Jimin berhenti seketika apabila dia ternampak cap milik hyeri di situ.dia menoleh ke kiri dan ke kanan mencari kelibat hyeri.
Tiba-tiba matanya menangkap sebuah kereta dan lagi mengejutkan apabila dia nampak hyeri berada di tempat sebelah pemandu.
Keadaan hyeri tak sedarkan diri dan kepalanya tersandar pada cermin kereta itu.
Pantas jimin mendail nombor hyung nya.
Bip..bip..
"Ya?".soal jihoon di hujung talian.
"Hyung,tolong jimin..tolong datang sini dekat bus stop dekat rumah kita..please..".beritahu jimin dengan nada kalut.
"Ok..ok..".jihoon pun jadi kalut.
Talian dimatikan.
Kelihatan kereta yang jimin lihat tadi sudah bergerak meninggalkan tempat itu.
Beberapa minit selepas itu jihoon datang dengan kereta.
"Hyung ikut je kereta tu..".kata jimin setelah masuk ke dalam kereta.
"Dae".
Jihoon mula membawa kereta membelah jalan.dia mengekori kereta milik minhyuk yang sudah jauh di hadapan.
•••
Minhyuk memberhentikan kereta di rumahnya.dibawa tubuh hyeri keluar dari kereta dan masuk ke dalam rumahnya.Tubuh hyeri dibawa masuk ke dalam biliknya.senyuman sinis sekali lagi di lemparkan.
"Kau..dah kalah hyeri..you are mine now..".minhyuk membuka butang baju kemejanya dan melemparkan baju itu ke lantai.
Di dekati tubuh hyeri yang masih tak sedarkan diri itu.minhyuk menyelit rambut hyeri yang menutup mukanya ke belakang telinga.
Tangan minhyuk sudah membuka butang baju hyeri. hyeri berpakaian uniform cafe.
Singlet hitam bahagian dalam hyeri sudah kelihatan.minhyuk mula mendedahkan bahu putih hyeri.
Mata minhyuk terpaku pada bibir hyeri yang merah itu.di dekatkan mukanya ke muka hyeri.hampir saja bibir itu bertemu.
DUM!!
Minhyuk memalingkan kepalanya melihat gerangan yang sudah menceroboh biliknya.niatnya jadi mati akibat orang ini.
"Apa kau nak buat hah?".nada jimin sudah marah.mata jimin melihat keadaan hyeri yang agak terdedah.lagi membuak-buak marahnya pada lelaki ini.
"Aku nak buat apa?..kau tak payah nak jadi hero lah..budak sekolah tak guna!".minhyuk berkata sinis.kehadiran jimin lansung tak membuat dia tergugat.
"Jangan berani nak sentuh dia!". jimin memberi amaran.
"So what?..aku dah sentuh tadi..".minhyuk bergerak turun dari katil dan mendekati jimin.
"Kurang ajar kau!!!".jimin melayangkan penumbuknya ke muka minhyuk.
Minhyuk mengelap bibirnya. darah.dia tersenyum lagi.
"Kau main kasar eh budak..". minhyuk mula memberi serangan balas.kali ini perut jimin pula menjadi sasaran.
Jimin tertunduk kesakitan.dia bergerak laju ke arah minhyuk dan menumbuk muka itu tanpa belas kasihan.muka minhyuk berdarah teruk.
"Arghh!!".minhyuk menjerit kasar dan menolak tubuh jimin terjatuh tersungkur.
Jimin bangkit semula.
"Hyeri bukan milik kau..dia tak patut jadi milik lelaki jahanam macam kau!".jimin menunding jari ke arah minhyuk.
"Dia milik aku..kau yang rampas!".minhyuk masih tak mahu menyerah.
"Jangan bergerak,kami polis!". kedengaran pihak polis memasuki ruang rumah minhyuk.
Jimin dan minhyuk terdiam dan mengangkat tangan.
Jihoon yang ada disitu bergerak ke arah jimin.jimin menurunkan tangannya.
Polis pula mula menggari tangan minhyuk.muka minhyuk jelas dengan kemarahan.
Polis membawa minhyuk keluar dari rumah itu dan dibawa ke Balai.
Bersambung ⏩
YOU ARE READING
[c] Heartbeat ; jimin°
Fanfiction❀ㅡsetiap kali bertemu pasti saja jantung ini berdegup laju. ❀❀❀ "Hey,kau nak buat apa kat aku ni?..kau nak culik ke hah?". - hyeri. "Apa kes pompuan ni?..gila ke apa?". - jimin. + adakah pertemuan ini akan membuahkan rasa cinta? + adakah jimin dapat...