روی زمین خوابیده بودم و زل زده بودم به سقف.دیگه هیچ صدایی از بیرون نمیاد پس ینی خیلی گذشته؟؟!
گوشیم زنگ میخورد...پشت سرهم
مطمئنم فقط کافی بود دستمو دراز کنم تا برش دارم ولی برام دور بنظر میرسید.مخ گوزیده ی من!!دستامو گذاشتم روی گوشام.صداش اذیتم میکرد.خفه شو خفه شو خفه شووو
انقد دستامو روی گوشام فشار دادم تا صدا قطع شد.نفسمو محکم دادم بیرون.چند مین نگذشته بود که دوباره صداش درومد.برش داشتم و گذاشتمش روی گوشم.
دهنم هی باز و بسته میشد...هی میخواستم فحش بدم که چرا انقد زنگ میزنی ولی صدام درنمیومد...
حتی برای یه الوی ساده...صدای نایلو شنیدم.
+لیام...
+لیامممم
+لیام اونجایی؟؟؟
_ارهیهو صدای زین از توی گوشی اومد:مثه "هرزه ها" ازم فرار نکن!
جیغ زدم و گوشی رو پرت کردم.
دوباره بهم گفت هرزه...روی کلمه ش تاکید داشت...
انگار کاملا با منظور اون اسمو بهم داد...صدای داد نایل از جا پروندم.
+لیامممم...چی شد؟؟؟حالت خوبه پسر؟؟
گوشی رو برداشتم.دستام میلرزید.
_نایل...
+اوه مسیح...لیام چت شد یهو؟
_نایل ، زین...پیش توعه؟؟!+ها؟زین چرا باید پیش من باشه...لیام تو مطمئنی حالت خوبه؟؟
گوشی رو چسبوندم به گوشم و اروم گفتم؛نایل بنظرت من هرزم؟
چند ثانیه سکوت شد.اصن شنید چی پرسیدم؟میخواستم سوالمو داد بزنم که بالاخره صداش درومد.پس شنید...!
+تو چی هستی؟؟منظورت چیه لیام...تو چت شده حرف بزن لیامممم...
یا حضرت فاک این چه حرفی بود زدم؟!دستمو کشیدم تو موهام و کشیدمشون.تو چه مرگته لیام...
_اممم ببین نایل...هی من باید برم بعدا باهم حرف میزنیم اوکی؟خب بای
حتی نذاشتم جواب بده...دوباره همونجا خوابیدم.من چیکار کردم که زین بهم گفت هرزه؟؟خب الکی که نگفت.پس تقصیر خودمه...
تو هرزگی کردی لیام پین؟اشکام راه افتادن روی صورتم...دوباره...برای بار صدم توی روز...
هرزه...***
ده مین گذشت و من هنوز در این کلاس کوفتیم وایسادم.نمیرم تو...نمیخوام برم...نمیتونم برم...
تکیه دادم به دیوار کنار در . آروم باش لیام...تو بالاخره زینو میبینی...امروز نشد یه روز دیگه . پس باید عادت کنی...
چنتا نفس عمیق کشیدم و یهو رفتم تو.
مثه گاو سرمو انداختم پایین و رفتم سرجام نشستم.
+لیام...
_بله نایل
+خوبی؟هه به نظر خودت خوبم؟!
_اره معلومه
لبخند زد و با دستش جلوی موهامو زد کنار.
+هنوزم بلد نیستی دروغ بگی
_دروغ نگفتم جدا خوبم
+مشخصه...
YOU ARE READING
Fucking School[complete]
Fanfiction+لی من...من متاسفم _متاسفی؟؟؟زین تو میفهمی چی داری میگی...تو و اون دوتا دوست گیت زندگی منو نابود کردین...از اینجا گمشو +باشه قبوله ولی صبر کن فقط یه سوال میپرسم و اگه جوابش منفی باشه واسه همیشه میرم...تو...منو هنوز دوس داری؟؟؟ _نه +نه؟ _نه زین سرشو...