-Naty... chiar crezi că trebuie să facem toate astea? O întrebă Jay, privind atent cum bruneta își pune planul în aplicare.
-Cobadre! Îl mustrază ea zâmbind. O să te simți destul de bine privindu-i, te asigur.
Jayden își dădu ochii peste cap.
-Nici nu te mai intreb ce înseamnă cuvândul ăla... spuse și zâmbi la rândul său.
-Mai bine.
-Uite-i că vin, a anunțat-o Jayden.
Tatăl lui, un bărbat bine, îmbrăcat la costum și cu freza atent aranjată, din care se vedeau abia câteva fire albe, cu cravată și pantofi scumpi o ținea de mână pe Caitlin, care se credea mai degrabă pe vreun podium, la cum mergea. Își ținea capul sus, privind trufașă, părul lung și blond fluturându-i de la briza oceanului, rochia albă și lungă se lipea pe alocuri de corpul ei, accentuându-i curburile corpului.
Natalia a zâmbit drăcește când s-a întors la locul ei, imediat înainte ca cei doi să ajungă la masa lor. Corpul lui Jayden s-a încordat, nu era sigur să va putea suporta această întâlnire. Nu era sigur că se va putea stăpâni să nu-i spargă fața tatălui său. Natalia i-a mângâiat brațul iar el s-a agățat de acea atingere pentru a se calma.
-Cât mă bucur că ai acceptat această întâlnire. Spuse tatăl lui și întinse mâna către el pentru a-l saluta.
Jayden a ignorat-o și a murmurat un „Sunt sigur" pe care numai el putea să-l audă. Mândru, tatăl lui nu a mai stat cu mâna întinsă și și-a îndreptat atenția către Natalia, care s-a ridicat de pe scaun atunci când tatăl lui Jay i-a luat mâna pentru a i-o săruta.
-Michael Moriss, deputat și șef al deparamentului de relații externe din cadrul ONU. S-a prezentat mândru iar Natalia zâmmbi pe sub mustăți.
-Natalia. Iubita fiului dumneavoastră.
La auzul acestor cuvinte Caitlin a fixat-o cu privirea, analizând-o din cap până în picioare. „Ce banală e și asta. Ce o fi văzut la ea?" se gândi ea, privind rochița drăguță, dar nu de firmă pe care o purta Natalia, manichiura îngrijită, dar fără ceva special, sânii nu tocmai mari și genele nu tocmai bogate. Jayden i-a observat reacția și o cunoștea suficient de bine pentru a ști că era geloasă până în măduva oaselor. Tatăl lui Jay a ridicat admirativ din sprâncene și spuse:
-Ei bine, mă bucur că fiul meu a putut merge mai departe. Ești foarte frumoasă, Natalia. Zise sincer.
-Mai ușor cu privirile, Michael, îl anunță Jayden. Sau ai vreun plan în minte? L-a întrebat și își puse mâna, posesiv, pe spatele Nataliei.
-Hai să nu începem cu stângul, fiule...
-Eu sunt Caitlin, viitoarea doamnă Morris. Întinse Cait mâna către Natalia și un inel cu diamant imens se putea observa cum stătea ostentativ pe degetul ei inelar.
Jayden și-a încleștat maxilarul. „Curva. Cât tupeu." Natalia i-a zâmbit politicos și a dat mâna cu ea după care s-au așezat la masă.
-E un local foarte frumos, a spus tatăl lui, încercând să spargă liniștea.
-Nici chiar, iubitule... zise Caitlin. Vântul aduce fire de nisip de pe plaja și îmi intră în sandale... se plânse.
-Păi la asta trebuia să te aștepți de la un restaurant pe faleză, nu? A întrebat-o Natalia, dar Caitlin i-a ignorat întrebarea.
-Așadar ce voiai să vorbim? L-a întrebat Jay pe tatăl său. Nu am chef să te suport prea mult.
Natalia văzu starea lui încordată și a pus-o pe seama inelului ce trona pe degetul blondinei. Și-a dus mâna pe sub masă, căutând-o pe a lui apoi și-a împletit degetele cu ale lui. Jayden a privit-o câteva clipe și a inspirat adânc, calmându-se.
CITEȘTI
Magnetism
General Fiction„-Haide, știu că poți, știu că undeva acolo ai și o parte artistică. -E foarte ascunsă se pare. Râse ea. -Haide, Naty, încearcă! Uite, spune ceva romantic despre... să mă gândesc... spune ceva despre ochii mei. O provocă Jay știind că se va am...