"Bunlar çok kolay... Nasıl yapamıyorsun?" Baekhyun ciddi ciddi bunu sormuştu. Jongdae ona garip garip bakarken kısa olan umursamayıp önündeki soruları çözmeye devam etti.
"Baekhyun," Jongdae sorunun çözümünü izlemeye devam etmeyip arkadaşına seslendi. "Hm?" Diğeri kaşlarını çatmış sıradaki soruya geçerken ara verip sıranın üzerindeki su şişesine uzandı. Bu sırada Jongdae'nin konuşmasını bekliyordu.
"Chanyeol ile seviştiniz mi?" Duyduğu soruyla suyun boğazına durması bir olmuştu. Şuan ona matematik sorması gerekiyordu!
Öksürmeye başladığında yüzü kıpkırmızı olmuştu. Sınıftan birkaç kişi onlara dönmüş izlerken aralarında Chanyeol'de vardı. Endişelenmiş görünüyordu.
"Durduk yere nereden çıktı?" Diye kısık bir şekilde sordu.
"Hadi ama Luhan merak ediyor," ön sırada arkası dönük olan Luhan'ın ders çalıştığını düşünürken, Luhan gözlerini devirerek onlara döndü. Aslında ikiside merak ediyordu. "Anlat hadi!" Diye mızmızlandı.
Chanyeol diğerinin iyi olduğunu anladığında arkadaşlarına geri dönmüştü.
"Anlatacak bir şey yok..."
"Yani yaptınız mı!?" Luhan sınıfın duyabileceği şekilde sorduğunda Baekhyun elleriyle yüzünü kapatarak başını sırasına gömmüştü. Arkadaşları normal değildi.
"O senin içine girdi öyle değil mi?" Jongdae ve Luhan sıra sıra akıllarına gelenleri soruyorlardı. Karşılık alamasalar bile... Baekhyun soruya gözlerini devirdi. Ne bekliyorlardı ki??
"Peki, nasıl hissettin?" Nasıl hissedebilirdi ki? Sanki daha önce sevişmemiş gibi soru sormaları da neydi? Baekhyun onların soruları yüzünden aklına o gün gelince daha asla utandı.
"Baekhyun, onu etkiliyorsun ki seni altına almış"
"Kaç turdu?" Bu mantıklı bir soru olabilirdi fakat Baekhyun yine duymazdan gelerek cevap vermemeyi tercih etti.
----
"Sevgili mi özledim..."
"Hangi açıdan?" Baekhyun gariptir ki kendi sorusunu şaşırmıştı. Jongdae ve Luhan gün boyunca ona öyle şeyler anlatmışlardı ve sormuşlarladı ki şuan doğru düzgün düşünemiyordu.
"Sen iyi misin?" Chanyeol durup elini diğerinin alnına koydu.
"İyiyim, benimle geldiğin için teşekkür ederim..." Aklına gelenler yüzünden eli yüzü bembeyaz olmuştu bu yüzden başını sallayıp yürümeye başladı. Daha fazla Chanyeol öyle görsün istemiyordu.
"Baekhyun, edebiyat sevmediğimi biliyorsun..." Elini tutup aynı adımlara yürümeye devam ederken Chanyeol mızmızlanırken "Matematik..." Diye düzeltti Baekhyun.
"Fark göremiyorum?" Baekhyun gözlerini devirdikten sonra sevgilisine güldü.
"Jongdae buranın çok iyi kurs verdiğini söyledi, çok şey öğreneceğiz ve seni getirdiğim için bana teşekkür edeceksin"
"Asla öyle bir şey olmayacak"
-----
"Hayatımda böyle edebiyat dersi görmedim..." Odanın kapısını açtıklarında Chanyeol gördüğü manzaranın karşısında şok geçirmişti.
"Ne yalan söyleyeyim, bende öyle."
Baekhyun ve Chanyeol direk dansı öğretilen kursun kapısından içeri girdiler. Aslında Jongdae'nin dediğine göre burada bir matematik dersi olması gerekiyordu.
"Buyurun? Kayıt yaptırmak için mi buradasınız?" Önlerindeki kadın ardarda soru sorarken Chanyeol hiçbir şey söylemeden Baekhyun'un bileğinden kavrayıp çıkışa yöneldi.
"Hadi ama! Senin bu işte iyi olacağını düşünüyorum" Kadın Baekhyun'a söylediğinde Baekhyun gülümsemeye çalışarak, başını olumsuz anlamda salladı.
Vücudunda ki yaralar onun bazı hareketleri istesede yapmasına engel oluyordu.Hem onun bu şey için zaman ayıracak hali yoktu. Ders çalışmaktan Chanyeol'e bile bazen vakit ayıramıyordu.
---
"Bu da neydi böyle? Bilerek mi getir-"
"Jongdae söyledi! Benim ne işim olur burada?"
"Tabi ki-"
"Ne demek istiyorsun? Ben zaten seninle ilgilenirken yeterince vakit kaybediyorum bir de buraya mı geleceğimi düşünüyorsun?"
"Bundan bu kadar şikayetçi olduğunu düşünmüyordum!" Chanyeol aslında çok kırılmıştı. Baekhyun'un bazı cümleleri onu kırsada belli etmedi.
"Şikayetçi değilim Chanyeol yanlış-"
"Baksana," deyip gülümsemeye çalıştı. "Sana engel olmayan bir sevgiliye ne dersin? Ya da arkadaş mı demeliyim?"
"Arkadaş mı?" Deyip Chanyeol gibi gülümsedi. "Neden olmasın, sevgili olamıyorsun zaten"
"Böyle mi düşünüyorsun!?"
"Evet, aynen"
Chanyeol sinirle ona bakarken "Bir süre uzak kalalım" deyip gitmişti. Baekhyun suçluydu ya da değildi. Chanyeol onu ne olursa olsun bırakmayacağını söylemişti!
Yinede Chanyeol de bazı kelimelerinden çok kırılmıştı...----
Günün sınıf temizleme görevlileri; Byun Baekhyun - Nam Joohyuk
"Joohyun ile iyi temizlikler" Chanyeol sağ eliyle tek omzuna attığı çantasını düzeltirken onunla ilgilenmeyen Baekhyun'a söyledi.
Baekhyun gözlerini devirip başıyla onayladı. Chanyeol'un aslında kıskandığına adı kadar emindi.
"Kaça kadar sürecek?" Diye sordu bu kez.
Baekhyun çantasını bırakıp başını kaldırarak "Umrunda mı?" Dedi.
"Değil!" Deyip sinirle arkasını dönüp gidecekken Baekhyun, "Kapının önünde bekle beni" diye ciddi bir şekilde söylediğinde Chanyeol gülümsedi. Arkası dönük olduğu için Baekhyun göremiyordu.
Ne kadar birbirlerine trip atsalarda, ikisininde birbirini her zamankinden daha çok özlediği aşikardı.
"Neden bekleyecekmişim? Belki yeni edindiğim kız arkadaşımla buluşacağım?"
"Pekala, bende Joohyuk ile temizlikten sonra dondurma yemeyi düşünüyordum"
Chanyeol pes ederek kapıya doğru yürüdü. "Dışarıda bekliyorum... Alışverişe gidelim?" Deyip Baekhyun'un onayını bekledi.
Baekhyun başıyla onaylayıp "Erken bitirmeye çalışacağım" deyip gülümsedi.
Chanyeol ile ayrılamazdı. Dün tamamen saçmalayıp gün boyu birbirlerine trip atmışlardı ama günün sonunda yine beraberlerdi.
Uzun zaman oldu kusura bakmayın 💕☪
Bu arada The Scared Of Everything adlı hikayeme bakarsanız çok mutlu olurum
Hoşçakalın 💕🙏🙏
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'll Happy With You
FanfictionCover by: @ilgagsu "İlerde ne olmayı düşünüyorsun?" Uzun boylu genç sordu. Aslında umrunda degildi. "Çok güzel aşık rolü yapıyorsun oyuncu olmayı düşünmelisin." diyerek önerdi. Baekhyun onun böyle davranması yüzünden ağlarken, uzun adam çoktan odad...