30. Bölüm -final-

3.7K 225 67
                                    


Son bolumun ustunden 2 ay geçmiş... umarim hatirlayan ya da devam eden vardır

Normalde bu yeni bölüm olacaktı ama iki gün sonra final okatak degistirdim. Bölüm atamıyorum uzatmayada gerek görmedim

Cidden neden final olmadiysa bir türlü...

İyi okumalar ❤💛
--

"Sana oğlan olacak demiştim!" Chanyeol mutlulukla eve girdikleri am bağırmıştı. Bugün 4. Aya girdikleri için ilk iş olarak doktara gitmişlerdi. Cinsiyetin Chanyeol'un dediği gibi çıkması diğerini üzmüştü. "Baekhyun ağlıyor musun?"

"Neden üstüme geliyorsun Chanyeol." Chanyeol anlamayarak kaşlarını çattı. "Cinsiyeti bildin diye neden bana iğneleyici şeyler söylüyorsun?"

"Saçmalama Baekhyun, öyle bir şey demediğimi biliyorsun..."

"Sana göre ben saçmalıyor muyum?"

Chanyeol tüm bu olayların geride kaldığını düşünmüştü ama hamile biri doğurana kadar hassalığın dibine vurudu. Chanyeol de onunla bu durumda daha fazla ilgilenmeliydi.

"Özür dilerim sevgilim. Salak gibi hata yapmaya devam ediyorum." Dedi küçüğün saçlarını okşayıp öpücükler bırakırken. Baekhyun bu hareketinden sonra hemen yumuşamıştı. Chanyeol ne yaptığını bilmiyordu ancak alttan almanın zararı yoktu.

Kısa olan önemli değil der gibi başını salladı. "Önemli olan sağlıklı olması. Cinsiyeti farketmez Chanyeol, öyle değil mi?" Dediğinde Chanyeol başını eğdi. Baekhyun haklıydı.

"Haklısın, önemli olan sağlıklı olması."

"Sağlıklı olması için karpuz yemem gerekiyor."

"Benim oğlum karpuz mu istiyor?" Baekhyun sevdiği adamın sevimli konuşmasına gözlerini devirerek salondaki büyük kanepeye doğru yürüdü. Chanyeol daha yeni girmesine rağmen tekrar evden çıkacaktı.

"Başka bir şey lazım mı?"

"Hayır!" Diye oturduğu yerden bağırdı. Chanyeol gözlerini devirdi.

"Geçen gün sorduğumda da böyle dedin ama eve geldiğimde neden yumurta almadığımı sordun."

"Yumurta var Chanyeol."

"Olmayan şeyleri söyle -ki tekrar tekrar dışarı çıkmak zorunda kalmayayım." Diye mırıldandı. Baekhyun eğer zahmet edip biraz ilgilenseydi Chanyeol minnettar olacaktı. Hamile diye hiçbir işe elini vurmaz olmuştu.

"O zaman beni de yanında götürmen gerekiyor -ki eksik olanı markette görünce hatırlayayım."

"Madem sen de gelmek istiyorsun neden markete gitmek yerine eve geldik?"

"Onu bilmiyorum ama şuan aş verdiğim şeyi unuttum. Bugün gidip alacak mısın şu karpuzu!?"

"Pekala, geliyor musun?" Elbette ki gidiyordu. Yerinden kalkarak ayakkabısını çoktan giymiş bekleyen eşini geride bırakarak önden çıkmıştı. Alış veriş yapmaya bayılıyordu!

----

5 ay sonra yine bir alışveriş.

"Alış veriş yapmayı sevdiğimi söylemiş miydim?" Baekhyun eline aldığı iki ürünün gramına göre fiyatlarını karşılaştırırken sordu.

Chanyeol sepetin başında duruyordu. Sıkıntıyla gözlerini devirerek Baekhyun'un sağ elindeki ürünü alarak sepete attı.

"Yah! O değil, bunu alacaksın. Neden 15 gram eksik olan ürüne daha büyük olandan fazla para verelim ki?"

I'll Happy With YouHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin