To tylko wyzwanie.

2K 162 69
                                    


Od razu się zaczął odsuwać, biedak jest zmuszany do całowania kolegi *^* tylko musicie wyczuć ten sarkazm B)   Marcin przybliżał się cały czas, a miał takiego wielkiego lennego na twarzy że gdyby nie to że się upił pomyślałbym że jest w nim zakochany na prawdę  *-*.

 Mieliśmy nich dobrą bekę przez 15 minut gdy to się ganiali po całym domu i Marcin krzyczał '' Michałku miłości moja, daj pyska '' Lecz gdy Michał dostał buzi ( po 15 min) od swojego ''tajemniczego wielbiciela'' kontynuowaliśmy zabawę.

 Teraz wypadło na Delka. On cały czas się na mnie patrzył... wiedziałem że Marcin wykorzysta to w bardzo dziwny sposób.

-Karol ... udawaj że jesteś razem z tą osobą na którą się patrzysz – Miał na myśli mnie. Karol po chwili się obudził i spojrzał wystraszony na Marcina.

-Yyy .. co ? - Był lekko wystraszony, ale i tak w jego głosie słychać było zachwyt, bo on oczywiście słyszał zadanie *^*

-Masz być z Hubertem do końca gry. - Karol uśmiechnął się do mnie. Wyprostował nogi, i pokazał na nie, bym usiadł. Wstałem niepewnie i podszedłem do mojego chłopaka. Usiadłem na jego kolanach. Marcin i reszta tarzali się ze śmiechu, jak dla mnie niema tu nic śmiesznego. Wtuliłem się w Karola tylko dlatego że muszę ... nie no żart ... dlatego że go kocham i już się tego nie wstydzę, ale nie wstydzę się tylko teraz bo wszyscy myślą że to zabawa. 

 Maciek wytarł okulary bo miał całe mokre od łez.

-A-a teraz ... Karol daj s-swojej księżniczce buzi – Karol nachylił się nade mną niepewnie i pocałował w policzek.

-A teraz w usta – dodał Marcin cały czas się śmiejąc. Michał był bardzo czerwony ... tylko że z wściekłości i już nie wytrzymał

-Dość ! Dość tego gejowstwa ! Nie zmuszajcie ich do takich rzeczy! Co jeszcze każecie im zrobić ? Karolowi zgwałcić Huberta na naszych oczach ?! - To mnie przeraziło ... o czym ten Michał myśli?

-Może ... - odpowiedzieli w tym samym czasie z wielkimi bananami na mordach

-Koniec tego spać – krzyknął na nas i złapał mnie za rękę.Pociągnął mnie tak mocno że aż wstałem z kolan Karola. - A TERAZ WSZYSCY SPAĆ ! -

-Nope B) - Maciek zaczął się kłócić z Michałem, mi to nie przeszkadzało tylko jest jedno ale ... cały czas mnie trzymał...

-Mordeczki ... spokojnie ! Michał wrzuć na luz ... pogadajmy o dziewczynach.- Przestali się kłócić jak za sprawą czaru i usiedli w spokoju. Widać że temat dziewczyn ich interesował, mnie osobiście nie bardzo :/

-No a więc ... kto chce zacząć opowiadać o swoim ideale ? -

-Mogę ja - Maciek się zgłosił i zaczął opowiadać o jakiejś Oli. Potem Marcin zaczął opisywać swój ideał. Karol cały czasami się przyglądał ... tylko czemu ? Jesteśmy już razem ... więc... o co chodzi ? Jeszcze będzie miał mnie dość B)

-Teraz ty Karol – krzyknął Maciek. Karol myślał chyba o czym innym ale zaczął opowiadać

-Moja dziewczyna musi mieć blond włosy, niebieskie oczy, musi być miły i ładna , zabawna, i najważniejsze ... musi mnie kochać –Cały czas się na mnie patrzył. Tylko czemu opisywał mnie jako kobietę ? Reszta też zaczęła się na mnie patrzeć.


~~Pola ~~

T-to nie możliwe ! Jak Karol mógł !

-Nie znam go ... - Co innego miałam zrobić. Nagle podeszła do mnie koleżanka Mai ... Ania 

- O Kasia jak miło cię tu widzieć ! - krzyknęła uradowana 

- Ania co ty tu ? - Chyba one się znają ...

- A przyjechałam .. na imprezę ... z kolegą by znaleźć mu faceta ;3 - 

-Rozumiem ... ale poczekaj ...  jakby Pani go gdzieś  znalazła proszę zadzwonić –podała mi wizytówkę z kwiatkami. Wywnioskowałam że pracuje w kwiaciarni. Poszła gadając z Anią i nie odwracając się. Ja stałam przez chwilę bardzooooo sparaliżowana całą tą sytuację. Nagle do lokalu weszła jakaś kobieta a za nią facet z kamerą. Czy nie można mieć chwili na szpiegowanie koleżanki !

------------------

podnoszę poprzeczkę ( ͡° ͜ʖ ͡° )

 7 wyś. + 7kom. + 7gwi. = yyyy ... coś na pewno *^*


  \( ♥ ᴥ ♥ )/  

Czy to właśnie Miłość ? Doknes x DealereqOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz