"Konuşmuyor muyuz?" Baekhyun sorulan soruya başını olumsuz anlamda sallayıp manzarayı seyretmeye devam etti."Hiç mi?" Bu sefer başını olumlu anlamda sallayıp Chanyeol'un gülmesine sebep oldu. Ona dönüp bakmıyordu bile.
"Güzelim dersem?" Chanyeol onun bu kelimeye dayanamayacağını biliyordu.
"Diyemezsin!" Başını yanında oturan çocuğa çevirip sert bir şekilde cevap verdi. "Konuştun?" Uzun çocuk daha gülmemek için yanaklarının içini ısırıyordu.
"Konuşmadım!" Diyerek inkar etmesi bir olmuştu.
"Konuşuyorsun?"
"Git yanımdan, burası artık benim." Sonradan gelen Baekhyun burayı sahiplenmiş ve diğerini çatıdan kovuyordu.
"Burası da benim ama ben seni kovmuyorum." Chanyeol küçüğün elini kendi kalbinin üzerine koyup söylediğinde Baekhyun ister istemez yumuşamıştı.
"Arabada sex yaptığın kız da burada mı?" Kaşlarıyla kalbini gösterdikten sonra elini çekip cebine yerleştirdi.
"Duydun mu?"
"Hemde hepsini." Chanyeol ders boşken arkadaşlarıyla oyun oynamıştı. Normalde eğer o işi yaptıysa alkol içmeliydi ama onun yerine su içmişlerdi. Komik olan kısmı buydu. Baekhyun ders çalışıyormuş gibi yapıp onları dinlerken Chanyeol'un arabada sex yaptığını aynı gün içinde 3 kişiyle yattığını ve daha bir çok şeyi duymuştu. Şimdide ona sinirli olduğu için konuşmama kararı almıştı ama yinede konuşmadan duramıyordu.
"Konuşma benimle..." Daha konuşmamış olan Chanyeol'u uyardı.
"Sen ders çalışıyor gibi yapıp beni mi izliyordun?"
"Ne münasebet! Sadece çok ses geliyordu."
"Ben hiç cevap vermedim sadece su içerek onayladım. İzlemeseydin bilmezdin-"
"Sesin tam gelmiyor, ne dedin? Ah kulağım da sorun var sanırım... Doktora gitmeliyim." Elini cebinden çıkarıp kulağına götürdü. Dinlemek istemediği için bahaneler üretiyordu. Chanyeol her zamanki gibi sadece onun yanında oluşan gülümsemesiyle Baekhyun'u izliyordu.
"Yoksa sen kıskandın mı?"
"Hayır!"
"Yalan söyleme..."
"Ciddiyim!"
"Hepsi seni tanımadan önceydi." diyerek birden açıkladı uzun olan. "Artık hayatımı senden öncesi ve sonrası diyerek ayırdım." ekledi.
"İğrençsin." Baekhyun onun sözlerine güldü ve elinin tersini hafif bir şekilde diğerinin omzuna vurdu.
"Pekala, sana bir şey aldım." deyip yanında getirdiği poşetten iki küçük kutu çıkarıp Baekhyun'un gözü önünde salladı. "Vişne suyu!" Kısa olanı bunun dışında bir şey içerken görmediği için hem ona hem kendine almıştı. Baekhyun kutuları görmesiyle sevinç çığlını bastırmak yerine dışarı bırakmıştı.
"Severim!" Chanyeol'un elindeki tek kutuyu alıp yanına koydu ve kollarını uzun adamın boynuna sıkıca sardı.
"Bende bir şey getirdim." geri çekildi ve hemen oturdukları yerin yanında bulunan küçük kabı eline alıp salladı. Chanyeol merakla ona bakarken çoktan ona uzatılan kutuyu alıp açmaya başlamıştı.
"Kurabiye?"
"Senin için yapmadım, öyle bir fikre kapılma sakın..." Bunu söylerken bile kendini ele veriyordu.
"O zaman ben yemiyorum, hem ben kurabiye sevmem." deyip kabın kapağını tekrar kapattı ve Baekhyun'a uzattı.
"Ama elmalı?" Dudaklarını büzdü Baekhyun. Kendisi seviyordu ve Chanyeol'un de sevebileceğini düşünüp sabahın erken saatlerinde kalkıp yapmıştı. Bunun dışında yapabildiği bir şey yoktu zaten.
"Bir şey değiştirmez, kurabiye sevmiyorum."
"Ben senin için erkenden kalkıp bunları yapıyorum ama sen sevmiyorum diyerek-" sözünü kesen dudaklar veyahut karşı tarafın cümlesi olmamıştı onun yerine kendi dediğini farkedip elleriyle ağzını kapatmıştı. Bunu söylememesi gerekiyordu. Chanyeol gülümseyip başını salladı.
"Bu beni çok mutlu etti ama benim elmaya alerjim var yinede sen istersen yiyebilirim." kısa olanın kırılmaması için açıkladı ve gerekirse yiyebileceğini söyledi. Gerçekten cesur davranıyordu.
"Ciddi misin? Bilmiyordum özür dilerim gelecek sefere senin için başka şeyler öğreneceğim üzgünüm." tedirgin bir şekilde kabı tekrar kenara bırakırken özür dileyip duruyordu.
"Affetmiyorum," Baekhyun başını üzgün bakışlarla ona çevirdi. "Resmen yiyemediğim meyveyi bana göstererek acı çektirmeye çalışıyorsun."
"Özür diledim, duymadın mı?" Chanyeol gözlerini devirdi ve kollarını birleştirdi.
"İlk önce benim alerjimin olduğu şeyi göstererek yaramı deştin sonrada sağır olduğumu iddia ettin, sırada ne var?"
"Abartmayı ne kadar seviyorsun sen?"
"Daha çok sevdiğim bir şey var..."
"Neymiş o?" Meraklı bir şekilde sordu.
"Karşımda duruyor." gözlerine bakarak açıkladı ve sonrasında Baekhyun önündeki kutuları kaldırıp bağırdı. "Vişne suyu!" Elindekinin tekini Chanyeol'e doğru uzattı. Chanyeol gülerek uzatılan vişne suyunu alıp kapağını açıp bir yudum aldı.
"Sınava hazırlandın mı?" Baekhyun da meyve suyundan bir yudum alıp sordu. 2 dakika önceki ruh halinden eser kalmamıştı.
"Pek sayılmaz." Chanyeol güldüğünde Baekhyun şaşırarak ona döndü.
"Ge-gerçekten mi?" Gözleri dolmuştu, sebebi ise çok uzundu.
"Hm... Yeni bir oyun aldım onunla ilgilenirken tamamen unutmuşum."
Anlattıktan sonra omzunu silkip meyve suyunu içmeye devam ederken Baekhyun aniden onun üzerine atlayıp kollarını boynuna sarmıştı."Ölüyordum!" Chanyeol meyve suyunu yanına bırakıp ona bir koala gibi sarılan çocuğa doğru söyledi ama diğerinin taktığı söylenemezdi.
"Öper ve ömrünü uzatırım bende." Bunu Chanyeol çıkarmıştı ve Baekhyun devam ettiyordu. Kısa olan daha fazla uzanamayıp kucağına oturup ayaklarını iki yandan sarkıttı ve yüzüne doğru gülümsedi.
"Kucağıma oturmaman gerektiğini bilmiyor musun?'' üzerindeki bedenin beline ellerini yerleştirirken söylemesi farklı bir ironiydi.
"Sende beni öpüyorsun ama?"
"Aynı şey değil. Bu seni becermem için davete giriyor..."
"Çok zekisin," gözlerini devirip devam etti "Bir sözlü olarak istemediğim kalmıştı zaten."
"Baekhyun, sana söylemem gereken önemli bir şey var-"
"Söyle." meraklı bir şekilde sözünü kesti ve bekledi.
"Sonra söyleyeceğim." sırıttı ve kucağında ki Baekhyun'u yana bırakıp yerinden kalktı. Baekhyun kaşlarını çatıp ayağa kalktı.
"Belki o zamana kadar ölürüm? Pişman olursun sonra söylemediğine..."
"Bende seni öperek ömrünün uzamasını sağlarım?" Aynı replikleri birbirlerinin üzerinde uygulayıp duruyorlardı, bıkmadan. Baekhyun gülümseyip çatıdan ilk ayrılan kişi olmuştu.
Sıkıcı mı gidiyor? Önümüzdeki 2-3 gün yeni bölüm yok çünkü giremiyoruuum;((
Birinci vazgeçilmezim Chanbaek ikinci vazgeçilmezim elmalı kurabiye and vişne suyu ikilisi nxnxb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'll Happy With You
FanfictionCover by: @ilgagsu "İlerde ne olmayı düşünüyorsun?" Uzun boylu genç sordu. Aslında umrunda degildi. "Çok güzel aşık rolü yapıyorsun oyuncu olmayı düşünmelisin." diyerek önerdi. Baekhyun onun böyle davranması yüzünden ağlarken, uzun adam çoktan odad...