2. Bölüm

5.1K 547 157
                                    


"Byun Baekhyun, neden yazmıyorsun?" Bayan Kim sırasında oturan Baekhyun'un başında durup sordu. Baekhyun'un ellerinin acısı hala geçmemişti bu yüzden sadece dinliyordu. "Hemen yazmaya başla yoksa ailenle görüşeceğim-" araya zil girmişti. Yinede Baekhyun ayağa kalkıp açıklamaya başladı.

"Hayır, ben bunlara daha önce çalıştığım için yazma gereği duymadım. Üzgünüm, gelecek ders kesinlikle defterimde göreceksiniz." Bayan Kim tatmin olmuş bir şekilde başını sallayıp sınıftan çıkmıştı.

"Baekhyun, Saçların çok güzel olmuş!"
Jongdae yan sınıfta olduğu için ders aralarında görüşebiliyorlardı. Sınıfa girdiğinde ilk başta Baekhyun'u tanıyamamış sonrasında bağırarak yanına yaklaşmıştı. Baekhyun ilk başta yüzünü buruşturup sonra güldü.

"Evet, bu sabah boyattım..." Ellerini saçına götürüp karıştırdı. O sırada gözleri sınıftan çıkan Chanyeol'e takıldı. Nedensizce arkasından gitmek istedi çünkü kim kalıp Jongdae'nin dedikodularına maruz kalmak isterdi ki?

"Tuvalete gidiyorum, geliyor musun?" Kibarlık göstererek sordu oysa içinden hayır demesi için dua ediyordu.

"Hayır, gelmeden uğradım sen git." dedikten sonra o meşhur kahkahalarından birini attı. Baekhyun komik kısmı ararken hayır dediği için sevinmeyi unutmadı.

---

İçeri girdiğinde Chanyeol'u ellerini yıkarken gördü. Chanyeol açılan kapıdan gelen kişiye bakmak için başını kaldırdığında Baekhyun'u görmüş ama tepki vermeden başını eğip işine devam etmişti.
Baekhyun umursamadan yanına geçip ellerini yıkamaya başladı.

"Saçını mı boyattın?" Kısa bir sessizlikten sonra Chanyeol elini kurutmak için peçete alırken konuşan ilk kişi olmuştu.

"Hayır, renklilerle yıkadım." dedikten sonra gözlerini devirdi. Chanyeol bu cevabı beklemediği için basar gider diye düşünmüştü ama aksine Chanyeol gülümseyip başını salladı.

"Güzel olmuşsun." deyip omzunu silkti. Baekhyun artık ona güzel denmesini umursamıyordu. Öyle görüyordu inkar edip yorulmak istemedi.

"Yani önceden güzel değil miydim?"
Ellerini yıkamayı bitirip kuruttuktan sonra önüne geçip sordu. Tıpkı dün ki gibi olmuştu ve yine kimse yoktu. Gerçi bu kattaki tuvalet pek tercih edilmiyordu.

"Emin değilim..." Chanyeol kollarını birleştirip bakışlarını Baekhyun'un arkasında ki duvara dikip düşünür gibi yaptı.

"Peki sen saçlarını yolmamı ister misin?"

"Onun yerine okşamak istersen," başını öne eğip ona yaklaştırdı. "Buradalar." Baekhyun bu haline gülüp konuştu "Bunu asla yapmam." dediğinde Chanyeol başını kaldırıp üzgünce ona baktı.

"O zaman ben yaparım." deyip elini Baekhyun'un yumuşak saçlarına koyup yavaşça okşamaya başladı.

"Ne yapıyorsun?" Baekhyun konuşabildiğini hatırladığında sordu. Saçlarından gezen el onu şaşırtmıştı.
"Chanyeol?" Uzun genç duymuyor gibiydi. Gözleri ise saçlarında gezen elinin üzerindeydi. Baekhyun geri çekilmeden seslenmeye devam ediyordu.

"Duymuyor musun?" Hayallere dalmış gibi hali vardı. Baekhyun en olmayacak şeyi yapıp avuç içini bir adım ötesinde olan Chanyeol'un pantolon üzerinden penisine bastırdı.
Chanyeol kendine gelip gözlerini büyütürken Baekhyun'un yüzünde bir sırıtma hakimdi.

"Tanrım! Ne yapıyorsun?" Diyerek sızlandı.

"Dünya'ya geri dönmeni sağladım ve teşekkür etmeni bekliyorum."

