Κεφάλαιο 15ο

7.6K 686 92
                                    


UNEDITED

-Ωωωω ναιιι έχω την ζακέτα τουυ ωω ναι ωω ναιι

Τραγουδούσα καθώς έβαζα το μαύρο μου τζιν. Από χτες όλο αυτό σιγοτραγουδάω

Δηλαδή, άμα είχες το βρακί του τι θα το έκανες?? Λάβαρο ή μπαντάνα??

Τσάμπα σε πληρώνω..

Μα.. Δεν με πλ-

ΣΚΑΣΕ!

Στο θέμα μας τώρα..

Έβαλα και ένα άσπρο crop top και από πάνω φόρεσα και την ζακέτα του άσχετα που κολυμπάω μέσα της.

Πήρα την τσάντα του διαόλου και κατέβηκα γρήγορα-γρήγορα τις σκάλες αρπάζοντας του κινητό μου με τα ακουστικά.

***

Καθώς έμπαινα μέσα στο σχολείο σκεύτικα για λίγο τον Άγγελο.. Έχουμε να μιλήσουμε πάνω από 3-4 μέρες και το γαϊδούρι ούτε ένα καλημέρα δεν μου λέει.

Ξύδι!!

Κούνησα εκνευρισμένη δεξιά και αριστερά το κεφάλι μου και έβαλα την τσάντα του διαόλου στην καρέκλα μου.

Συνειδητοποίησα όμως πως λείπει η τσάντα του Αχιλλέα και το κουδούνι μόλις χτύπησε..

-Που είσαι?..

Μονολόγισα και κατέβηκα μαζί με το μπούγιο για προσευχή..

Προσευχή, κάνε να γυρίσωωωω

Μου προκαλείς ημικρανίες πραγματικά!!

Μπήκαμε για μάθημα. 1η ώρα ΦΥΣΙΚΗ.

Πωωωω

Κάθισα φαρδιά πλατιά στην καρεκλίτσα μου και έβαλα και τα ποδαράκια μου στο θρανίο.

Επειδή ξέρω τι μαμόθρευτο είναι η καθηγήτριας θα σπάσουμε λάκα μόλις με δει έτσι..

Μετά από μερικά λεπτά μπήκε στην τάξη και κάθισε στην έδρα της.

Χαμπάρι δεν πείρε.

Χαμηλώσει το βιβλίο της και τότε ήταν που με είδε. Στραβομουτσούνιασε και άρχισε το μπλα μπλα..

-Παπαϊωάννου παιδί μου κατέβασε τα πόδια σου από το θρανίο! Τι το περάσαμε εδώ μέσα? Μπατε σκύλοι αλέστε?

Είπε και μερικά παιδιά γέλασαν κάτω από την αναπνοή τους..

Θα σας πω εγώ..

-Αν δεν είναι έτσι τότε πως μπήκε αυτή μέσα?

Είπα το αυτή γεμάτο ειρωνεία και την έδειξα με το δάχτυλο μου.

Αυτή λοιπόν που έδειξα ένα ή περιβόητη Λυδία aka πρώην φίλη μου.

Και συνέχισα.

-Ή μάλλον με συγχωρείτε ένα λεπτό?

Είπα και σηκώθηκα από την θέση μου πηγαίνοντας σε αυτήν που με κοιτούσε με δολοφονική βλέμμα.

-Κοίτα, επειδή εδώ δεν είναι από εκείνα τα σπίτια με τα κόκκινα φωτάκια που δουλεύεις να το έχουμε μπατε σκύλοι αλέστε, δεν λες να την κάνεις σιγά σιγά για την δουλειά σου? Θα σε ψάχνουνε. Άσε που δεν θα πάρεις και μεροκάματο. Κρίμα είναι

Είπα γεμάτη ειρωνεία και όλη η τάξη έσκασε στα γέλια και στα επιφωνήματα του τύπου "ωωω" και"μαλακαααα"και τέτοιες μαλακίες.

Το ευχαριστήθηκα πολύ όμως.

Μέχρι και η κυρία έριξε ένα μικρό γελάκι.

-Έλα έλα Παπαϊωάννου κάθισε κάτω μην σε πάω στον διευθυντή..

Μόλις τελείωσε την φράση της χτύπησε την κουδούνι. Ωραία δεν κάναμε μάθημα και πάλι.

Βγήκα έξω και καθώς περπατούσα έξω από τις ανδρικές τουαλέτες άκουσα μια γνώριμη φωνή να μθλαει στο τηλέφωνο.

Ως μικρή κοτσομπόλα που είμαι έστησα αυτάκι για να δω ποιος είναι.

-Τι θέλεις από την ζωή μας ρε??

Είπε και χτύπησε με δύναμη την πόρτα.

Αχχ το σκατό στην κάλτσα πάλι πήγε.

Μισάνοιξα λίγο την πόρτα για να δω ποιος στο καλό είναι γιατί δεν μπορώ να καταλάβω καλά την φωνή του ένα χέρι με γυρίζει απότομα.

-Παπαϊωάννου παιδί μου αρχίσαμε να παίρνουμε μάτι από τις ανδρικές τουαλέτες???

Είπε φανερά θυμωμένα ο λυκειάρχης κατεβάζοντας τα γυαλιά του λίγο περισσότερο.

-Εεε εγώ κύριε δεν..

Προσπάθησαν να απολογηθώ αλλά δεν έβγαινε λέξη! Τι στον κόρακα γιατί σκάλωσα τώρα?

-Στο γραφείο μου και γρήγορα!

Είπε θυμωμένα χτυπώντας το ποδι του στο πάτωμα.

Τον ήπιαμε.

***

Γειά σαδ πατατουλινια μουυυυ! Τι κάνετε? Ελπίζω καλααα

Να που σε οδήγησε η περιέργεια σου Νεφελακιιι😂😂

Τστστστστς! Άκου εκεί να παίρνεις και μάτι! Ντροπή σου! 😈😂

Δεν θα κάνω σπόιλερ κυρίως γιατί μπορώ 😂😂😂

Εεμμ.. Αυτά?.😅😅😂

Αν σας άρεσε ψηφίστε και σχολιάστε μωρά μου 🌹💘

Μέχρι την επόμενο φιλούμπεςςς😘😘😘

-Μαμά πατάτα που της πονάει του κεφάλι της 😢💘

Ο γιος του λυκειάρχη μου.|BOOK1|Where stories live. Discover now