować mą miłość, ale on chciał zagrać ... WHY ;-;. złapał mnie za rękę i pociągnął w ich stronę.
~~Pola ~~
Jest już trzecia rano ... ja tego nie czuję. Może tak iść do chłopaków ?? Nie pewnie są zajęci sobą
( ͡° ͜ʖ ͡° )
Większość już poszła ...ale omija ich najlepsza zabawa! Ja na przykład poznałam tu wiele osóbek z wattpada, jest super ! Tylko że ... Maja gdzieś uciekła... a teraz leci jej .. ekhem ... ekhem .. ulubiona piosenka .... '' I kiss a girl '' (Ktoś zna ? ).
--------------
To tak zaczynamy maraton !
5 gwiazdek, 5 komy i 5 wyświetlenia ... to next
( ͡° ³ ͡° )
CZYTASZ
Czy to właśnie Miłość ? Doknes x Dealereq
FanficJest to moja pierwsza książka na wattpad, denerwuję się trochę czy wam się spodoba. Będzie to opowiadanie o youtuberach, a szczególnie o Doknesie i Dealerqu... PROSZĘ NIE TRAKTOWAC TEGO POWAŻNIE! TO JEST TYLKO I WYLACZNIE DLA ZARTU X'3 Zapraszam ! 7...