"Neden ayaktasın?" Baekhyun başını kaldırıp yukarıdan ona bakan sevgilisine sordu."Asıl sen neden hâlâ oturuyorsun?" Kaşlarını kaldırarak soruya soruyla karşılık verdi. "Ders bitti ve herkes çoktan eve gitti..." Diye ekledi.
"Çalışma saatine kalıyorum" mırıldanarak söyledikten sonra bakışlarını önündeki defterine çevirdi.
"Uh... Tamam o zaman sonra görüşürüz" çantasını sırtında düzeltip gitmeye yeltenecekken Baekhyun konuşmasıyla onu durdurdu.
"Çalışmam bittiğinde saat çok geç olacak..." Dudaklarını büzerek konuşmaya başladı, Chanyeol'un dayanamayacağını biliyordu. Hem o pis dev nasıl onu öylece bırakıp gidiyordu? "Eve yalnız gideceğim sanırım zaten sınıfta da kimse kalmadı yalnız başıma çalışacağım üstüne bir de-"
"Tamam, kalıyorum" Chanyeol küçüğünde tahmin ettiği gibi dayanamayıp çantasını kenara bırakarak Baekhyun'un yanına oturmuştu. "Ama ders felan çalışmam" dediğinde Baekhyun zaferle sırıtıp "Pekala, uyuyabilirsin" diye izin vermişti.
"Kaldığım için sevinip öpmeyecek misin? Hem en son ne zaman öptün sen beni?"
"Öğlen?"
"Hangi öğlen? 2 hafta önceki öğlende olabilir?" Dediğinde Baekhyun gözlerini devirip sağ elini yüzüne yaslayarak diğerinin konuşmasını dinlemeye devam etti.
"Senin için burada duruyorum yoksa şuan evde yeni aldığım oyunda kaçıncı levele geldiğimi düşünemiyorum bile..."
"Aslında gitmen daha mantıklı" dedi Baekhyun çünkü yanına oturduğundan beridir susmadan konuşup, ardarda cevabını alamadığı halde sorular soruyordu.
"Pekala, konuşmuyorum. Seni bekleyeceğim"
"Sevindim" deyip gülümsedi. Sevgilisi ne olursa olsun onu bırakmıyordu. Geç vakitte onu yalnız bırakacak biri değildi Chanyeol.
"Belki oyalanacak bir şeyler bulurum"
"Konuşmadığın sürede gerisi önemli değil..." Diğerine karşılık verirken çantasından logaritma testini çıkarıyordu. Chanyeol ise başını sıraya koyup gözünü kırpmadan sevgilisini izlemeye başladı.
Baekhyun bakışlarını çevirip Chanyeol'e baktığında ciddi bir ifadeyle kendisini izlediğini görünce gülümsedi ve yaklaşarak ilk önce yanağına küçük bir öpücük bıraktı sonra ise dudaklarına bir öpücük bırakıp gülümseyerek geri çekildi. Chanyeol'un de dudaklarında masum bir gülücük hakimdi. Az önce onun bıraktığı öpücüklerden çok gülümseyişi onu etkilemişti. Ona aşıktı.
Chanyeol sağ kolunu kaldırıp elini Baekhyun'un yüzüne yerleştirerek baş parmağıyla yüzünü okşadı. Pürüzsüz ve yumuşacıktı. Baekhyun başta dikkatini bozmasına sinirlensede sonra ona döndüğünde tüm siniri sanki uçmuştu. Kalemini bırakıp pes ederek yüzü Chanyeol'e dönük bir şekilde başını sıraya koydu.
"Ders çalışmam gerek" Chanyeol'un koyu gözlerinde kaybolmadan hemen önce söyledi.
"Sana aşığım"
"Ne kadar?" Baekhyun gülümseyerek bir klişe gerçekleştirken Chanyeol omzunu silkip cevap verdi.
"Tartıya koyarsak ibre patlar"
"Bende sana aşığım, şimdi ders çalışmama izin ver" deyip bir kıkırtı bıraktığın da Chanyeol cevap vermeyip göz kapaklarını kapatarak ona izin verdi.
--
"Günaydın ya da ne desem bilmiyorum" ağır ağır göz kapaklarını açıp nerede olduğunu anlamaya çalışan Chanyeol, karşısında Baekhyun'u gördüğün de her şeyi hatırlamıtı.
"Ne kadar uyudum?"
"15 dakika" deyip güldü.
"Neden uyandırıyorsun o halde?" Kaşlarını çatmıştı, Park Chanyeol'un Baekhyun'dan çok sevdiği bir şey varsa o da uyku olmalıydı.
Baekhyun cevap vermeden omzunu silkip sorularını çözmeye geri dönmüştü. Chanyeol elini gözlerinde gezdirdikten sonra yerinde doğrulup Baekhyun'un ne yaptığına bakmak için ona doğru yaklaştı.
"Doğru gidiyor muyum?" Başını çevirmeden işleminin doğru olup olmadığını olmadığını sordu.
"Edebiyat ile aram iyi değil" diyerek yüzünü buruşturdu. Oysa Baekhyun'un çözdüğü bir matematik sorusuydu.
"Uyku sana iyi gelmiyor, her neyse konuşma..." Diye uyardı. Chanyeol gözlerini devirdikten başını tekrar sıraya koydu. Baekhyun ne kadar konuşma desede onun konuşmasını istiyordu bu yüzden uyandırmıştı.
"Ne yapıyorsun?" Baekhyun bacakları arasına giren elle irkilerek başını çevirmeden sordu. "Konuşmuyorum" elini küçüğün bacaklarında gezdirirken cevapladı. Baekhyun'un istediği gibi konuşmayacaktı ama dokunmayacağına dair söz vermemişti.
"Dikkatimi... dağıtıyorsun..." Chanyeol'un eli daha yukarıya çıkıp Baekhyun'un erkekliğinde durduğunda kısa olanın nefes alış verişi bozuluyordu.
Chanyeol cevap vermeden tek eliyle düğmeyi açmaya çalışırken zorlanmıştı. "Chanyeol... Okuldayız"
Evet, okuldalardı ama kimse yoktu. Sınıfınlarında bir tek Baekhyun ders çalışmak için kalıyordu."Sen..." Chanyeol Baekhyun'un gömleğini çıkarıp elini ilk önce karın bölgesinde gezdirdi. Baekhyun kalemi sıkı sıkıya tutmaya başlamıştı. Chanyeol'un geri çekilmesini bekliyordu.
"Çekilecek misin?" Dediğinde Chanyeol aldırmadan sırtımış sonra elini boxer'dan içeri sokmuştu. "Tanrım! Yeol" Uzun olan sırasında doğrulup Baekhyun'a yaklaşarak nefesini onun boynuna üfledi.
Baekhyun aletinin üzerinde bir şey yapmadan duran ele sinirlenip fermuarını açarak daha geniş bir alan yarattı ve kendi elini Chanyeol'un eli üzerine koyarak küçüğünü sardı.
Chanyeol gülümseyip onun boynunu emmeye başladığında Baekhyun, Chanyeol'un elini hareket ettirmeye çalışıyordu. Sinirlenmişti çünkü Chanyeol boynunu emerken eli öylece duruyordu. Baekhyun kendini itmeye başlamıştı.
"Chanyeol, lütfen" az önce geri çekilmesini söylerken şuan yalvaracak gibi görünüyordu. Chanyeol'un oyun oynar havası vardı buda kısa olanı sinirlendirebilirdi ancak şu durumda olmasalardı.
"Lütfen hareket ettir" dibine girmiş boynunu emen adamın dikkatini çekmeyi bu sefer başlamıştı ki Chanyeol penisini boxer'dan çıkarmış ilk önce baş parmağını ucuna sürüp sonra elini sarmıştı.
"Ohh devam et" gözlerini kapatıp anın tadını çıkaracakken Chanyeol onun dudaklarına uzanmaya çalıştığında gözünü açmaya çalışarak diğerini öpmeye başlamıştı. Öpücükler çok kıymetliydi.
Chanyeol şişmiş, kuru penisi çekerken Baekhyun ellerini onun ensesine yerleştirip dudaklarını sömürüyordu.
Ara ara ise öpücükler arasından inlemelerini bırakıyordu. Ne olursa olsun okulda oldukları için yüksek çıkmamasına engel olmaya çalışıyordu, her ikiside."Geleceğim..." Diye uyardığında beklemeden sıvısını bırakmıştı.
"O-oh..." Son anda okulu üzerlerine kapatacakları korkusuyla az önce kapamış olduğu gözlerini açıp dudaklarını ayırdı."Gitmeliyiz..." Chanyeol elinde ki sıvıyı silerken başıyla onayladı. "Saat kaç ki?" Sonrasında merakla sordu.
Baekhyun gülümseyip üzerini düzeltirken "21:36" dedikten sonra güldü.
"Ne yani 15 dakika değil 3 saat mi uyudum?" Diye şaşırarak sorduğunda Baekhyun bakmadan başıyla onayladı.
"İnanılmazsın Baek, daha erken kaldırabilirdin..." Söylenirken sonunda ayağa kalkarak çantasını sırtına atıp Baekhyun'un çantasını toplamasına yardımcı oldu.
"Ders çalışmamı bölmeni istemedim" omzunu silkerken söyledi ancak yalan söylüyordu.
Chanyeol uyuduğundan bu yana bir soru dahi çözmeden başını sırasına koyarak 3 saat boyunca onu izlemişti.
Arkadaslaar uzun zaman oldu, yazım yanlışı varsa kusura bakmayın lütfen
Bir kaç bölüme final olur gibi hissediyorum
Hoşçakalııın 🙏💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'll Happy With You
Hayran KurguCover by: @ilgagsu "İlerde ne olmayı düşünüyorsun?" Uzun boylu genç sordu. Aslında umrunda degildi. "Çok güzel aşık rolü yapıyorsun oyuncu olmayı düşünmelisin." diyerek önerdi. Baekhyun onun böyle davranması yüzünden ağlarken, uzun adam çoktan odad...