Też Cię Kocham !

2.2K 174 84
                                    


-C-czy m-mogę Cię p-prosić d-do tańca – wyciągnąłem rękę strasznie mi się trzęsła, znowu bałem się jego reakcji. On wstał i podał mi ją ... ale cały czas nic nie mówił. Czyli znaczyło to że tak ?! Może jest jeszcze jedno światełko nadziei ! 

Ruszyliśmy na parkiet, i pozwoliliśmy by poniosła nas muzyka. Muzyka była bardzo spokojna, Hubert wtulił się we mnie i zaczął coś mówić bardzo cicho. Nic nie słyszałem, ale widziałem kątem oka że wszystkie koleżanki Mai patrzą się na nas. Martyna za blatu baru, Gabrysia ze stanowiska z muzyką, Pola Maja i jakaś dziewczyna siedziały przy barze i z tamtą podziwiały to, tylko Zuza nie obserwowała każdego naszego ruchu, bo tańczyła z tym gościem który z nią gadał przy stanowisku.

-K-Karol ? - Hubert coś do mnie powiedział, teraz tylko słuchać bardzo uważnie bo to co powie może być bardzo ważne.(XD)

-Bo wiesz ja ... to co do mnie mówiłeś ... wcześniej – O mówi na ten temat ..

-Ja cię przepraszam ... - za co ? Przeprasza mnie za to że mnie nie kocha, czy że siedziałeś cicho ? Boję się ;-;

-A-ale za co ? - Zapytałem

-Za to że nic nie powiedziałem, że siedziałem cicho gdy ty wyznałeś mi miłość, i uświadomiłeś że jest szansa – Uff już myślałem że mnie nie kocha. Ale szansa na co ?

- A-ale na co szansa ? -

-Szansę na ... coś więcej niż przyjaźń - On to powiedział POWIEDZIAŁ !! Jest !! jestem najszczęśliwszym człowiekiem !!

-Dziękuje – szepnąłem cicho


-Ja też bo gdyby nie ty nie poznał bym co to jest miłość ...gdyby nie ty ... nie było by mnie tu ... gdyby nie ty ... nie zrobiłbym teraz tego –

 Hubert przestał się do mnie przytulać i ....pocałował mnie w ....... usta. Czekałem na to cały czas ! Czekałem na dotyk jego miękkich ust. Byłem bardzo czerwony. Hubert oderwał się ode mnie. Był wystraszony bo nie oddałem pocałunku,zapomniałem byłem w szoku. Ale teraz, nie. Przyłożyłem moje usta do Huberta, całowaliśmy się, on oddawał pocałunki, były one coraz bardziej namiętne. Poczułem jak łza płynie mi po pliczku, była łza szczęścia. 

-----------------

Teraz musicie mi dać ... 20 min na napisanie ^^

Mogę je dostać  *^* ?

Czy to właśnie Miłość ? Doknes x DealereqOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz