Před obličejem se mi míhalo spousty známých tváří. Já se však, ale soustředila stále jen na NĚJ. Co se to se mnou děje? Proč vždycky, když ho vidím se ocitnu jsem v jakémsi tranzu a nejsem schopná vnímat nic z toho, co se kolem mě děje.
Zalapala jsem po dechu, když se společně i s Louisem vydal pomalu směrem k nám.,, A helemese. Vás bych tady nečekal." zasmál se Louis a skouskl si spodní ret, přičemž si hladově prohlížel Nattčinu postavu. Oči se mu výrazně leskli a byli podlité krví.
,, Vzala nás sem Laura." vysvětlila jsem.
,, Ech, tobě jsem se ještě nestihl představit. Jsem Louis." pozvedl svou potetovanou ruku, aniž by věděl, že už vím, jak se jmenuje.
,, Jsem Samantha. Ale říkej mi Sam." vyzdvihla jsem svou ruku směrem k němu a potřásla si s ním.
Po té přešel k Natty objal jí kolem ramen a odtáhl ji někam pryč. Zůstali jsme tam tedy jen já a Harry.,,Tak pojď. Dáme si něco k pití." věnoval mi svůj široký úsměv.
Vduchu jsem se plácla do čela a potom ho následovala. Usedla jsem na barovou židli a pozorovala Harryho, jak nějakým mě známým alkoholem plní dvě malé skleničky. Nějak jsem nad tím nepřemýšlela a okamžitě do sebe kopla prvního panáka.
,,Takže...tady bydlíš?" prolomila jsem to trapné ticho. Nic lepšího mě nenapadlo. Uchopila jsem do ruky flašku vodky a nalila si dalšího panáka.
,,Jo no, není to nic moc, ale prozatím to snad stačí." rozhlédl se po celém obýváku.
,,Děláš si srandu? Je to tu perfektní." ujistila jsem ho.
I když na můj vkus je to tu vážně až moc velký. Ale tak na podobné příležitosti, jako je třeba tahle párty se to hodí.,,Fajn, tak díky." šetrně se usmál, čímž odhalil jeho roztomilé dolíčky. Pouze jsem přikývla, rozhlédla se po celé místnosti a snažila se pohledem vyhledat Lauru a Natty. Ale marně. Zahlédla jsem tolik známých lidí, jen ne moje dvě nejlepší kamarádky.
Zatímco jsem se rozhlížela cítila jsem na sobě Harryho pohled, ale snažila jsem se tomu nevěnovat žádnou pozornost. Po chvilce mi na barovém stolu přistála další sklenička plná tvrdého alkoholu.Néchapavě jsem se podívala na Harryho. Rozhodně jsem neměla v plánu se dnes opít. A už vůbec ne tady. Abych řekla pravdu. Nemám až tak velkou výdrž. Každopádně jakmile jsem opilá víc, než je zdrávo nemám nejmenší tušení o tom, co dělám, nebo, jak se zrovna chovám. Což mi připomíná, že bych měla co nejdřív najít Natty a Lauru.
,,No co?" zeptal se nechápavě Harry, který už do sebe lil dalšího panáka.
,,Harry já nebudu pít." odsekla jsem a odstrčila od sebe svou skleničku.
,,No tak Sam. Je pátek večer. Odvaž se trochu." ironicky se zasmál.
Možná, že má pravdu. Měla bych na chvíli vypnout. Nevím proč jsem poslední dobou taková. Vetšinou taková nebývám. A copak jemu by šlo na něco říct ne?
,,Fajn." s povzdechem jsem uchopila svou skleničku a kopla do sebe celý její obsah.
Vmžiku se něčí ruce obmotaly kolem mého krku. Mírně jsem zaklonila hlavu, abych zjistila kdo to je. Natty. Konečně. Okamžitě jsem pevně stiskla její ruku a položila prázdnou skleničku na stůl.
,,Nejdete s námi hrát flašku?" kývla směrem ke skupince lidí, kteří seděli na zemi ve sředně velkém kruhu.
Harry se okamžitě zvedl a sedl si k nim vedle Nialla.
,,Kde jsi sakra byla?!" křikla jsem na Natty, která už seděla na barové židli vedle mě a usrkávala ze své skleničky.
,,Tancovala jsem s Louisem." nalila si dalšího panáka a roztomile se přitom uculila, nadčímž jsem se jen zasmála a taky si nalila další.
Po dlouhém přemlouvání sama sebe jsem se i s Natty přidala k té skupince lidí a přisedla si na zem vedle Laury, načež se Natty hned posadila vedle mě. Měla jsem takové hry docela i ráda, jenže moc dobře vím jaké typy otázek a úkolů tu zazní. Ale jelikož jsem byla už mírně připitá, rozhodla jsem se to prostě neřešit.
Natalie's point of wiev:
Už hrajeme asi šesté kolo, ale u mě se flaška ještě naštěstí ani jednou nezastavila. Po tom, co jsem tu viděla se bojím, jaký úkol bych dostala. Pravdu nikdo nechtěl, tak jsme se schodli na tom, že se budou dávat jen úkoly.
Doslova jsem zrudla, když se flaška zastavila u mě. Všechny pohledy vzpočinuli na mě. Hlasitě jsem polkla a tiše vyčkávala, až Niall vysloví můj danný úkol. Nervózně jsem pohlédla na Sam, která mi věnovala svůj uklidňující pohled, čímž mi naznačovala, že to bude dobrý.
Niall si začal nervózně mnout bradu na důkaz toho, že přemýšlí nad mým úkolem.,,Ehm...tak třeba..-" řekl a rozhlédl se kolem. ,,Vykousni se s Louisem, když jste se k sobě dnes tak měli." jakmile tato slova opustila jeho ústa, mé srdce se zastavilo. Ne. Nemůžu se s ním líbat. Nejsem jedna z těch holek, co se s nějakým klukem začnou líbat, i když ho sotva znají. Jenže když tak neučiním budu si muset svléknout oblečení, což nehodlám udělat.
Hlasitě jsem si povzdechla a nadechovala se k odpovědi, ale Louis mě předběhl. ,,Hele brácho. Tohle je trochu moc, nemyslíš?" nakrčil nos a zasmál se.
Teď vážně nevím, jestlí mám být ráda, že se mi snaží pomoct, páč si asi všiml mého velmi flustrovaného výrazu, nebo se cejtit uražená kvůli tomu, že se se mnou očividně nejspíš líbat nechce. Teda...i kdyby se se mnou líbat chtěl stejně bych to neudělala. Ale i tak mě to zamrzelo.,,Fajn, tak aspoň pusa." uchechtl se Niall a napil se ze svého kelímku.
To už zní trochu přijatelněji. Vždyť je to jen hra. Nikdo to stejně nebere vážně. Teda aspoň myslím. Prostě si dáme pusu a bude se hrát dál. Opakovala jsem si.
Louis se ke mě opatrně nahnul a svou velkou dlaň přiložil na mou tvář, přičemž se svými modrými dohovkami vpíjel do těch mých. Moje tělo se okamžitě obsypalo husí kůží. Mé tváře začínaly nabírat odstín červené barvy a můj dech se výrazně zrychlil, jako kdybych právě uběhla maratón. Naše rty už od sebe dělili jen pár centimetrů. Byla jsem plná vzrušení.
Po chvilce vyčkávání přitiskl své tenké rty na ty mé. V břiše se mi okamžitě rozletělo hejno motýlků. Zavřela jsem oči a užívala si ten pocit uvnitř mě. Je mi jasné, že na nás teď všichni zírají, ale v tu chvíli mi to bylo tak nějak jedno.
Jediné na co jsem se dokázala soustředit byli jeho měkké, dokonalé rty s příchutí maliny. Existuje snad něco lepšího? Začínám litovat toho, že jsem nepřistoupila na ten první úkol.
Po chvilce se ode mě odtáhl a mě píchlo u srdce, když hned obmota svou paži kolem ramen Nancy, což je jedna z těch holek, jako je třeba Libby Dabsonová.,,Hmmm. Tak to nebylo špatný." olízl si spodní ret a všichni okamžitě propukli v hlasitý smích, načež on jen uchopil svůj kelímek a parkrát se z něho napil.
Jen jsem nad tím pokroutila hlavou a rozhodla se, že to zatím nebudu vůbec řešit. Přišla jsem se sem bavit a nenechám si skazit náladu od takovýho kreténa. Napila jsem se vodky a hra pokračovala dál.***
Natty,Natty :DD
ČTEŠ
The Best Will Be Forever [H.S.]
Fanfiction#lovestory #265 v fanfikce - 14.01.2018❤ #105 v lovestory - 9.06.2018❤ #5 v beauty - 21.08.2018❤ * V příběhu se objevují vulgarismy, používání alkoholu a sexuální scény.