"Herkes yerine geçsin!" Matematik öğretmeni sınıfa girdiğinde bağırdı. Chanyeol yerine geçerken Baekhyun'un sırasına ağrı kesici bırakmıştı. Baekhyun gülümseyerek alıp ağzına atarken öğretmenleri ona seslendi."Byun Baekhyun bugün nasılsın?" Chanyeol gözlerini devirip öğretmenlerine baktı. Yaşlı başlı adam resmen sevgilisine yürüyordu.
"İyiyim hocam, siz nasılsınız?" Güzel gülüşünden birini adama sunduğunda adamın erimiş gibi hali vardı. Chanyeol kaşlarını çatıp sevgilisine bakarken diğeri onu umursamıyordu.
"Bende iyiyim ilk soru için tahtaya gel" adam kesinlikle sapığın tekiydi. Kalçasını dikizleyeceğine adı kadar emindi. Yüzünü buruşturup ayağa kalkacağı sırada Chanyeol ayağa kalkıp dikkatleri üzerine çekti.
"Hocam ben çözmek istiyorum"
"Hayır, soru Baekhyun'un" diye somurtup itiraz etti.
"Bu konuyu bilmiyorum hocam, Chanyeol çözebilir" diyerek sevgilisini destekledi.
"Pekala, çıkışta sana yardımcı olabilirim" Öğretmenleri önerdiğinde Chanyeol sinirden kızardığını hissediyordu.
"Gerek yok Bay Kim, ben öğretebilirim" Chanyeol adama karşı kızgın sesiyle konuştu.
"Sen kim oluyorsun da bizim konuşmamıza karışıyorsun Park Chanyeol" cetvelini sert bir şekilde masaya vurup sesini yükseltti.
"Sevgilisiyim" dediğinde kimse şaşırmamıştı. Aksine herkesin beklediği bir durumdu. Çok belli ediyorlardı. Ne zaman Baekhyun hakkında bir konu olsa Chanyeol olaya dahil oluyor, Ne zaman Chanyeol hakkında bir konu olsa Baekhyun dahil olup sevgilisini savunuyordu.
"Bu doğru mu Byun Baekhyun?" Adam kırılmış bir ses tonuyla sorduğunda Baekhyun başıyla onayladı. Chanyeol'un arkadaşları gülerek onun sırtını pohpohlarken Baekhyun onlara bakıp gülümsedi.
Annesi istediği kadar dövebilirdi, o Chanyeol'den vazgeçmeyecekti.
"Yerine otur Byun Baekhyun! Bana 17 sayfa bu konuyla ilgili soru hazırlayacaksın" kimse nedenini anlamazken Baekhyun umursamadan onaylayıp yerine oturmuştu.
Cetveliyle Chanyeol'u gösterip "Sende tahtaya çıkıp şu soruyu çöz" dedi.
---
"Byun Baekhyun, Chanyeol'u yolda biriyle öpüşürken görmüşler"
"Chanyeol, Baekhyun seninle sevişmek istiyormuş"
"Baekhyun, Chanyeol senin kötü öpüştüğünü söylemiş"
İkiside sıralarında otururken etrafını sınıf arkadaşları sarıp sürekli uydurma şeyler söylüyorlardı. Amaçları neydi hala bilinmiyor...
"Hey, ben öyle bir şey demedim!" Chanyeol şimdiye kadar takmasada Baekhyun'un inanacağını düşünüp arkasını dönerek o tarafa bağırmıştı.
"Yani öpüşmüşler" kızlar kendi aralarında kıkırdarken Baekhyun kaşlarını çatarak sevgilisine baktığında, Chanyeol ellerini havaya kaldırıp suçsuz olduğunu belirterek önüne dönmüştü.
"Ne bu gürültü! Yemekhane'ye insin!"
Sınıfın önünden geçen öğretmen bağırıp gitmişti. Herkes yerinden kalkıp aşağı inerken Baekhyun çatıya çıktı.Üzerinden çok geçmeden Chanyeol elinde iki tepsi yemekle gelmişti.
"Senin sevdiğin yemekler çıkmış..." Tepsinin ikisinide bırakırken Chanyeol konuşmaya başlamıştı. Sonra kendi tepsisinde olan Baekhyun'un sevdiği yemekleri diğerine koyarken Baekhyun karşısında bağdaş kurup onu izledi.
"Neden söyledin?" Çatalını eline alırken bakmadan sordu.
"Çünkü adam her derste sana yürüyordu! Şimdi öyle bir şey yapamaz"
"Bunun için mi?"
"Sadece o adam değil, herkes bilsin ve geri dursun diye..." Diyerek açıkladı.
"Kızdın mı?" Baekhyun başını olumsuz anlamda salladı. Onunla sevgiliydi kimseden saklamaya ihtiyacı yoktu."Baekhyun, benimle kaçar mısın?" Baekhyun öksürmeye başladığında başını kaldırıp sevgilisinin ciddi olup olmadığına baktı.
"Sen ciddi misin?" Uzun olan başıyla onayladı.
"Chanyeol, ne diyorsun sen Tanrı Aşkına?"
"Benimle kaç Baekhyun, başka bir yere gidip mutlu olalım hem okulda bitecek. Yoora bize her konuda yardımcı olur, onu sende tanıyorsun. Seul de küçük bir evimiz var ilk önce orada yaşarız-"
"Chanyeol ben bunu anneme yapamam... Onu bırakıp gidemem"
2k!!!! Jxbxjd
Hepinize teşekkür ediyorum
çok çok öpüyorum bxjxnKendinize dikkat edin
Hoşçakalııın 💕🙏💘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'll Happy With You
FanficCover by: @ilgagsu "İlerde ne olmayı düşünüyorsun?" Uzun boylu genç sordu. Aslında umrunda degildi. "Çok güzel aşık rolü yapıyorsun oyuncu olmayı düşünmelisin." diyerek önerdi. Baekhyun onun böyle davranması yüzünden ağlarken, uzun adam çoktan odad...