/Hubert/
Bałem się ze Karol mnie wyśmieje, za to że lubię babskie filmy.
-Okej to obejrzymy Horror !- Tego właśnie się obawiałem, Karol jest fanem horrorów, a ja ich nie cierpię, zawsze gdy oglądałem horror trząsłem się jak barani ogon ! Nie miałem wyjścia,musiałem się zgodzić bo wyszedł bym na frajera.
-Okej.. tylko ... dasz mi jakiś koc ?
-Tak a po co Ci ?
-Bo ... zawsze mi zimno gdy oglądam filmy ? - Jak ja zmyślam, ale prawdy mu nie powiem .. jeszcze nie teraz.Karol włączył film. Po pięciu minutach siedziałem przykryty po uszy kocem, Karol chyba tego nawet nie zauważył.
/Karol/
Ten Horror jak dla mnie był strasznie nudny, ale chyba Hubert miał inne zdanie ... bo siedział cały pod kocem. Spojrzałem na niego z troską i objąłem delikatnie ... trząsł się bardzo. Po chwili oparł się o mnie, czułem się jak w raju ... ale o czym ja myślę ...przecież Hubert nie jest gejem.
Posmutniałem i przytuliłem go mocniej do siebie, z nadzieją że tą chwilą będzie trwała wieczność.
/Hubert/Zdziwiłem się gdy Karol mnie przytulił, nie przeszkadzało mi to jednak ... czy to oznaczało że ja wolę Karola niż jakąkolwiek inna dziewczynę? Nie, przecież jestem homoseksualny a może jestem biseksualny ? Nie myślałem nad tym długo bo usnąłem w objęciach Karola
/Karol/Hubert usnął w moich ramionach, wyglądał tak słodko jak spał. Położyłem go delikatnie na kanapie i poszedłem do pokoju rozłożyć łóżko.
Gdy wszystko było pościelone, nadeszła chwilą na zaniesienie mojej księżniczki do łóżka. Wziąłem Doknesa delikatnie na ręce nie był taki ciężki na jakiego sie wydawał ... Więc zaniosłem go do pokoju.
Gdy Hubert spał juz na łóżku, ja poszedłem się umyć.
Gdy wróciłem Hubi spał tak słodko że nie mogłem się powstrzymać i ... zrobiłem mu zdjęcie jak śpi .. Tak wiem to ...straszne ... Ale nie ... mogłem się powstrzymać bo on jest taki... taki... taki ... A w słowach się tego nawet ująć nie da, po prostu słodziak.
Położyłem się do swojego łóżka, i usnąłem z myślą że miłość mojego życia jest pod jednym dachem wraz ze mną./Hubert/
Obudziłem się na łóżku w pokoju Karola, było jeszcze ciemno co oznaczało że było jeszcze bardzo rano, a ja nie mogłem zasnąć. Postanowiłem pójść po mój telefon który został na stołku w salonie.
Gdy wracałem z telefonem przypomniało mi się że Karol mnie wczoraj przytuli. Oh ja go chyba kocham. Co nie, nie, nie!! O czym ja myślę !! Karol jest tylko przyjacielem tylko przyjacielem.
Powtarzałem to sobie cały czas .. Do chwili gdy wszedłem do pokoju... I zobaczyłem śpiącego słodko Karolka przykrytego do połowy kołdra, ah jaki on słodki .. a te nieułożone włosy Och ... NIE NIE NIE, Czy moja mama miała rację ?Czy jestem gejem? Z zamyślenia wyrwał mnie głos Karola
- Co robisz Kotek ?
- yyy ... ja ...
- Wiesz co powiem Ci tajemnicę
- ale ja - Po chwili załapałam ze Karol mówi przez sen. Czy on nazwał mnie kotkiem, jak tajemnica ?
- Tylko nikomu nie mów, ja ... ja ... Cię ... Ko.. -Zbliżyłem się do niego by lepiej słyszeć, ale ... nie zauważyłem gdzie lazłem i ...potknąłem się o swoją torbę, przez to wywaliłem się na łóżko Karola./Karol/
Śniłem sobie o tym jak wyznaję miłość Hubertowi,a tu nagle trzask i obudziłem się z Hubertem w łóżku.
- Czy ja śnie ?
- Nie, po prostu Ja wywaliłem się o swoją torbę i...
- Skończyłeś w moim łóżku ?
- Tak ... można powiedzieć.
- To wiesz co ... ja może się przesunę...i położysz się obok mnie ?
- Nie nie! Znaczy ja nie mogę ... Bo chciałem się ubrać, bo jak pewnie wiesz spałem w ubraniach z wczoraj.
- A... no tak. To idź się ubierz a ja w tym czasie też się ubiorę, tylko tutaj.
-Oki - doki .
-Będę na Ciebie czekał w kuchni misiu.Gdy tylko Hubert wyszedł, ja podniosłem się i ubrałem to co wczoraj,a potem zacząłem czesać swój "Hełm" .
Gdy byłem już gotowy wyszedłem z pokoju i zmierzałem do kuchni, lecz do moich uszu doszedł głos Huberta ... który śpiewał ?! Podszedłem do łazienki w której się znajdował i przystawiłem ucho do drzwi.
-Hera Koka Hasz Lsd Dilerowi zabawa się śni Lsd Hera Koka i hasz wszyscy wiedza jak Doknesa kochasz. -
Ja pamiętam te piosenkę to jest piosenka od jakiejś fanki. Hubert śpiewak ja na funmail. Ma głos Anioła. Po chwili słuchać było przekręcanie zamka w drzwiach, szybko odskoczyłem i pobiegłem do kuchni.
---------
Dzięki że czytacie to ... coś XD
Bardzo liczę na wasze komentarze <3
Pa pa
CZYTASZ
Czy to właśnie Miłość ? Doknes x Dealereq
FanficJest to moja pierwsza książka na wattpad, denerwuję się trochę czy wam się spodoba. Będzie to opowiadanie o youtuberach, a szczególnie o Doknesie i Dealerqu... PROSZĘ NIE TRAKTOWAC TEGO POWAŻNIE! TO JEST TYLKO I WYLACZNIE DLA ZARTU X'3 Zapraszam ! 7...