"Çok kararsız kaldım, aklımda bir şey var ama emin değilim..." Baekhyun telefonda diğerinin konuşmasını dinlerken gülümsedi.
"Chanyeol bana hediye olarak dildo almamı istemiyorum" deyip güldüğünde Chanyeol'un yüz ifadesini merak ediyordu. Chanyeol, kararsız kaldığı için Baekhyun'u aramış hediye olarak ne istediğini soruyordu.
"Aklımda olan o değildi-"
"İçime ondan önce senin penisin girsin istiyorum" ne kadar Chanyeol'u göremese de onun yutkunmasını duymuştu.
"Tabi bu hemen olacak değil, ilk önce uzunluğunu ağzıma alıp ilgilenmem, onu ıslatmam gerekiyor öyle değil mi?" Baekhyun gülmemek için zor dururken diğer taraftan ses gelmiyordu.
"Uzun, ince parmaklarımla onu saracağım..." Chanyeol cevap vermediğinden dolayı Baekhyun kapandığı düşünüp telefona baktı. Oysa telefon kapanmamıştı ama neden cevap vermiyordu?
"Bana..." Derin bir nefes alıp tekrar konuşmaya başladı. Baekhyun ise gülmemek için yanaklarının içini ısırıyordu. Onunla telefonda konuşmak bile tüm acılarını unutturken, onu nasıl bırakabilirdi? "Ayakkabı numaranı söyle ve kapat"
Chanyeol'un en başından beri aklımda olan şey ayakkabı almaktı, Baekhyun'u arayarak sadece alt tarafının sişmesini sağlamıştı."Ayakkabı mı? Bende kendini hediye edersin sanıyordum ama Chanyeol ben sana girmek istemiyorum aksine sana binmek istiyorum..."
"Telefonu kapat"
"Yani diyorsun ki; sevişirken de emir vermeyi severim?" Dediğinde Chanyeol daha fazla beklemeden telefonu kapatmıştı. Baekhyun kahkaha atarak telefonuna baktığında gelen acıdan dolayı aniden yüzü buruşmuştu. Dün annesi ona belirli bir saat kurup, zaman bitene kadar vurmuştu ve şuan hiçbir yerine dokunamıyordu.
Öyleki annesinin elindeki değnek sırtında kırılmamış olsaydı yürüyemecek hale gelmiş olacaktı çünkü sırtından sonra sırada bacakları olacaktı.
Yarın okula gitmesi gerekiyordu ama nasıl gideceği hakkında bir fikri de yoktu. Olurda Chanyeol ona dokunmaya kalkarsa yüzünü nasıl gizleyekti? Annesi, dün Chanyeol ile bir daha görüşmemesini söyleyip odadan çıkmıştı. Yinede asıl onu görmezse öleceğini düşünüyordu.
---
"Herkes Baekhyun'un doğum gününü kutladı mı?" Yaşlı matematik öğretmeni gözlüğünü düzeltip sınıfa korkutucu bakışlar atarken sordu. Herkesten evet cevabı çıkarken Baekhyun elini kaldırıp söz hakkı istedi.
"Hocam, Chanyeol kutlamadı" Chanyeol bunu duymasıyla şaşkınlıkla ona döndüğünde Baekhyun ona acı dolu bir gülüş sunmuştu. Chanyeol, Baekhyun sınıfa geldiğinden beri onda bir şeyler olduğunu düşünüyordu. Ne kadar gülümsese bile yüzünde ki acıyı görüyordu. Bu çok açıktı.
"Hayır hocam kutladım-"
"Terbiyesiz! Yerinden kalkmadan konuşmayı nereden gördün!?" Matematik öğretmenleri Chanyeol'e bağırdığında Chanyeol gözlerini devirip ayağa kalktı.
"Ama Baekhyun da oturarak konuştu?"
"Baekhyun ile sen bir misin! Hemen benim güzel ve başarılı öğrencimin doğum gününü kutla!" Matematik öğretmenleri, Baekhyun'u gerçekten seviyordu. Hatta tek sevdiği öğrencisi bile olabilirdi.
"Hocam, ona güzel-" Chanyeol sonunda bir şey olacağını biliyordu ve herkesin şuan baktığı kişinin yere düşen Baekhyun olduğunu bakmadan da bilebiliyordu.
Yinede içinde bir umutla gözlerinde ki dolulukla kısa bir süreliğine yere yığılan kişinin Baekhyun olmaması için dua etti. Sonra yavaşça arkasını döndü ya da hayat sadece ona yavaş geliyordu? Ve Baekhyun'u yerde baygın görünce hayatı sanki durmuştu.
Arkadaşlar hikaye 1k oldu ve kısa hikayede 73. Sıraya gelmiş bxhdhd
Sağolun 🙏💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'll Happy With You
FanfictionCover by: @ilgagsu "İlerde ne olmayı düşünüyorsun?" Uzun boylu genç sordu. Aslında umrunda degildi. "Çok güzel aşık rolü yapıyorsun oyuncu olmayı düşünmelisin." diyerek önerdi. Baekhyun onun böyle davranması yüzünden ağlarken, uzun adam çoktan odad...