"Ah, doğru söylüyorsun üzgünüm, saçmaladım" Chanyeol gülümsemeye çalışarak önündeki yemeklere bakarken, aslında reddedildiği için üzgündü."Biliyorsun beni çok seviyor bu yüzden onu bırakamam" yüzündeki sırıtma eşliğinde konuştuğunda Chanyeol onun yüzüne bakmadığı için dalga geçtiğini göremiyordu. Başıyla sallayıp diğerini onayladı.
"Yemeğini ye, derse geç kalmayalım"
"Seninle ölüme bile giderim Park Chanyeol" deyip güldü. Chanyeol başını kaldırıp anlamayarak ona baktı "Yani?" Diyerek emin olmak istedi. "Evet, seninle kaçarım" güzel gülüşünün eşliğinde söyledi.
Chanyeol mutlulukla gülümserken Baekhyun'a sarılmak için yerinden kalktığında Baekhyun da yerinden kalkıp kollarını açmıştı. Chanyeol onu kollari arasına alıp etrafında çevirirken, Baekhyun onun sadece sarılacağını düşündüğü için bunu beklemiyordu. Chanyeol ayaklarını yerden kesip döndürürken Baekhyun kahkaha atıyordu.
"D-dur Başım dönüyor" dediğinde uzun olan onu bırakmıştı. Baekhyun başta ayakta duramayıp düşecek gibi olsada kendine gelmişti.
"Seni seviyorum" Chanyeol yüzünü elleri arasına alıp dudaklarına küçük bir buse bırakırken söyledi. "Bende seni" karşılık olarak yaklaşıp o da dudaklarına bir öpücük bıraktığında ikiside gülümsüyordu.
"Hadi yemeğini ye..." Küçüğü bırakıp karşısına otururken konuştuğun da Baekhyun başıyla onayladı.
"Yah yeter! Kendin yesene" tabağına yemek bırakıp duran Chanyeol'e kızdı fakat diğeri onun dediğini umursamadı.
"Konuşmada ye"
"Doydum ben, sen ye~" elinde ucunda yemek olan çatalı başını sağa eğerek Chanyeol'un ağzına uzattı. Chanyeol itiraz etmeden yemeği alınca Baekhyun zaferle gülümsedi. "Bunuda~" diye ardarda vermeye başladığında Chanyeol kaşlarını çatmıştı.
"İlkini aldım ya!"
"Evet, artık seninim ama konumuz o mu?" Chanyeol'un demek istediğini biliyordu fakat sırıtarak konuyu başka yerlere çekiyordu. Chanyeol kızgınken bile onu güldürmeyi başarıp mutlu ediyordu.
"Benimsin" deyip başını salladı. "Hadi sınıfa gidelim..." ayağa kalkıp Baekhyun'un da kalkmasını bekledi.
"Chanyeol sanırım yürümeyi unuttum"
"Anlamadım"
"Neden şaşırmadım?" Sinirle ayağa kalkıp dizlerinde tozu çırpıp önden gideceği sırada Chanyeol onu bir çırpıda kucağına almıştı "Yaaah!" Şaşırıp düşmemek için bacaklarını onun beline dolaşmıştı.
"İndir beni..." Çok kısık bir sesle söylediği halde Chanyeol duymuştu. İndirmesini istemiyordu onun trip attığını biliyordu.
"Seni duymuyorum"
"Aptal," deyip gülerek başını onun boynuna gömdü ve kokusunu içine çekti. Sonra başını kaldırıp kulağına yaklaşarak "Seni seviyorum" dedi.
Chanyeol gülümseyip yürümeye başladığında Baekhyun onun cevap vermemesine takılmayıp kulağına sınıfa gidene kadar ardı ardına seni seviyorum demeye devam etmişti.
Ve bu çok güzel hissettirmişti.
----
"Ee Baekhyun, dizileri sever misin?" Joohyun ve Taehyung yanına oturmuş kendi aralarında sohbet ederken daha doğrusu tartışırken Joohyun Taehyung'a sinirlenip Baekhyun'a dönmüştü.
Baekhyun elinde ki yeni kitabı incelerken başını kaldırmadan genç kızın sorusunu cevapladı.
"Severim ama Aritmetik dizileri, Geometrik dizilere tercih ederim"
"Uh... ilk defa duyuyorum, hangi kanalda oynuyor?"
Baekhyun anlamayarak başını kaldırıp Joohyun'a bakarken Taehyung kıza bakarak kahkaha atıyordu.
"Aptal," elinde ki kitabı kızın başına geçirdi "Matematik konusundan bahsediyor. Güzel olmadığın kadar zeki de değilsin"
"Yah! Kim Taehyung!" Taehyung gülmeye devam ederken Joohyun son kez bağırıp gözünden yaşları akıtarak sınıftan çıkmıştı.
"Ne dedim şimdi?" Şaşkınlıkla Baekhyun'a bakarken Baekhyun umursamayarak omzunu silkip önündeki kitaba döndü.
Sona yaklaşıyoruz sanırım ndnxjx
Oy verip yorum yapanlara çok teşekkür ederim
Hoşçakalııın 💕🙏
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'll Happy With You
FanficCover by: @ilgagsu "İlerde ne olmayı düşünüyorsun?" Uzun boylu genç sordu. Aslında umrunda degildi. "Çok güzel aşık rolü yapıyorsun oyuncu olmayı düşünmelisin." diyerek önerdi. Baekhyun onun böyle davranması yüzünden ağlarken, uzun adam çoktan odad...