Capitolul treizeci

846 96 9
                                    

Era 14 februarie. Cumva, ultima zi a Carnavalului coincidea anul acesta cu Ziua Îndrăgostiților, lucru care îl făcea pe Jayden și mai fericit.

Timp de cinci zile străzile din Rio au fost pline ce culoare, muzică și dans. Natalia și Jay s-au bucurat de toate astea din plin, imortalizând peste cinci sute de momente cu noul aparat de fotografiat al lui Jayden. Nu mai văzuseră atâta voie bună în viața lor. Totul în acel oraș emana fericire și distracție până la epuizare.

Zilele erau pline de dans, dar nopțile erau și mai și. Nici nu voiau să doarmă, ca să nu rateze ceva. Au văzut defilând zeci de care gigantice, dar de departe preferatul lor era unul cu un vultur uriaș, alb strălucitor, în jurul căruia erau foarte mulți dansatori îmbrăcați și pictați în auriu de parcă ar fi fost cu totul poleiți în aur.

Desigur că Jay și-a scăldat ochii cu vestitele dansatoare braziliene, iar Natalia l-a privit chicotind și tachinându-l. Au luat împreună câteva lecții de samba de la dansatorii stradali, pentru a putea fi în ritmul petrecerilor ce se întindeau până noaptea târziu și și-au cumpărat pene și costume specifice pentru a le avea ca amintire.

Jayden avea și alte preocupări înafară de a se distra, așa că se trezea dimineața devreme și se culca seara târziu pentru a fi sigur că fiecare detaliu este la locul lui. Așadar, în ultima seară de carnaval, chiar înainte să defileze carul intitulat „Los Angeles" – „Îngerii", Jayden a dispărut fără să spună vreun cuvânt, profitând de neatenția Nataliei.

Naty s-a panicat când a văzut că nu mai era lângă ea, era atât de multă lume încât era sigură că nu avea să-l mai găsească. Așa că a pus mâna pe telefon și l-a sunat. O dată. De două ori. Jayden nu a răspuns. Panica a început să creacă, se uita în jur sperând să-l găsească, ignorând cu totul desfășurarea carnavalului.

A fost foarte surprinsă atunci când s-au apropiat de ea doi bărbați bine făcuți, la bustul gol, îmbrăcați doar cu o pereche de pantaloni de un alb imaculat și o pereche de aripi uriașe din pene albe și argintii, care contrastau extrem de mult cu pielea lor bronzată. Cei doi au i-au zâmbit angelic, doar erau „îngeri" și au prins-o fiecare de câte un braț. Fără prea mare efort au așezat-o pe Natalia pe umerii lor, ținând-o bine de mâini și picioare.

-Stați! Lăsați-mă jos! Ce faceți?

Natalia era agitată, dar oricum nu o auzea nimeni la ce hărmălaie era în jur. Lumea din jur era extaziată, țipând și bătând din palme, muzica era foarte tare, iar cei doi „Îngeri" o duceau pe brațe în pași de dans către carul lor de paradă.

În mijlocul carului era un înger de aproximativ cinci metri, cu hainele pictate în diversea culori neon, care străluceau în noapte, iar pe lângă el sute de alți îngerași mai mici, albi sau colorați. Erau dansatori peste tot, unii atârnau legați de brațele îngerului imens, plutind în aer parcă zburând.

Natalia privea totul cu uimire, dar și teamă. Nu înțelegea de ce era condusă ea spre car și voia neapărat să se întoarcă la Jayden, sau măcar să fie și Jay cu ea.

De aproape carul părea și mai mare, astfel încât nu s-a putut abține să nu se întrebe oare cât de mult au muncit oamenii aceia pentru a-l construi. Câteva dansatoare se dădeau într-un leagăn și aruncau petale de trandafir alb în sâtnga și-n dreapta pesate specatatori și a observat că și era era condusă pe trepte pavate cu petale de trandafir alb.

Camerele de luat vederei erau îndreptate spre ea, având în vedere că se afla în locul în care carul trebuia să staționeze două minute pentru a fi admirat, iar muzica se schimbase într-una mai lentă. Natalia se simțea stânjenită deoarece îmbrăcămintea ei nu era deloc potrivită, fiind îmbrăcată într-o pereche de pantaloni scurți de blugi, cu talie înaltă și un maieu roșu aprins, scurt și lărguț, astfel încât i se vedea abdomenul iar în picioare purta sandale aurii stil roman, care se legau pe gambă până aproape de genunchi.

