Posledná dávka...

1.2K 59 2
                                    

Je to kvalitný heroín. Leží tu, len tak, na umývadle, zabalený v striebornom staniole. Smrtiaca dávka! Posledná!

Sedím na odpadkovom koši a pozerám naň. Zdvíham hlavu a pozerám do zrkadla: mŕtvolne biela tvár, strhaná a strápená, vpadnuté oči, ostro kontrastujúce s priveľmi výraznými lícnymi kosťami. Zreničky zúžené, svedčiace o poslednom pichnutí.

Pozriem na svoje telo: plochá hruď, chudé dopichané ruky, chudé nohy. Nejedla som už pár dní, ale moje telo hlad necíti. Odpísaná heráčka! Pomaly vstávam a prevarím háčko. Vytiahnem striekačku a naplním ju heroínom. Je to čistá nová striekačka, chcem, aby posledná dávka bola bezchybná. Znova si sadám a prikladám ihlu k žile. Bude ťažké nájsť takú, do ktorej by som si mohla ešte šľahnúť. Žily na rukách mám plne dopichané, v poslednej dobe som si pichala do nôh. Zhlboka sa nadýchnem a pozriem na striekačku a jej obsah. Bude to naozaj koniec! Pred hodinou som si pichla silnú dávku a ráno som pojedla aj nejaké lieky. Smutne som sa usmiala. Lieky! Tak to všetko začalo... Vtedy, na tej diskotéke, ktorá mi teraz pripadá tak vzdialená. Na diskotéke, na ktorú som sa so Soňou a Aďou tak tešili. Soňa a Aďa, moje najlepšie kamarátky. Mali sme sedemnásť, boli sme šťastné, plné života a viery v budúcnosť. Všetko bolo fajn, až na to, že naši sa rozvádzali. Obaja mali milencov. Trpela som, ale oni sa snažili spríjemniť mi to. Najmä peniazmi...Vtedy, 21. januára snežilo a bola veľká zima. Ale nám to nevadilo. Bláznili sme sa, tancovali. Milovala som tanec a vždy som pretancovala celú diskotéku. Keď začali prvé slaďáky, chytil ma za ruku a vzal do náručia. Rišo. Mal krátke hnedé vlasy a modré oči. Veselé a milé modré oči ľúbila som tie oči a ľúbila som aj Riša. Rozumeli sme si, mali sme spoločné záujmy, zbožňovali sme kiná, horské bicykle a diskotéky. Počúval Blur a to ma na ňom priťahovalo ako prvé, lebo som bola do nich blázon. Chodili sme spolu deväť mesiacov a boli sme šťastní. Milovali sme sa. Teda aspoň vtedy som si to myslela.

Ďakujem že ste si prečítali túto časť :) Dúfam že sa vám páčila ak hej bola by som rada pre Vote .... Aj by ste chceli venovanie tak napíšte do Komentára <3 


military_girl / 

Butterfly [Podla skutočnej udalosti]Onde histórias criam vida. Descubra agora