"Park Chanyeol, annen az önce gitti, şimdi çıkmak ister misin yoksa derse girecek misin?" Edebiyat öğretmeni derse başlamadan önce sorduğunda herkes merakla onları izliyordu. Özellikle de Baekhyun.Chanyeol bir haftadır yoktu. Baekhyun ölü gibi geçirdiği bir haftanın ardından okula geldiğinde sırasında oturan Chanyeol'u görmeyi beklemiyordu. Bir daha geleceğini düşünmüyordu fakat o geri gelmişti! Baekhyun ders arasında kesinlikle ondan özür dileyecekti. Kabul etmeyeceğini biliyordu ama o yokken sanki 2 haftalık arkadaşı değilde yaşama sebebini kaybetmiş gibi hissediyordu.
"İşlemler tamam mı?" Chanyeol ruhsuz bir şekilde sorduğunda genç kadın başıyla onayladı "Arkadaşınızın bizimle olan son günü, çıkmadan vedaşlamayı unutmayın" gülümseyerek ekledi edebiyat öğretmeni Yoon Haru.
Chanyeol gerçekten geri dönmemişti, sadece temelli gidişini duyuruyordu.
"Ben şimdi çıkmak istiyorum," ayağa kalkıp çantasını sırtına geçirdi "Bize öğrettiğiniz her şey için minnettarım ve arkadaşlarımla görüşmeye devam edeceğim, vedaya gerek yok"
Öğretmenin önene gelip eğildiğinde herkesin dikkati açılan kapıya kaydı.
Chanyeol kafasını çevirip o yöne baktığında Baekhyun'un kapıyı sertçe kapatıp çıktığını görmüştü. Öğretmen sinirlenip ne olduğunu anlamaya çalışırken Chanyeol kadının dikkatini çekip sınıftan çıktı. Telefonunu çıkarıp uzun bir aradan sonra ilk defa Baekhyun'a mesaj atıyordu ve bu sonuncu olmalıydı.Baekhyun'a
Delirmem için görünmez olmana gerek kalmadı.
Chanyeol mesajını gönderip telefonunu cebine koyacağı zaman elinde titremeşti.
Baekhyun'dan
Çatıya gelmezsen aşağıya atlayacağım
Chanyeol cevap vermeden tuvalete girdi. Hayır, gitmeyecekti! Blöf yaptığını biliyordu. Gitmeyecekti.
---
"Saçımı kırmızı'ya boyatayım diyorum, sence yakışır mı?" Bilin bakalım kim sözünü tutmayıp sözde atlayacak olan Baekhyun'un yanına geldi? Evet, Chanyeol. Dayanamayıp zeze'yi burada unuttuğunu bahane ederek çatıya gelmişti ama Baekhyun ile bir kelime dahi konuşmamıştı.
Baekhyun ise durmadan sorular soruyor, konuşmaya çalışıyordu. Eğer Chanyeol dönüp bir kere baksa onun ağlamaktan şişmiş gözlerini ve şuan tekrar dolmuş olan gözleriyle karşılacaktı ama Chanyeol onu görmüyor gibiydi.
"Seninle ilgili olan şeyler beni ilgilendirmiyor" Chanyeol ona bakmadan cevap verdiğinde Baekhyun göz yaşlarını daha fazla tutmayıp bırakmıştı. Onunla konuşuyordu! Yani cevap vermişti ve uzun bedeni 1 haftadır onu görmeyen gözlerin karşısında duruyordu. Baekhyun için yeterde artardı.
"Zeze'yi mi arıyorsun?" Baekhyun göz yaşlarını silip gülümsemeye çalışarak sordu. Chanyeol başını sallayarak onayladı.
"O bende" bundan 3 gün önce çatıda otururken bulmuştu. Chanyeol için önemli olduğunu bildiğinden saklıyordu. Annesinden kalmıştı ama Baekhyun bunu bilmeden saklamıştı sadece önemli olduğunu biliyordu. Chanyeol'un yokluğunu onunla doldurmaya çalışmıştı. Küçücük bir oyuncakla.
"Onu bana ver" geldiğinden beri başını çevirip dahi bakmayan Chanyeol şuan ona bakıyordu.
Ağlayan Baekhyun yaşlarını tutamaz olmuştu. Evet, biraz duygusal insandı."C-chanyeol," zeze'yi cebinden çıkarıp ellerini arkasına sakladı. "Gitme..." Diyebilirmişti.
"Neden ağlıyorsun? Seni mutlu etmek için gidiyorum?"
"Ben dediklerim için özür dile-"
"DİLEME! Özür dileyince ne olacak? Hem özür dilenecek bir durum yok. Şimdi bana zeze'yi ver" bağırarak konuşmasının ardından elini uzatıp bekledi. Baekhyun başını eğip hıçkırıklarını yuttu.
"Gidersen buradan atlarım," parmağıyla çatının uç kısmını gösterdi. Çok masum görünüyordu fakat Chanyeol duygularını yakıpta gelmiş gibiydi.
"Daha yüksek bir yere çıkmalısın. Buradan atlarsan sadece sakat kalırsın... Bir daha bana gitme deme ve zeze'yi uzat"
"Chanyeol, seni seviyorum" içinde verdiği savaşın ardından bir çırpıda söyledi.
"Sana güvenmiyorum, Zeze?" Uzattığı elini salladı. Baekhyun hareket etmeden durduğunda Chanyeol daha fazla dayanamayıp Zeze'yi ve Baekhyun'u ardında bırakarak çatıdan ayrılmıştı. Chanyeol artık yoktu ve bu gidişi geri dönecek gibisinden değildi.
Titanik izledim yine çok kötüyüm...
Sonunu bildiğim halde her zaman bittiğinde ağlıyorum yeeeether jxbxjOy ve yorum yapan herkese teşekkür ederim çok mutlu oluyorum zaten 10 kişi 💕💕💕
Öpüyorum hepiniziBu arada gelecek bölüm Baekhyun tarafından yazıyorum
Hoşçakalın 🙏💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'll Happy With You
FanfictionCover by: @ilgagsu "İlerde ne olmayı düşünüyorsun?" Uzun boylu genç sordu. Aslında umrunda degildi. "Çok güzel aşık rolü yapıyorsun oyuncu olmayı düşünmelisin." diyerek önerdi. Baekhyun onun böyle davranması yüzünden ağlarken, uzun adam çoktan odad...