"Buraya gel," Chanyeol onu bileğinden tutup kabinlerden birine sokarken Baekhyun anlamayarak onu çekiştiren adama bakıyordu.

"Bana vuracak mısın?" Chanyeol kapıyı kapatıp ona döndüğünde Baekhyun beklemeden sormuştu ve oldukça ciddi bir şekilde sorması Chanyeol'u şaşırtmıştı.

"Hayır ben kadınlara el kaldırmam." deyip klozetin kapağını indirdi ve üzerine oturdu. Baekhyun kaşlarını çatıp onun saçlarını çekmek için üzerine çıktı.

"Sadece şaka yapmıştım." bir yandan gülerken diğer yandan ellerini üzerinde ki çocuğun beline yerleştirmişti.

"Neden girdik buraya? Benden faydalanmana izin veremem." Baekhyun konuşurken umursamadan altında olan penisin üzerine yerleşmişti. Chanyeol gözlerini kapatıp ufak bir küfür etsede üzerindeki çocuk masum bir şekilde bakmaya devam ediyordu.

"Sadece gelen kişiler bizi birlikte konuşurken görmesini istemedim ama sen kucağıma çıktın!" Demesiyle içeriye giren bir kaç yabancı ses duyuldu. Baekhyun onu anlayışla karşılayıp başını salladı. Kendiside Chanyeol ile konuşurken görünmek istemezdi sonuçta okula dedikodu malzemesi olmak kolaydı.

"Uh... Başka nereye otursaydım?" Diğerinin duymaması için kulağına doğru fısıldadı. Kucağında daha da kuruldu ve ellerini geniş omuzlara yerleştirdi. Altındaki aletin büyüdüğünü hissediyordu.

"Baek." Kısık bir sesle söyleyip başını geriye attı ve elleriyle yüzünü kapattı. Çok fazla tahrik olmuştu.

"Chanyeol, ne oldu?" Baekhyun kalçalarını ona bastırarak hafifçe doğruldu ve başını geriye atmış adamın boynuna nefesini vererek konuştu.

"Yapma..." Uzun genç başını doğrultup  kucağında ona masum masum bakan çocuğun dudaklarına nefesini vererek konuşunca Baekhyun gözlerini kapattı ve aynı şekilde nefesini diğerinin dudaklarına vererek sordu "Neyi?" Çok kısık sesle konuşuyorlardı.

"Bana sürtünüyorsun ve şuan seni öpebilecek yakınlıktayım?"

"Sana sürtünmüyorum," gözlerini açıp başını geriye çekti. "Ve öpebilecek yakınlıkta felan değilsin." dedikten sonra güldü. Chanyeol koyu gözlerle ona bakıyordu. Ondan etkilenmişti.

"Lütfen üzerimde kalkar mısın? Buraya girmek hataydı..." Baekhyun gözlerini devirip ağır bir şekilde kucağından kalktı. Diğer taraftan ses felanda gelmiyordu. Aslında gelen kişiler 3 dakika sürmeden çıkmışlardı ama bunu bile farketmeden yaklaşık 30 dakikadır buradalardı.

"Sen derse git bende birazdan geleceğim." Chanyeol ayağa kalkmadan karşısında dikilen çocuğa söyledi.

"Sen neden gelmiyorsun?"

"Çünkü rahatlamam gerek..." Diyerek açıkladı Chanyeol çekinmeden.

"Peki beni neden gönderiyorsun?"

"Ağzına boşalmamı istemiyorsan 3 saniye içinde buradan çıkarsın."

"3 saniye içinde buradan çıkmam imkansız" Geçerken bunu mu düşünüyordu?

"Baekhyun 15 saniye veriyorum." sakin bir şekilde söylemeye çalıştı ama Baekhyun anlamamakta ısrar ediyor gibiydi. Ne derse ilk defa duyuyor gibi davranacaktı sanki.

"Pekala, hoşça kal." dedikten sonra sonunda kabinden çıkmıştı. Chanyeol kapının kapanma sesini duymasıyla yerinden kalkıp pantolonunu indirdi ve eline baktı. Gerçekten buraya gelirken başına böyle bir şey geleceğini hiç düşünmemişti.

Hiçbir okunma olmamasına rağmen kitabı bitirdiğim için atmadan duramıyorum
xnbxnx bu çok kötü... Her neyse gelecekte okymuyacak olan kişilere sesleniyorum... Umarım beğenip okumaya devam edersiniz ✨🎀

I'll Happy With YouHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin