Dance With The Devil:
כל אורות הבית כבו לפתע.
החושך נדמה כה סמיך, יכולתי להרגיש אותו חונק אותי, רועד, זוחל על עורי.
אלומת אור האירה את מקומי, היא הגיעה מאף מקום ומכל מקום כאחד. מוזיקה שקטה החלה להתנגן לפתע, וממש כמו האור, היא נשמע מכל מקום ומאף מקום, כך שהסתכלתי לכל הכיוונים, מחפש משהו אחד מוכר, אך פרט למקומי דבר לא נראה.
כף יד הוצעה, יכולתי לזהות אותה רק כידו של זאק, לכן לקחתי אותה ללא היסוס, אולם כשנמשכתי לעבר חזה מוצק, נורת אזהרה אדומה ושמנה הודלקה בראשי.זאק נעמד קרוב אלי מתחת לאור, יד אחת שלו על מותני והשנייה אוחזת בידי, את האחרת הנחתי על כתפו.
כנראה שלא נראה סרט הלילה.
הבטתי בעיניו, ואותה אפלה מרתיעה שכנה שם. עיניו החומות נדמו נוטות לגוון ארגמני, משהו שיחק שם, רגש לא מוכר.
אחיזתו הייתה בטוחה מידי בשביל שלא יהיה זאק, ואף בגדיו היו יקרים בשביל זה, ולא הטעם של חברי הטוב.
בחנתי את פניו לעומק, הצרתי את עיניי כשהבחנתי בעגיל באוזנו, לזאק מעולם לא היה עגיל.פערתי את עיניי, האדם חיזק את אחיזתו בידי, הוא חייך, שיניו היו חדות כשגופו תפס את צורתו האמתית.
הוא לחלוטין לא היה זאק.
"שלום לך, בחור יפייפה." הוא אמר, קולו היה נמוך. אישוניי התרחבו בפחד ואימה; פי יבש ולשוני כמו נבלעה.
הוא גיחך, "לא האמנת בי, נכון?" הוא שאל, אך לא באמת בשביל תשובה.קיבלתי את קולי בחזרה, ליקקתי את שפתיי. "אני מאמין בך," לחשתי. "אני יכול להראות לך שאני רואה דרך השקרים הריקים שלך."
"אין צורך בהוכחות, ברגע זה ממש ראיתי זאת." הוא אמר, עיניו נצבעו בארגמן, לשונו בצבצה מקצה פיו.
"ובכן, ילד יפה, מה דעתך שנמשיך לרקוד?" הוא שאל, אך שוב, לי לא הייתה כל דעה בעיניין.
המוזיקה הוגברה, האור החל לפלוש את המקום כשקיבל את צורתו האמתית.
חליפה הולבשה על גופי, היא הייתה לבנה כסהר.הוא סובב אותי, הוביל אותי דרך צעדיי ריקוד מסובכים, הביט בי כמו שאף אחד מעולם הביט בי.
עיניו כמו קראו לעיניי, אך השארתי אותן דבוקות לרגלינו כאילו הם הדבר המעניין ביותר עכשיו.
לפחות עכשיו הקשבתי לדברייה של אמי.
אל תעז להסתכל בעיניו, כשאתה רוקד עם השטן הלילה.♧---
"Don't you dare look at him in the eye, as we dance with the devil tonight..."שיר יפה, בסך הכל😌
מה אתן חושבות על הוואנשוט?
השיר ממש יפה(:
מה אתן אומרות, להשאר עם פנטזיה?
😅
YOU ARE READING
S B R
RandomStrong Beautiful Roses. אנחנו כולנו ורדים יפים וחזקים, לא ניתן אחד לשני ליפול אלא נחזיק אחד בשני, נשמור אותנו קרובים, לא נשחרר, לא נרפה. ובמידה ואחד נופל, כולנו נופלים יחד איתו. לכן אף אחד יפול, כי אנחנו נחזיק אותו, חזק כל כך עד שרק נצמח גבוה, ונ...