Κεφάλαιο 2ο

12.6K 831 197
                                    

UNEDITED

Έβγαλα τα ακουστικά μου από την τσάντα μου και τα σύνδεσα στο κινητό μου βάζοντας ένα τραγούδι να παίζει.

Είχανε μιλήσει στο τηλέφωνο με τον Άγγελο χτες το βράδυ και είχαμε συμφωνήσει να πάμε μαζί στον αγιασμό. Αν προλάβαινε να ξυπνήσει.

Ναι. Έχω έναν κολλητό που βαριέται την ζωή του!

Πήρα το εισιτήριο μου και πήγα λίγο πιο δίπλα στην στάση για να περιμένω το αστικό που ως συνήθως αργεί.

Πάντα.

Άλλαξα τραγούδι στο κινητό μου και κάθισα γιατί άρχισαν να με χτυπάνε τα πόδια μου.

Επιτέλους μετά από τουλάχιστον 15 λεπτά αναμονής ήρθε και το γαμημένο αστικό.

Όπως πάντα στην ώρα του! (σημειώστε την ειρωνεία μου παρακαλώ)

Ανέβηκα, σκάναρα το εισιτηριάκι μου και κάθισα σε μια άδεια θέση. Κοίταξα το ρολόι μου και η ώρα είχε πάει 8:20

Ο αγιασμός αρχίζει 9:20 και εγώ πρέπει να αλλάξω ακόμη ένα αστικό μαζί με τον Άγγελο.

Φακ.

Μεταψαπο κάποια λεπτά έφτασα στην στάση μου και με αρκετά βιαστικά βήματα άρχισα να τρέχω για το σπίτι του Άγγελου.

Λαχανιασμένη πλέον έφτασα έξω από το σπίτι του και χτύπησα με μανία το κουδούνι. Στην αρχή δεν μου άνοιγε..

-Άγγελε πάρε τα πόδια σου θα αργήσουμεεεε

Του είπα αγανακτησμένη χωρίς να πάρω το δάχτυλο μου από το κουδούνι.

-Άνοιξε μου βρε κατσαρίδα ξέρω πως δεν έχεις φύγει ακομηηηη

Του είπα μέσα στα νεύρα. Πόσο παίζει να μου τη σπάει αυτό το παιδί?

Επιτέλους μου άνοιξε αγουροξυπνημένος τρίβοντας τα μάτια του και φορώντας ακόμη πιτζάμες.

Ααχ κρατήστε με θα τον σκοτώσω!!!

-Σιγά ρεε πρωί πρωί!

Μου είπε και χασμουρίθηκε.

-Τι κάνεις ακόμη μωρή με τις πιτζάμες!? Πάνε άλλαξε γρήγορα γιατί θα σου φάω το λαρύγγι!

Του είπα μέσα από τα δόντια μου σπρώχνοντάς τον από την πλάτη στο δωμάτιο του.

-Σιγά κοπέλα μου σιγά πως κάνεις έτσι!

Και αυτή ήταν η λέξη κλειδί.

Την γαμησεςςς

-ΤΙΠΩΣΚΑΝΩΕΤΣΙΜΩΡΕΜΑΛΑΚΑΠΑΡΕΤΑΠΟΔΙΑΣΟΥΓΑΜΩΚΑΙΝΤΥΣΟΥΘΑΑΡΓΗΣΟΥΜΕΠΡΩΤΗΜΕΡΑΣΤΟΝΑΓΙΑΣΜΟΜΗΣΟΥΓΑΜΗΣΩΞΕΚΟΛΛΑ

Ο γιος του λυκειάρχη μου.|BOOK1|Where stories live. Discover now