Hyeri baru pulang dari cafe,dia tersenyum kerana sudah mendapat gaji dari encik joongki tadi.tetapi senyumannya mati apabila teringatkan jimin yang masih merajuk.
"Asal budak tu melebih sangat eh?..tapi salah aku juga..".hyeri masih memikirkan cara untuk memujuk jimin.
Langkah diatur untuk pulang. tiba-tiba dia terdengar derapan kaki melangkah di belakang nya.
siapa?.Hyeri berpaling dan ianya minhyuk.apa lagi lelaki itu mahukan.
"Kau buat apa ikut aku ni?..nak apa lagi?..kan aku dah cakap yang aku dah ada namchin!..kau tak faham bahasa ke?..".kata hyeri dengan kasar.
"Dah habis cakap?".soal minhyuk.
Hyeri meneguk air liur.
"Aku datang nak jumpa kau sebab aku tak percaya apa yang kau cakap hari tu..ingat aku nak percaya kau bulat-bulat macam tu je?..no..".minhyuk mula mendekati hyeri.
"Apa kau nak?..jangan ganggu aku boleh tak?!!!".suara hyeri sudah naik seoktaf.geram.
"Nak apa?..i want you,jung hyeri..".minhyuk tersenyum senget.tangan minhyuk mula memegang bahu hyeri.
Hyeri menepis kasar.
"Dont touch me!".hyeri bergerak ke belakang.
"Wow..kasarnya..lagi aku suka..". minhyuk menarik hyeri mendekat dengannya dengan cara kasar.
Hyeri terdiam.
"Aku minta maaf dekat kau elok-elok..kau taknak..so sekarang aku akan buat kau jadi milik aku..".kata minhyuk.tangannya sudah menanggalkan cap milik hyeri.
Rambut panjang hyeri sudah terlepas.minhyuk memegang rambut hyeri dan dibawa ke hidungnya untuk mencium bau harum dari rambut itu.
"Jangan sentuh aku lah..aku benci kau..".hyeri menolak kasar dada minhyuk.
"Hey!!..".minhyuk menjerit marah membuat hyeri terdiam lagi.
"Kau dah buat aku marah.. sekarang kau suruh aku jangan sentuh kau pulak?..sorry..". minhyuk berkata sinis.
Minhyuk menarik hyeri ke lorong berdekatan.walaupun agak payah hendak menarik tubuh itu tetapi minhyuk memaksa.
"Lepaslah..".hyeri memukul-mukul bahu minhyuk.
"Aku nak kau..".itu saja yang keluar dari mulut minhyuk bagi menyatakan dia takkan melakukan hal lain selain itu.
"Aku taknaklah!!!".hyeri memijak kaki minhyuk membuat pegangan lelaki itu terlepas.hyeri cuba meloloskan diri.
Minhyuk pantas mencapai tangan hyeri dan menumbuk muka itu.
Bukk!!
Hyeri jatuh tersungkur akibat ditumbuk minhyuk.minhyuk tersenyum sinis melihat hyeri yang sudah tak sedarkan diri.
Minhyuk mengangkat tubuh itu ke dalam kereta miliknya.
"Aku akan buat kau menyesal, perempuan..kau akan merana!". minhyuk mula membawa kereta nya membelah jalan yang entah ke mana.
•••
Jimin datang ke cafe yang hyeri bekerja.sudah beberapa kali dia menelefon hyeri tetapi tak dijawab.gelisah mula bertamu di hatinya."Encik,boleh saya tanya?".soal jimin pada pekerja disitu.ianya
eunwoo."Ya?".
"Hyeri sudah lama pulang ke dari cafe ni?..sebab saya call dia tak jawab..".muka jimin jelas kerisauannya.
"Dia dah balik setengah jam yang lalu..". beritahu eunwoo.
"Oh,thanks..tapi dia tak jawab call saya..saya cuma risau..".
"Erm..dia selalu balik jalan kaki.. encik boleh jalan kaki dari sini.. mungkin encik akan jumpa dengan dia..mungkin beteri phone dia habis tu lah dia tak jawab..".jelas eunwoo menenangkan jimin.
Jimin mengangguk dan keluar dari cafe itu.niatnya cuma satu saja,ingin berjumpa hyeri.hati nya tak sedap dari tadi.terasa ada perkara berlaku.
Bersambung ⏩
YOU ARE READING
[c] Heartbeat ; jimin°
Fanfiction❀ㅡsetiap kali bertemu pasti saja jantung ini berdegup laju. ❀❀❀ "Hey,kau nak buat apa kat aku ni?..kau nak culik ke hah?". - hyeri. "Apa kes pompuan ni?..gila ke apa?". - jimin. + adakah pertemuan ini akan membuahkan rasa cinta? + adakah jimin dapat...