Bardzo się dzisiaj upiłam, ale chyba nie tylko ja, nasze Dj-ki trzymają się doskonale chodź wypiły już z ... 4 drinki ? i ... już jacyś panowie je podrywają.
Trzeba się im przyjrzeć, ten od Zuzy:
przystojny wysoki brunet, w całkiem ładnych ciuszkach, brała bym (͡° ͜ʖ ͡°). a ten od Gabrysi:
krótkie brązowe kręcone włosy, z okularami ... jest troszkę wyższy od niej i ma koszulę w kratę ... też bym brała (͡° ͜ʖ ͡°)
Ania z tego co widzę pomaga Klejtonowi podrywać jakiegoś faceta ... i dobrze.
Czemu mną się nikt nie interesuje ? Dobra nudno tak siedzieć cały czas w tym samym miejscu, idę znaleźć Maję, i może jakiegoś faceta ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wyjęłam telefon i ruszyłam na zwiady. Zrobiłam parę kroków gdy nagle zatrzymała mnie jakaś dziewczyna, wyglądała na studentkę. Wysoka, blond włosy, niebieskie oczy, ładna, i wygląda na bardzo miłą ^^.
Czyli mną interesują się dziewczyny ... dobrze wiedzieć (XD)
-Wybacz że przeszkadzam, ale szukam mojego chłopaka znaczy ... męża... a mniejsza o to kim jest. - Okej czyli nie ... ma męża *^*
-Jak mam Pani pomóc jak nie znam jego imienia, i nigdy go pewnie nie wiedziałam na oczy. - Po tym alkoholu jestem taka ... wredna...
-Jest to wyskoki chłopak ... - przerwałam
-No wiadomo ... bo raczej nie dziewczyna. - (͡° ͜ʖ ͡°)
-.... od zawsze miał lekką wadę wzroku, jego rodzice są prawnikami i są aktualnie w Ameryce. Mieszka on w Warszawie ... tylko nie wiem gdzie.
-Czy Pani myśli że ja wiem kto ma rodzinę w Ameryce ? Imię i nazwisko podać proszę.
-Ach ... nazywa się on ... Karol ... Karol Kuter.
-... - Co ?? Karol ma dziewczynę ... żonę ? - A-ale jak to ? -
-No tak ... jest on moim mężem od ... końca szkoły – dziewczyna wyjęła jakieś papiery z torby. Pokazała mi je. Były to akta ślubu. Ale Karol nie mówił że ma żonę .. nawet nie wspominał że się kiedyś zakochał !! Hubert się załamię ! Niech w********a ! Ale tak nie powiem ^^ chociaż chcę ją zajebać widelcem *^*
~~Hubert ~~
Bardzo dawno w to nie grałem, fajnie będzie, chociaż wiem że Karol miał zamiar mnie pocałować ^^. Usiedliśmy obok chłopców i zapytałem.
-Możemy z wami ? - Spojrzeli się na nas. mieli bardzo czerwone twarze ... dobrze się upili
-Tylko jeden warunek ... musicie się trochę upić- Ja jestem jeszcze nie pełno letni ... ale trudno.
Wziąłem od Maćka butelkę i się napiłem. Błe .. jak można to pić ? Ale czego się nie robi by być jak inni ? Widziałem że Karol patrzył się na mnie wzrokiem mamy ... czyli '' nie rób tego jesteś jeszcze za młody ''. Potem Karol się napił i mogliśmy zacząć grę. Maciek zakręcił butelką i padło na Marcina.
-Hmmmm ... mam fajne wyzwanie ... nie obchodzi mnie to jeśli chcesz pytanie ... pocałuj w policzek chłopaka po twojej prawej – Po prawej Marcina siedział Michał. ... a Michał = wielki homofob
--------------------
( ͡° ͜ʖ ͡°) Hehe
6 wyświetleń + 6 gwiazdek + 6 komentarzy = next
( ͡° ᴥ ͡° )
CZYTASZ
Czy to właśnie Miłość ? Doknes x Dealereq
FanfictionJest to moja pierwsza książka na wattpad, denerwuję się trochę czy wam się spodoba. Będzie to opowiadanie o youtuberach, a szczególnie o Doknesie i Dealerqu... PROSZĘ NIE TRAKTOWAC TEGO POWAŻNIE! TO JEST TYLKO I WYLACZNIE DLA ZARTU X'3 Zapraszam ! 7...