Je mi horko. Až příliš velké horko na to abych tu zůstala. Řeknu Natty, že si musím odskočit a vydám se na čerstvý vzduch. Jakmile přijdu ven, chladný, večerní vzduch konečně ochladí mé hořící tváře, načež vydechnu úlevou. Nemám tušení z čeho mi je takové horko. Z alkoholu to být nemůže. Měla jsem sotva dvě skleničky a rozhodně to nebylo nic tvrdého. Nebo možná jo? Ani nevím. Sice už cítím, jak se mi alkohol začíná trošku dostávat do hlavy, ale není to nic hrozného. A Harry poblíž taky není, takže to rozhodně bude tím velkým množstvím lidí, co tam jsou a kvůli tomu tam je nedýchatelno. Nejsem si jistá proč, ale začínám na něj být naštvaná. Nemůžu si pomoct, ale nedokážu si představit nikoho jiného s kým dvě hodiny co tu jsme je, než Libby. Nejspíš bych jí měla přestat být tak posedlá. Ale ať už je s kýmkoli je od něj pěkně hnusný, že mě tu nechal samotnou. Tedy, Natty je sice super společnost, ale těšila jsem se, že s ním strávím večer. Souhlasila jsem s tím, že půjdu na tuhle stupidní párty, zase. Dokonce jsem si sama sobě slíbila, že bych tu tentokrát mohla zůstat dýl, nebo tu dokonce zůstat s Harrym až dokonce a taky, že se trochu napiju, dám se do nálady a budu se bavit. Vím, že Harry není žádný romantik a pravděpodobně by mě nikam jinam nepozval, než na svou párty, tak jsem chtěla, aby aspoň tenhle večer byl pro nás dokonalý, nehledě na to v jakém prostředí by se to odehrávalo. A on si jen tak zmizí se slovy "hned se vrátím" a mě tu nechá samotnou, starajíc se o opilou Natty, která bezdůvodně žárlí na Louisův vztah s jeho kamarádkou. To mi znovu připomene Jacoba. Diana taky žárlí na můj vztah s Jacobem, i když nemá žádný důvod. Docela se obávám co myslela tím "tak teď přijdou následky". Cítím jak mě začínají štípat oči jen z myšlenky na Jacoba. Co to sakra dělám? Riskuju mé dlouhodobé přátelství s někým, kdo je pro mě opravdu moc důležitý, kvůli někomu, kdo není schopný být se mnou, když mě sem pozval. Musím jít za Jacobem. Mám být s ním, ne tady. Otočím se zpět ke vchodu do domu, abych oznámila Natty, že odcházím, ale narazím do něčí tvrdé hrudi. Když se podívám na horu, je to Harry.
,,No helemese, kdo se konečně rozhodl ukázat." rejpnu si do něj a snažím se ho obejít, načež mi zastoupí cestu, chytí mi ruku a podívá se na mě starostlivým pohledem. Pořádně se na něj podívám. Jeho oči jsou světlejší a jeho vlasy rozházené tím nejvíc sexy způsobem. Vlastně, celý vypadá tak neuvěřitelně sexy. Kdybych na něj nebyla naštvaná, už bych se na něj vrhla.
,,Co se děje?" zeptá se naprosto netečným tónem, jakoby se nic nestalo a bylo v pohodě to, že mě tu už od našeho příchodu nechal samotnou.
,,Nic. Vůbec nic." odseknu a snažím se dostat z jeho sevření. Svůj stisk nepovolí.
,,Mluv." řekne už tvrdším tónem.
,,Ne. Pusť mě dovnitř, musím si jít pro kabelku."
,,Proč?"
,,Ocházím." řeknu tvrdě a snažím se vyhýbat jeho pohledu.
,,Kam bys chodila?" svraští obočí.
,,Za Jacobem." vyhrknu dřív, aniž bych si to stačila promyslet. Bože, Sam přemýšlej, než něco rekneš.
,,Za tím pinglem?"
,,Přestaň mu tak říkat." řeknu naštvaně. Rozhodně ho nenechám, aby Jacoba urážel.
Zasměje se. ,,Budu si mu říkat, jak chci. Je to jen nechutnej, nadrženej ubožák." odsekne mi a já se musím držet, abych mu jednu nevrazila. Na druhou stranu mě zabolí u srdce z myšlenky nad Harrym, trápící se kvůli rozchodu jeho rodičů, za který může z části Jacob.
,,Víš co? Prostě se vrať za tím, s kým jsi celou dobu byl a pusť mě dovnitř, ať si můžu vzít své věci a odejít." řeknu a myslím to vážně. Mám toho dost. Má dobrá nálada, kterou jsem ještě před chvílí měla, vymizela a já už tu nechci být ani minutu.
ČTEŠ
The Best Will Be Forever [H.S.]
Fanfiction#lovestory #265 v fanfikce - 14.01.2018❤ #105 v lovestory - 9.06.2018❤ #5 v beauty - 21.08.2018❤ * V příběhu se objevují vulgarismy, používání alkoholu a sexuální scény.