Parcă citindu-i gândurile, imediat ce bărbații au lăsat-o jos de pe umeri, Natalia a fost înconjurată de trei fete îmbrăcat la fel, în alb și cu aripi, machiate foarte strident. Acestea i-au pus în spate aripile care erau mult mai grele decât păreau și au turnat pe ea o găleată de sclipici argintiu, asfel încât atunci când a pășit mai departe, Natalia era toată argintie. Nu știa cum să reacționeze, așa că s-a lăsat condusă de alte două fete până aproape de poalele îngerului gigantic din mijloc unde trei băieți dansau cu spatele la ea, parcă slăvind figurina strălucitoare.

Era sus de tot, toată lume o putea vedea. S-a uitat în jur, prin mulțimea de spectatori, sperând să-l vadă pe Jayden. A lăsat teama la o parte și s-a bucurat de priveliște și atmosferă. Nu oricine avea parte de așa ceva, era o experiență unică și și-ar fi dorit să o împartă cu Jay, sau măcar să-i facă o poză.

Fetele-înger au zâmbit la ea și au invitat-o să deanseze, iar Natalia a mulțumit Cerului pentru cei câțiva pași de samba pe care îi învățase, asfel încât nu s-a făcut de râs în fața a mii de oameni. S-a văzut pe ecranele de pe margini, care arătau specatatorilor cadre apropiate de pe car, și atunci s-a rușinat puțin, dar roșeața din obrajii ei nu se putea vedea din cauza sclipiciului, așa că a continuat să danseze împreună cu cele două fete.

Băieții-înger din spatele lor s-au apropiat și le-au cuprins mijlocul, intrând în dansul lor. Natalia s-a retras puțin, astfel încât să nu fie prea apropiată de acel băiat, costumat ca și ceilalți doar cu o perecehe de pantaloni albi și aripi în spate. Spre deosebire de ei, acesta avea o mască albă ce-i acoperea jumătate de față.

A părtat distanța față de Natalia și timp de jumătate de minut au dansat samba, ținând-o galat de mână și evitând să o privească în ochi. Natalia era emoționată, concentrându-se pe pași, pentru a nu strica numărul „îngerilor". „Un, doi, trei patru. Un, doi, trei, patru.", număra ea în gând, unduindu-și șoldurile pe ritmurile muzicii. Era atât de atentă la pași încât nici nu a observat când partenerul ei de dans s-a oprit.

A simțit cum mâna îi este trasă în jos, așa că s-a întors către partenerul ei. Din nou era în centrul atenției, apărând pe toate ecranele. Dansatorul stătea într-un genunchi în fața ei, iar ea nu știa cum trebuie să reacțioeze sau dacă era o mișcare specială de dans. S-a uitat în jur pentru a vedea ce fac celelalte fete, dar aparent această mișcare nu făcea parte din număr, deoarece ele dansau normal.

Băiatul-înger și-a dat masca jos, iar atunci Natalia și-a dus mâinile la gură pentru a nu striga de uimire – nu că ar fi auzit-o cineva. În fața ei era chiar Jayden, rânjind emoționat. Se întreba cum de nu-l recunoscuse, dar nu a putut sta prea mult pe gânduri deoarece Jayden a uimit-o și mai mult.

Din buzunartul de la spate a scos o cutiuță mică, transparentă, prin care se putea vedea clar ce are în interior. A deschis-o, scoțând la iveală un inel simplu, auriu cu o piatră clară în mijloc – un diamnat.

-Te iubesc! Ești femeia visurilor mele și îmi doresc să-mi fii alături în fiecare zi de acum încolo!

Natalia nu auzea prea bine ce-i zice, însă îi putea citi pe buze.

-Natalia, vrei să fii soția mea?

Întrebarea a apărut pe toate ecranele din jur, iar atenția tuturor dansatorilor de pe car era acum îndreptată spre ei. Natalia avea ochii în lacrimi. Nu se aștepta la așa ceva.

-Da! Da, da, da! A zis de nenumărate ori, râzând și plângând în același timp.

Toată lumea prezentă a explodat în urale și aplauze. Mâinile lui Jay tremurau, așa că s-a chinuit puțin până i-a pus inelul pe deget, dar odată fixat nu avea să mai plece de acolo. S-a ridicat și și-a luat logodnica în brațe, învârtind-o și strigând cât de mult o iubește. Se simțea stăpânul lumii acolo, cu ea, în centrul tuturor.

Muzica a continuat, la fel și dansul lor. Numai Natalia și Jay încă stăteau pe loc, sărutându-se de parcă lumea se termina acolo. Sau începea.

S-au răzgândit. Acesta era carul lor preferat din tot carnavalul. 


Acesta este ultimul capitol al poveștii celor doi. O să urmeze un epilog, așa cum am promis. Sper că v-a plăcut și nu v-am dezamăgit. 

Pupicei!

MagnetismUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum