Już wiem ... kogo kocham

2.4K 144 161
                                    

~~ Hubert ~~

Odsunąłem się puszczając go na zewnątrz pokoju. Lecz zanim się ruszył ... postanowiłem mu podziękować, w sposób ... bardzo dziwny, jak na faceta. Pocałowałem go w policzek, szepcząc przy Tym ciche 

- Dziękuję 

Karol stanął jak wryty, taki cały czerwony, uśmiechnięty, Karolek. Wyglądał tak słodko ^3^. Był tak sparaliżowany tym co się tu stało, że nie mógł z siebie wydobyć słowa, a o ruszaniu się nawet nie ma tematu. Mógł bym stać i patrzeć na niego całą wieczność.

Hmmm ... ale jak on tak reaguje na mój pocałunek,  to jestem już pewien na 100 % że on mnie kocha, a tak się składa że ... ja wreszcie przejrzałem na oczy, już wiem z kim chcę spędzić resztę mojego życia !

 Moje życie było do dupy, ale odkąd dołączyłem do temprzyjaźń, wszystko się zmieniło, nie dlatego że gram z nimi w miecrafta, nie dlatego że mam do kogo buzię otworzyć ... tylko dlatego że poznałem Karola, miłego, słodkiego, mądrego Karola. On zawsze mnie rozweselał zawsze dawał nadzieję, chociaż na odcinka  kłóciliśmy się to i tak go lubiłem. A gdy mówił mi miłe rzeczy, ignorowałem to, albo wściekałem się, bo tak myśl że mogę być z Karola ... nie przechodziła mi przez ten pusty łeb,  przez ... dwa lata ... a gdy dałem wreszcie z tym spokój, zobaczyłem że Karol mnie kocha, i to szczerze, nie że się wygłupia ... tylko że mnie kocha  ... i wcale się z tym nie kryje. Ale pierwszy krok musi on zrobić, ja jestem  bardzo nieśmiały, nie mam tyle odwagi by to mu powiedzieć. Niestety Karol jest teraz burakiem, więc nic nie powie. (XD)

Maja już tupała nogą przy drzwiach, też była czerwona, tylko nie z zauroczenia ... tylko z wściekłości.

- Chłopcy szybciej !! - Wydarła się na nas, a my co ?  Bogu ducha winni, nie moja wina że los chciał żebym pocałował Karola, nie moja wina że właśnie teraz przejrzałem na oczy ^-^. 

- Już idę .. tylko Karol się zaciął ...- Pobiegłem do przedpokoju założyć kurtkę. Karol nie poszedł za mną, stał tam już od 5 minut,  to mnie lekko przeraziło, teraz Maja będzie się na niego wściekać, a to nie jego wina tylko moja ... ale co zrobić, on był taki kuszący XD, musiałem to zrobić ^^. 

Maja poleciała jak strzała w kierunku naszego pokoju. Słyszałem tylko jak mówiła do niego... a potem krzyczała ... a na samym końcu drze !

  Ja byłem już gotowy czekałem tylko na Karolka i Maję. Po chwili podbiegłą do mnie dziewczyna, chyba  nic nie uzyskała, bo wróciła bez Karolka. Stanęła przede mną i zapytała lekko ...wybaczcie ...  bardzo wpieniona !

- Co Ty mu zrobiłeś ?

- Ja nic ... tyko z nim rozmawiałem - Wiem nie było to przekonujące. Ale co ? Miałem  powiedzieć że go pocałowałem ? Chociaż on .. taka psyhofanka ? Nie, nie powiem. Maja zaczęła tupać nogą. 


- Idź po niego !!! Jak się spóźnimy będzie źle ! A ty oberwiesz ! 

- Czemu ?

- Bo ty z nim gadałeś, pewnie poruszyłeś jakiś czuły temat, i chłopak teraz ma depresję. A ja zaprosiłem jeszcze parę osób, chciałam być przed nimi z wami żeby wszystko ogarnąć ! A jak nie zdążymy ...  to miejmy nadzieję że dziewczyny się tym zajmą

- Okej, szefowo . - Ruszyłem do Karola który stał cały czas w drzwiach od pokoju ... czerwony z wielkim bananem na mordce. Jaki on Kawaiii !!!  Stanąłem obok niego i szepnąłem na uszko: 

- Karol ... chodź ... musimy już iść ...a jak będziesz grzeczny dostaniesz jeszcze jeden pocałunek. -

Jak za sprawą czaru, zaczął się ruszać, poprawił włosy i krzyknął:

- Idziemy SZYBKO BO SIĘ SPÓŹNIONY! !!-  nim się obejrzałem, Karol siedział już w samochodzie i trąbił na nas byśmy się pośpieszyli. 

Wyszedłem z domu i usiadłem z tyłu za Karolem. Mają zamknęła dom i usidla po prawej stronie, od kierowcy. 

- Hubi. .. czemu Ty za mną ? - Oooo, jak słodko, Karolek chce żebym usiadł obok ^-^ Ale ja nie znam drogi, więc Maja musi tam siedzieć ;-;

- Bo Maja musi być nawigatorem. A Maja czym ty zamknęłaś dom ?

- Kluczami.

- Karol dałeś jej kluczę do domu ? 

- Ja sama sobie wzięłam ^-^ Oddam wam potem, a teraz JAZDA !!!! - 

Karol wcisnął gaz, i ruszyliśmy 


~~ Karol ~~

 Wow Hubert mnie pocałował !

  W policzek, ale to zawsze Coś  !! 

Tyle emocji !! 

A ja muszę je w sobie dusić.

 chcę to wykrzyczeć na cały głos, że KOCHAM HUBERTA ..ale  nie mogę  !

 Życie jest nie sprawiedliwe ;-;



-----------------------

Uwaga mam trzy  wiadomości !

1 - W czwartek mam egzaminy końcowe, pewnie się zapytacie jaki to ma związek z tą książką, otóż chodzi o to że jak pójdzie mi ... do dupy ... to będę w złym nastroju ... i nie wiem czy wstawię next, a jak pójdzie dobrze ... to nie było tematu ^-^

2 -  Mam jeszcze jedną książkę, co prawda jest ona o Kociej Mafi, ale będą tam geje i Doknes i Dealereq w wersji Koty, dla ciekawych zdjęcia tych kotów będą się pojawiać na moich rysunkach ^-^ 

Ps. Zdjęcia rysunku Doknesa i Dealerqa w wersji koty już są ^-^

3 - i ostatnia wiadomość ....... Ten rozdział dedykuje KamilQusia tylko ona i ja wiemy dlaczego   ^-^ ( ͡° ͜ʖ ͡° )


To Może do poniedziałku ^-^

Bayo 

Czy to właśnie Miłość ? Doknes x DealereqOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz