După ce i-a lămurit faptul că îl cunoaște pe „Luke-cel-frumos-și-deștept-și-cu-bani" deoarece este iubitul colegei ei de camera, April, și i-au studiat profilul de facebook de vreo 200 de ori înainte ca April să se convingă faptul „că merită încercat" cei trei au mers la culcare. Luke cu un ego cât Zidul Chinezesc, Jayden cu gândul la ziua de mâine iar Natalia... ei bine, ea nu s-a mai gândit la nimic, adormind instant.
Ziua următoare băieții și-au făcut curățenie în camere și au șters toate ferestrele din casă, rămânând ca fetele (Naty și April care era mai mult decât încântată de toată situația) să se ocupe de restul casei. După ce au plecat băieții, stand la o cafea, April îi zise:
-Fată, tu îți dai seam ace mișto o să fie?
-Ce? Întrebă nedumerită Natalia.
-O să ieșim în patru. Double-date! O să mergem peste tot împreună!
-Care patru?
Blondina își dădu ochii peste cap.
-Ești proastă? Eu și Luke și tu cu Jayden.
-Nu, nu, nu. Eu și Jay NU suntem împreună. Doamne, nu și tu, îmi ajunge o persoană care crede că suntem un cuplu.
April nu a înțeles așa că a cerut explicații. După vreo oră și jumătate în care Natalia i-a povestit ce s-a întâmplat în acel week-end, April a tras concluzia:
-Ei bine, draga mea, e doar o chestiune de timp până o să fiți împreună, crede-mă pe cuvânt. Poate tu n-ai observant cum te privește, dar ochiul meu, zise arătând spre ochii ei mari căprui, vede TOT.
Natalia nu-I răspunse, însă în sinea ei spera ca April șă aibă dreptate. Simțea o atracție pe care nu o putea nega oricât ar fi încercat. Mai devreme când ștergea geamurile la bustul gol, mai că-I venea să sară pe el. Era o bunăciune, cum s-ar zice.
Următoarele zile au trecut destul de greu pentru Natalia. Era mai mult singură acasă, deoarece băieții erau ocupați. Pe Jayden nu-l mai văzuse de ceva timp. Cu o seară în urmă nu a venit acasă, iar Natalia nu îndrăznea să întrebe pe unde umblă. Nu era potrivit, nu? Poate era cu vreuna... gândul ăsta o făcu să arunce cu perna micuță de pe canapea, o înfuria, chiar puteai spune că e o iubită geloasă. Cu excepția faptului că nu-i era iubită... Billy nu îi dădea pace. O suna, îi dădea mesaje, posta tot felul de statusuri cu subînțeles... Natalia încerca pe cât posibil să le ignore, însă o întrista foarte tare când citea tot felul de jigniri mai ales pentru că nu avea niciun drept să o facă așa... era supărată pe ea însăși că stătuse lângă un asemenea om. Nu putea accepta faptul că se terminase, că o pierduse, deși fusese în totalitate vina lui.
Era joi seara, când Natalia se străduia să facă paste carbonara. Avea rețeta în față și toca mărunt niște bacon. Era îmbrăcată într-o pereche de pantaloni scurți nergi și un maieu roz care abia dacă-i acoperea talia micuță. Își mișca talia micuță pe ritmurile piesei Despacito, fredonând în același timp.
Jayden tocmai ce ajunsese acasă. Era frânt de oboseală. Avusese două evenimente săptămâna aceasta plus turele de la cafenea... abia dacă mai ajunsese acasă să-și facă baie și să-și schimbe hainele. Într-o seară a ajuns atât de târziu, voia să mai vorbească cu Natalia, să vadă ce mai face, dacă se simțea bine la ei, dar ea dormea dusă. S-a mulțumit să o privească timp de câteva minute. Părea așa lipsită de griji și stres. Și-ar fi dorit și el să poată fi așa. Să se poată bucura de tinerețe, cum spune mama lui, dar nu putea. Cineva trebuia să fie capul acelei familii și cum tatăl lui era afară din ecuație, rămânea doar el. Următoarea zi a plecat înainte ca Naty sau Luke să se trezească...
CITEȘTI
Magnetism
General Fiction„-Haide, știu că poți, știu că undeva acolo ai și o parte artistică. -E foarte ascunsă se pare. Râse ea. -Haide, Naty, încearcă! Uite, spune ceva romantic despre... să mă gândesc... spune ceva despre ochii mei. O provocă Jay știind că se va am...