Part 33

174 7 2
                                    

S Natty si každá objednáme naše oblíbená lattéčka a usadíme se k našemu stolu.

,,Myslíš, že jí ta plastika prsou stála hodně?" zeptá se mě Natty, propalujíc pohledem někoho za mnou.

,,C-cože?" nechápavě se otočím na onu dívku a jakmile spatřím kdo to je, protočím nad její otázkou očima. ,,Ach, nejspíš tvá posedlost ohledně ní nepramenila jen z toho, že jsi byla opilá." když si vzpomenu na její opilecké chování, mám chuť se začít nahlas smát, ale důvody proč jsem sem šla a potřebovala si promluvit, mi to nedovolují. Už co jsem dopoledne odcházela od Harryho nemyslím na nic, než na Jacoba a na to, jak moc jsme se za posledních pár dní odcizili.

,,Prostě nemám ráda, když se nekdo plazí po mým klukovi." odsekne a napije se horké kávy, co nám právě přinesla servírka. Tiše jí poděkuju a zamyšleně hledím na mramorový stůl a hraju si s plastovou lžičkou od kávy.

,,Myslíš, že mi za to všechno Harry stojí?" zvednu hlavu od stolu a jakmile se můj pohled střetne s klukem, kterého znám už několik let a bez jehož přítomnosti mi puká srdce, se mi zastaví dech. Jacob právě v zástěře a s tácem v ruce pokládá kávy ke stolu, který je dál od nás. Jeho pohled mě doslova zabíjí. Jakoby byl plný bolesti. Chybím mu snad tak, jako on mě? Jakmile Natt zaregistruje můj pohled otočí se směrem k Jacobovi a následně zas zpět ke mně.

,,Jacob je to všechno?" zaraženě se na mě dívá a já konečně odtrhnu pohled od Jacoba.

,,Nechci ho ztratit." olíznu si suché rty a v očích mě začnou štípat slzy, které však hned zaženu zpět. Jacob mě stále pozoruje, ale směrem ke mně nejde. Jde zpět k barovému stolu. Proč mě tedy celý den ve škole sháněl, když se mnou očividně mluvit nechce? Nerozumím mu.

,,Promiň zlato, ale řekla bych, že kdyby to pro tebe bylo opravdu tak důležitý, nikdy bys neriskovala tím, že se s Harrym zacneš vůbec bavit, natož, že s ním zacneš chodit."

Nevěřícně se na ní podívám. ,,Je to pro mě důležitý!"

,,Jo? Tak teď běž a pověz Harrymu, že je konec, že už s ním nechceš trávit čas, že už nikdy nechceš znovu usínat v jeho náruči, že už od něj nikdy nechceš jediný polibek." při jejích slovech mě zabolí na hrudi, přesto se rozhodnu protestovat.

,,Takhle to brát nemůžu. Jsme spolu jen krátce, Jacoba znám téměř celý život, znamená pro mě všechno.Já-"

,,Ale jeho miluješ." přeruší mě a v tu chvíli jakoby se vše kolem ztratilo a já se zaměřila jen na to jediné slovo. Miluješ. Miluju Harryho? Obrovská část mě na sto procent ví, že to tak je už od chvíle, co jsme se prvně políbili, ale ta druhá, ta méně naivní a realističtější část mi říká, že je to absurdní. Znám ho sotva dva měsíce. Nemůžu ho milovat.

Hledím do Nattaliiných očí a stále nejsem schopna jediného slova. Spíš nevím, co přesně na to říct.

,,Ja už vážně nevím, co mám dělat." vydám ze sebe nakonec a rukou si frustrovaně prohrábnu vlasy. Vážně se cítím bezmocně.

,,Možná ti napoví támhleta nádhera." kývne hlavou směrem za mnou a založí si ruce na hrudi.

Zmateně se otočím a když spatřím osobu, jenž zapříčinila mé problémy s Jacobem, je mi hned jasné, že se stane něco špatného. Proč mi vždy jediný pohled na ní dokáže zkazit celý den, bez ohledu na to, jak úžasné ráno jsem dnes měla. Při vzpomínce na mého kudrnáče se pousměji. Chci být znovu v jeho náručí a cítit se v bezpečí a ne ohrožená Dianou.

Když zbystřím a pořádně si Dianu prohlédnu, zjistím, že má pravou nohu v ortéze a chodí o berlích.

,,Copak? Karma tě už konečně dostihla?" utahuje si z ní Natty, nadčímž se nechtěně uchechtnu.

,,Ne, ale za pár vteřin nejspíš dostihne něco dost nepříjemného vás dvě." ušklíbne se.

,,Jak to myslíš?" zeptám se jí nechápavě. Co může být ještě víc nepříjemné, než její přítomnost?

V další vteřině je u našeho stolu Jacob a chytá tu bestii kolem pasu. ,,Zlato jsi v pořádku? Včera jses celý den neozvala. Co se stalo?"

,,Promiň, nebyl čas. Au, potřebuju si sednout. Strašně to bolí." zanaříká a Jacob jí pomůže si sednout. Nevěřím jí ani slovo. Vůbec jí to nebolí.

,,Já to nechápu. Kdo ti to udělal?" klečí před ní a dívá se jí zhluboka do očí. Na mě se ani jednou nepodíval. Jako bych tu nebyla.

,,Samantha."

,,Cože?!" vykřiknem naráz s Natty, čemuž bych se normálně zasmála. Nevěřím tomu, co to právě vypustila z pusy. Vážně? Nic lepšího si vymyslet nemohla?

,,V pořádku Sam. Nevím, jestli si tam tu nohu nastavila schválně, nebo to vážně byla jenom nehoda, jak říkáš, ale je to v pohodě, nemám ti to za zlé." nezajímají mě její slova, jediné na co se dokážu soustředit je Jacobův pohled, kterým mě propaluje. Pohled plný zklamání, šoku a nenávisti.

,,Jacobe nic takovýho se nestalo. Ona ti lže." jdu k němu blíž. Mé oči už plné slz. Mám v sobě tak neuvěřitelný vztek. ,,Copak to nevidíš? Manipuluje tebou!" zvýším hlas a zatnu pěsti.

,,To není pravda. Prostě si přiznej svojí vinu!"

,,Ty jsi tak nechutná, prolhaná děvka." řekne znechuceně Natty a změří si ji opovrhujícím pohledem.

Jacob jakoby Natty slova vůbec nevnímal, svůj pohled soustředí pouze na mě. ,,Myslel jsem si, že tě znám líp."

,,Nezajímá mě tvůj názor, bloncko." usměje se Diana, načež se k ní chce Natty vrhnout, ale rychle jí chytnu za ruku.

Vykročím k němu co nejblíž, hledím mu do očí, naše obličeje dělí jen několik centimetrů. ,,Znáš mě líp, než kdokoli jiný a moc dobře víš, že bych nic takového neudělala, ale nech to být. Už jsem si tak nějak zvykla že jí veříš víc, než mě." v očích mě pálí slzy, ale snažím se je zahnat zpátky. Ještě pár vteřin mu hledím do očí a následně, držíc Natty za ruku odejdu.

- - -

Vejdu do Harryho domu celá promočená. Na mém obličeji se déšť mísí se slzami. Harry stojí u linky a něco mačká do svého mobilu. Jakmile zaznamená zvuk otevření dveří, přesměruje svůj pohled ke mně. Bez přemýšlení se k němu rozejdu a ihned mu ovinu paže kolem krku.

Harry chvíli jen tak zmateně stojí ale po té mě pevně obejme a své ruce ovine kolem mého pasu. Je mi jedno, že kvůli mě bude nejspíš celý mokrý. Chci být u něj a chci cítit to teplo a bezpečí.

,,Co se stalo babe?" zeptá se zaraženě, ale nepřestává mě pevně držet. Nic neodpovídám a ještě víc se rozbrečím. Už je mi vážně fuk, co všechno si Harry s Jacobem udělali. Harry mi alespoň věří a stojí při mě. Nechci a nemůžu být bez něj.

****

Konečně nová kapitola!😍😎Vím, není to nic moc a pěkně jsem to odflákla, ale vážně jsem pořebovala, aby už po dlouhé době něco vyšlo❤.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 02, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

The Best Will Be Forever [H.S.] Kde žijí příběhy. Začni objevovat