25. Bölüm

2.8K 265 70
                                    

--

"CHANYEOL UYAN!"

"CHANYEOL, UYANDIN MI?"

"UYANDIYSAN SES VER!"

"UYANMADIN MI DAHA? BENİ YANINA GETİRTME!"

"UYANMADIM!" Chanyeol yüz üstü yattığı yataktan kalkmaya çalışırken Baekhyun gibi bağırdı.

"KALK ARTIK, ÖĞLEN OLDU." Baekhyun'un aşağıdan gelen yüksek sesi Chanyeol'u deli ediyordu. Yatakta oturur pozisyona gelip yumru şekline getirdiği eliyle gözünü ovuşturdu.

"İnsan gelir, güzelce severek uyandırır..." diye şikayetlenirken Baekhyun kapının önünde bitmişti.

"Neden öyle bir şey yapıyım ki?"

"İnsan olduğun için? Belki de sevgilim olduğun için, belki de-"

"Park Chanyeol, sen burada bana insan değil, hayvan olduğumumu söylemek istiyorsun?"

"Üstüne çok zeki olduğunu da eklemek isterim."

"Şerefsizin tekisin. Keşke seni uyandırmasaydım da işe geç kalsaydın. Ben burada teşekkürü hak ediyorum ama senin yaptığın şeye bak..."

"Bugün tatil günüm..."

"Önemli bir şey olmasa kaldırmazdım Chanyeol..."

"Sorun ne?"

"Ekmek al."

-----

"Erken uyanmaktan nefret ediyorum."

"Erken kalkan yol alır."

"Bir yere mi gitmek istiyorsun?" Baekhyun ağzına aldığı parçaları çiğnerken gözlerini devirdi. Chanyeol boş boş tabağına bakıyordu. Dönüp tekrar uyumak için her şeyini verirdi.

"Neden bu kadar uykun var? Gece uyumadın mı?"

"Bunu başta sorman gerekmiyor muydu?"

Baekhyun gözlerini kısarak baktı. Bu adam sabah sabah ondan dayak istiyordu.

"Gece kötü bir rüya gördüm."

"Beni neden uyandırmadın?" Berabet sabaha kadar oturabilirlerdi. Baekhyun korktuğu zaman Chanyeol'u uyandırıyordu ama Chanyeol yalnız başına sabaha kadar oturuyordu...

"Geceleri sen daha korkunç oluyorsun."

"Sen ölmek istiyorsun." Derken dişlerini sıkarak, gülmemek için zor duran koca adama baktı.

"Neyse ne, geçti zaten."

"Ne gördün?"

"Seni."

"Cidden öldürürüm seni!"

----

Chanyeol TV kanalları arasında git gel yaparken Baekhyun onun yanına oturup kolunun altına girmişti.

"Benim güzel sevgilim." Baekhyun Televizyona bakarken gülümsedi.

"Benim geleceğim."

"Benim..." Chanyeol tekrar kendine sıra geldiğinde düşündü. Aklına bir şey gelmiyordu.

"Bu kadarı bile fazlaydı Chanyeol. Bırak düşünme..."

"Benim düşünceli Baekhyun'um."

İkiside güldükten sonra Chanyeol televizyonu kapatarak sevgilisine döndü. "Baekhyun," kısa olan anlamayarak ona baktı. "Ben seni seviyorum."

"Yalan söylüyorsun."

"Ne?"

"Şaka yapıyorum. Bunu zaten biliyorum. Neden durduk yere sevdiğini söylüyorsun ki?"

"Bunu duymayı sevdiğin halde nasıl umursamaz gibi durabiliyorsun?" Hayretle sordu. Baekhyun gülmemek için kendini tuttu. O da onu seviyordu tabiki.

"Sevişmek mi istiyorsun?"

"Baekhyun gerçekten... Bir daha seni sevdiğimi söylemeyeceğim."

"Ben söylerim o zaman..."

"Söyle o zaman." Chanyeol bekledi.

"Regl olmadığından emin miyiz?" derken güldü Baekhyun. Chanyeol sinirlenirken kalkıp odalarına çıkmıştı. "Bir de trip atıyor, şuna bakın." Kısa olan eğlenerek onu takip ediyordu. Odaya girdiğinde Chanyeol'un kıyafet seçtiğini gördü.

"Nereye gidiyoruz?"

"Alış verişe."

"Bende mi geliyorum?"

"Gidiyoruz demedin mi?"

"Seni seviyorum." Uzun sevgilisine yaklaşıp dudaklarına bir öpücük bıraktı. Chanyeol gülerken başını sağa sola salladı.

---

Baekhyun her geçtiği yerden bir şey alıp sepete atarken Chanyeol arkasından alıp geri yerine koyuyordu.

"Bu da lazım... Bu da... Bu en lazımı..."

Sepette sadece ekmek vardı ancak Baekhyun dolduğunu düşünüyordu.
Kısa olan sepetin boş olduğunu görünce alt dudağını ısırarak sevgilisine baktı.

"Tanıdığım en şerefsiz insan sensin Chanyeol."

"Ben de seni seviyorum bebeğim ama tasarruf yapmalıyız."

"Zaten listeyi olabildiğince dar tuttum. Neden geri bıraktın?"

"Önemli olmayan şeylerdi."

"Siktir git." Baekhyun sepeti kendi eline alarak devak ederken Chanyeol onun ne aldığını göremiyordu. Pes ederek sevgilisini takip etti.

----

"Alış veriş beni mutlu ediyor."

"Bunu görebiliyorum." dedi Chanyeol boş cüzdanını cebine yerleştirirken...

Baekhyun gülerek sevgilisinin arkasından gitti. Bahçe kapısından geçerken poşetlerin yarısını taşıyordu. Chanyeol elindekileri bıraktığında Baekhyun ona çarparak kendini durdurmuştu.

"Neden birden duruyorsun!" Sinirle yanına geçtiğinde Chanyeol'un baktığı tarafa döndü. "A-anne?"

Chanyeol'un korktuğu şey başlarına gelmişti. Baekhyun gidecekti...

Okuyan var mi bilmiyorum ama final yapmamiştim onu yapmaya geldim

Hoscakalin

I'll Happy With YouHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin