2 - Co się dzieje ?!

4.9K 228 331
                                    

/ Time skip - nagrywanie /

/Karol/

- Witajcie ja jestem Dealereq a to jest miniecraft na kanale MWK-i, jest ze mną Doknes znany jako Damian.
- Cześć wszystkim miniecraftowe świry w tym odcinku pokaże wam z Dealerem jak ... jak co ?
- Jak biorę ślub z Doknesem .
- Nieeeee !

- Muahahahahaha - zaśmiałem się złowieszczo

/Hubert/

Po nagraniu odcinka, była już 18:00 ... znaczy po nagraniu i godzinnej rozmowie. Głowa mnie już bolała od tego patrzenia a monitor  więc postanowiłem się przejść.

Po woli robiło się ciemno, ale mi to nie przeszkadzało. Jestem chłopakiem, nie mam tych wszystkich problemów co dziewczyny że każdy może cię zgwałcić w krzakach.

  Gdy byłem parę metrów od domu doszło do mnie powiadomienie z YouTube o filmiku u MWK-i. Włączyłem go i słuchałem na słuchawkach.  

Na początku odcinak  Dealereq mnie obraża a potem mówi słodkie rzeczy tego typu - Łączy nas coś więcej niż przyjaźń- Ja na prawdę nie wiem co sobie o nim myśleć.

Gdy wróciłem do domu zjadłem kolację sam, bo moja mama jakieś papiery do pracy wypełniała. Po zjedzeniu posiłku, umyłem się w łazience.

/W łóżku /


- Co ja mam sobie myśleć o Karolu ? - zadałem sobie znowu to pytanie.
 - Mam go uważać na kolegę, czy kogoś więcej niż przyjaciela ?- Poczułem czyjąś obecność,  dotarło do mnie że nie jestem sam, usiadłem gwałtowniena łóżku i zobaczyłem moją mamę układając mi ubrania w szafie ...  wyglądała jakby bardzo uważnie słuchała co nadaje od paru minut.


-Mamo przecież mówiłem Ci że sam będę układał moje ubrania ! - oburzyłem się -  długo już tu jesteś ? - zapytałem już bardziej wystraszony.
-Wystarczająco długo żeby zrozumieć ze mój syn jest zakochany w ..."Karolu"
-Wcale nie ! Nie kocham go ... chyba.
-To ''chyba'' może znaczyć bardzo dużo... a teraz idź spać. - uśmiechnęła się do mnie.
-Dobrze, dobranoc.
-A i jeszcze jedno, jeśli jesteś gejem... nie przeszkadza mi to bądź z kim chcesz. Tylko pamiętaj ja liczę na wnuki .. więc jak będziesz gejem, chce byś adoptował jakieś.
-DOBRANOC !- Udawałem że nie słyszałem tej części o gejach i adoptowaniu dzieci. Ja jestem tylko 17 -latkiem mam jeszcze całe życie przed sobą... a ta mi już o adopcji dzieci mój jak ja nie jestem gejem ... raczej.

  Gdy mama wyszła z mojego pokoju, i zgasiła światło mogłem się wreszcie spokojnie wyspać.

/Karol/

Nie mogłem w ogóle usnąć, kręciłem się cały czas na łóżku, próbują zamknąć oczy i o niczym nie myśleć. Lecz gdy zamknąłemoczy widziałem Damiana.

 - Jakiego Damiana? 

- Przecież on się nazywa Hubert !

- Dlaczego ja o nim myślę ?

- Dlaczego cały czas jestem dla niego taki nie miły ?!

- Dlaczego jak mówię mu coś miłego on myśli że to są żarty DLACZEGO !!

- A jak mówię głupie nie miłe rzeczy to bierze to na serio ?!

Po godzinie kręcenia się w łóżku i zadawania sobie takich pytań, postanowiłem wyjść na dwór, na spacer, zaczerpnąć świeżego powietrza. Ubrałem bluzę i buty i wyszedłem ... nie obchodzi mnie to że jestem w piżamie.

Gdy byłem na dworze nikogo nie widziałem, może od czasu do czasu jakieś samochody. Doszedłem do parku który był niedaleko mojego domu. Usiadłem na ławce i włączyłem telefon była godzina 3 w nocy.

- Może napiszę do Hubercika ? Nie on na pewno śpi. Ale zaryzykuję - hmm ale czemu ja sam do siebie mówię ? To się raczej leczy.

Do - Damianek <3

- Co robisz ?

Od - Damianek <3
- Hubi - śpię

Do - Damianek <3
- Na prawdę ? Ja myślałem że piszesz ze mną *^*

Od- Damianek <3
- Pisze bo mnie obudziłeś !

Do - Damianek <3
- Spokojnie, co ty na to żeby przyjechać do mnie na ferie ?

Od- Damianek <3
- Na ferie ? Czyli ... jutro ?

Do - Damianek <3
- Taaak

Od- Damianek <3
- No Okej, jak bardzo chcesz :)

Do - Damianek <3
- BARDZO! ! A Doknes ?

Od- Damianek <3
- co ?

Do - Damianek <3
- Uważasz mnie za ... kogo ??

Od - Damianek <3
- yyy. . Przyjaciela ?

Do - Damianek <3
- Tylko przyjaciela ?

Co zaraz co ja pisze, zaprosiłem Huberta do mnie Na tydzień i pytam kim jestem dla niego?! Jeden wniosek, za dużo powietrza.

Od - Damianek <3
- ... tylko ... chyba ?


Trochę mi się smutno zrobiło jak napisał 'tylko' ale trudno. Przyjedzie do mnie na tydzień to wtedy wyznam mu miłość! Mam  plan na życie.

- CO ? CO JA PIE***E jaką miłość ?? Ku**a odbija mi.. 

--------------------------

Piszcie w komach czy wam się podoba, czy nie.

Do następnego rozdziału <3

Pa pa 

Czy to właśnie Miłość ? Doknes x DealereqOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz