Capitolul șaisprezece

890 88 4
                                    

Orbit de furie și de aburii alcoolului, simțindu-se mai trădat decât prima oară pentru că de această dată se trădase el însuși - își încălcase promisiunea și ajunsese în aceeași nenorocită de situație în care el era fraierul încornorat – deschise cu greu ușa blocului și o ținu pentru blonda tunată pe care o agățase în pub. O știa de la o ședință foto, așa că nu i-a fost greu să se bage în vorbă cu ea, să-i cumpere două-trei Martini și apoi să o aducă în apartamentul lui.

Jay o privea tăcut pe blondină cum își trăgea maioul, deja mult prea decoltat mai jos, pentru a-și scoate în evidență silicoanele. Pentru o clipă scurtă s-a întrebat dacă nu cumva era o greșeală, dar gândul i-a fost repede dat la o parte și înlocuit de dorința arzătoare de a se răzbuna.

S-a năpustit asupra gurii blondei pe care nu mai știa exact dacă o cheamă Cindy sau Lindy chiar înainte ca ușile liftului să se deschidă, iar glosul ei mult prea unsuros îl făcea să regrete că a sărutat-o cu atâta nesaț. A bâjbâit puțin după chei pentru a deschide ușa și a fost nevoie să o împingă pentru câteva secunde pe ahtiată de pe el pentru a putea deschide, era și așa prea greu din cauza amețelii.

-Te vreau chiar acum! Spuse Cindy/Lindy cu o voce ce se voia a fi seducătoare.

-Shh. A mustrat-o Jayden. Sunt și alți oameni în casa asta.

A ridicat-o în brațe, iar aceasta și-a înfășurat picioarele în jurul talei lui scoțând câteva sunete de plăcere atunci când Jayden îi săruta gâtul, clavicula, sânii, chiar acolo, în mijlocul holului. Chicotii ușor atunci când Jayden s-a împiedicat în drum spre dormitor.

Ușa dormitorului s-a închis puțin cam tare, lucru care a trezit-o pe Natalia din somnul ei adânc. A cercetat camera întunecoasă în căutarea sursei zgomotului. Nimic.

-Jay? A întrebat în șoaptă.

Bineînțeles că Jay nu o auzea, era mult prea ocupat să-și scoată cămașa, apoi sutienul blondinei.

-Mmm, aprinde lumina, vreau să-ți admir pătrățelele, Jayden. Îi spuse ea.

-Nu. I-a ordonat scurt.

Un alt geamăt a scăpat printre buzele ei, dar de data aceasta Natalia era trează și o auzi.

-Ce dracu a fost asta? S-a întrebat în timp ce cobora din pat, luându-și papucii de casă pe tălpi.

Încă un geamăt a răzbit dincolo de pereții camerei lui Jayden, apoi un mic buf, urmat de un scârțâit.

-Ce dracu înseamnă asta? Se întreabă din nou, neștiind cum să acționeze.

A crezut că poate Luke a greșit camera, așa că s-a dus să o verifice pe a lui și surpriză, acesta dormea buștean, aproape gol. S-a scărpinat la ochi și s-a oprit în bucătărie. Inima îi bătea cu putere și simțea că-i explodează o venă în cap. Jay tocmai și-o trăgea cu alta la nici 10 metri de ea. Nu-i venea să creadă. Totul mergea atât de bine, de ce ar fi făcut Jayden una ca asta. De ce tocmai Jayden, care cunoștea durerea unei trădări. și de ce într-un asemenea hal mârșav, în dormitorul de lângă ea... zeci de întrebări îi vuiau în cap și îi venea să spargă ușa și să îi omoare pe amândoi, dar picioarele nu o ajutau. Erau parcă din gelatină și tremura toată de nervi. S-a așezat pe scaun cu paharul de apă în față, încercând să se calmeze.

Deodată, după nici două minute, ușa dormitorului lui Jayden se deschise, iar Cindy, pentru că așa o chema, fu azvârlită afară.

-Pleacă. Acum.

-Dar, Jayden...

-ACUM! Știi drumul. Pa.

A trântit ușa în urma ei și s-a năpustit asupra mesei lui de lucru pe care o răsturnă într-un acces de furie, împrăștiind pe jos zeci de poze cu Natalia, cu el, cu ei doi împreună...

MagnetismUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum