29. Bölüm

2.8K 248 90
                                    

İyi okumalar canlar 🎀❤

"Baekhyun, doktora gidiyorsun."

Baekhyun onun ciddi yüzüne karşı konuşma cesareti bile bulamazken, uysal bir şekilde başıyla onaylamıştı.
Ardı kesilmeyesin kusmalar ve sonrasında gelen iştah, yorgunluk üstüne sürekli bulantı hali Chanyeol'u kızdırıyordu.

Ona göre Baekhyun'un hassas bir bünyesi vardı ve kendine dikkat etmiyordu. Kendisi bugün ablasıyla iş için görüşmeye gidecegi için Baekhyun'u yalnız göndermek zorunda kalıyordu.

"İstersen seninle gelebilirim."

"İstemiyorum. Orada beni küçük çocuk gibi oradan oraya peşinde sürükleyeceksin. Ben yalnız başıma, rahatça hallederim."

"Emin misin? Yanında olmam gereken-"

"Eminim Chanyeol," diye net bir şekilde sözünü kesti. "Ablanın yanına git."

"Her saat başı beni ara eğer açamazsam mesaj olarak ne yaptığını bildir. Acil bir durun olursa kesinlikle ara. Ya da dur bende seninle geleyim-"

"Chanyeol..."

"Tamam... gidiyorum... istenmediğini çok iyi belirtiyorsun Baekhyun. Gerçekten bravo. Birbirimizi sevdiğimizi sanıyordum... Pekala pekala sorun yok, ben iyiyim..."

"Chanyeol gerçekten seninde benimle doktora görünmen gerek... psikolojik sorunların olabilir."

"Pekala Baekhyun. Sorunlarım ve ben seni yalnız bırakıyoruz."

"Liseli ergenler gibisin."

"Pekala Baekhyun, Liseli ve sorunları olan ben, seni yalnız bırakıyorum..."

"Chanyeol, sessizce gider misin lütfen." Baekhyun dayanamıyordu. Sabahtan beri kapının eşiğinde Chanyeol'un gitmesini bekliyordu. Uykulu olduğu için hafiften sinirliydi.

"Şimdi de gürültülü olduğumu söylemeye çalışıyorsun. Bir insan daha ne kadar kırılabilir?"

"Kafanı da kırmadan çık şu evden..."

"Pekala, seni seviyorum." Baekhyun ifadesiz yüzüyle başını salladı, cevap vermediği için diğeri şaşkınlıkla ağzını açıp konuşmaya başlayacağı an Baekhyun, "ben de seni, ben de seni..." diye geçiştirdi.

"Hiç içime sinmedi Baekhyun bu cevap hiç..." çocuk gibi başını sallayıp boynunu bükerek evden çıktığında Baekhyun sabah sabah bu enerjisini anlamıyordu. Nasıl olurda bu kadar çok cümle kurabilirdi?

Şimdi hazırlanıp söz verdiği gibi doktora giderek, raporunu inanması için Chanyeol'e getirecekti. Yoksa gitmediğini söyleyip kendisiyle götüreceğine adı kadar emindi.

----

"Byun Baekhyun, 4 haftalık hamilesiniz."

Aynı kelimeler Baekhyun'un başında dönüp duruyordu. Baekhyun hamileydi. Bu bir nevi hayatının sonuydu. Artık onunla ilgilenmesi gerekecekti, işi geri plana atmak zorunda kalacaktı. Hem Chanyeol de bu bebeği istemeyebilirdi. Bir ihtimal (?)

Chanyeol daha kendi çocukken nasıl bakacaklardı bebeğe? Chanyeol'e bunu nasıl söyleyecekti. Mutlu olur muydu ki?

Sadece derin bir nefes alıp baba oluyorsun ama istemezsen hala vaktimiz var, diyecekti. Vakit felan yoktu ve nasıl hissedeceğini bilmiyordu.

Chanyeol onu istemediğinde Baekhyun onu bırakmak istemezse ne olacaktı? Chanyeol bunu üstlenmeliydi sonuçta onun suçuydu. Her önüne geçtiğinde Baekhyun'u beceren kendisiydi. Bazen Baekhyun daha istekli oluyordu ama konu o değil.

I'll Happy With YouHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin