Part 11

162 22 2
                                    

Mé oči mě šíleně pálí a mé napnuté svaly na tom nejsou o nic líp. Povzdechnu si nad dalším začínajícím školním dnem. Nejspíš to není ten fakt, že musím jít do školy, nýbrž to, že budu muset čelit Harrymu a jeho zcela jasným, nenávistným pohledům a urážek na můj účet. Jistě se se bude zase chovat, jako debil. Stále nemohu uvěřit tomu, co se včera stalo. Ale ještě víc nemohu uvěřit tomu, že jsem byla tak nezodpovědná a dopustila, aby se to stalo. Jistě si to celé naplánoval a přidal si mě na seznam, jako další jeho oběť, kterou jen sprostě využije, nebo jí bude mít jen na to jedno.

Povzdechnu si a usoudím, že nemá cenu nad tím dále přemýšlet. Přejdu tedy do koupelny a zadívám se na svůj odraz v zrcadle. Vypadám vážně příšerně, nemluvě o mých tmavých kruzích pod očima z nedostatku spánku.

I když na mě mé podvědomí křičí ať to nedělám, zvednu jednu ruku ke svým rtům a konečkami prstů po nich začnu lehce přejíždět, ve snaze vzpomenout si na každý jeho pohyb a dotek, způsob jakým jeho rty zapadly tak přesně do těch mých, způsob jakým mi zkousl můj spodní ret a přitáhl si mě k sobě blíž.

Popadnu kartáček a pastu a začnu si čistit zuby. Nechci tuto záležitost už nikdy více řešit. Myslím, že jsem Harryho včera poznala dostatečně a víc už nepotřebuju. Stačilo mi to na to, abych si uvědomila, že vzhled není vše a občas může klamat. Za andělskou tváří, nádhernýma očima a neodolatelným úsměvem se může skrývat mnoho tváří. A Harry Styles je toho jasným příkladem.

Nanesu si malé množství makeupu, nakreslím na oční víčko slabé linky a řasy si párkrát projedu řasenkou. I přesto, jak moc jsem si dala záležet, nejsem s výsledkem vůbec spokojená. Můj obličej je stále bledý, bez jediné známky života a tmavé kruhy pod očima jsou stále poměrně dost viditelné.

U skříněk zahlédnu Natty. Vypadá dost podrážděně, možná až.. naštvaně?
,,Ahoj." pozdravím ji.

,,Nedorazilas." nadhodí hned. Tak tohle bude nadlouho.

,,Já vím, promiň. Někdo..někdo mě zdržel a byla hrozná zácpa." rozhodnu se pro tu kratší verzi, ikdyž je mi jasné, že bude chtít znát podrobnosti. Ta zácpa mi připomene, že bych měla říct Jacobovi aby mi pomohl s mým autem, které teď trčí bůh ví kde. Snad ho neodtáhli.

,,Někdo tě zdržel?" ironicky se uchechtne a skříží si ruce na hrudi. ,,Kdo je ten, který tě natolik "zdržel", že si ani neměla čas poslat textovku svojí nejlepší kamarádce, že to rušíš?" reaguje čím dál víc podrážděně.

,,Neměla jsem v plánu to zrušit. Porouchalo se mi auto a ocitla jsem ve vážně složité situaci. Prosím snaž se mě pochopit." bolí mě z toho všeho hlava a celá tahle konverzace mi v tom vážně nepomáhá.

,,Ani jsi mi nenapsala. Nechala si mě na tebe čekat celé hodiny, Sam."

,,Já vím, promiň."

Hlasitě si povzdechne a konečně trochu zmírní svou naštvanost.
,, Takže, co se stalo?"

Nadechuju se k odpovědi, ale dvě blížící se postavy mi to překazí. Můj tep se výrazně zrychlí a mé srdce jakoby mělo každou chvíli prorazit můj hrudník. Harry a Louis jsou jen pár kroků od nás.

,,Co..co je?" poví rozpačitě Natty, když si všimne, že jí nevěnuju žádnou pozornost. I přesto, že její hlas slyším, stále se soustředím jen na něj, zatímco on mi nevěnuje jediný pohled. Nejspíš si mě ještě ani nevšiml. Poměrně dost hlasitě se zasměje, když mu něco Louis řekne, čímž mi umožní mít dokonalý výhled na jeho úsměv. Po té, co svůj pohled na chvíli odvrátí směrem dolů, se střetne s tím mým. Mé srdce jako na povel začne být ještě hlasitěji. Uvědomím si, že jsem od něj ještě stále svůj pohled neodvrátila. Zatřepu tedy hlavou a podívám se dolů, načež se Natty znovu podívá směrem k Harrymu a Louisovi."

,,To je to, co se včera stalo? Stalo se něco mezi tebou a Harrym?" věnuje mi svůj velmi starostlivý pohled a přejde ke mě blíž. V očích mě zaštípou slzy při zmínce o Harrym. Proč se mi tohle všechno děje? Nechápu to.

Po té co se od nich dostatečně vzdálíme jí vše povím a nevynechám jediný detail. Natty se mi pořád dokola omlouvá a nazýva Harryho všelijakými různými výrazy.

Celý školní den byl jen o mých myšlenkách, které neustále směřovaly ke všemu možnému, jen ne k tomu, kam bych potřebovala.
Po škole se sejdu s Natty a Laurou a chystáme se zajít si do nějakého podniku a najíst se.

Po cestě si povídáme o všem možném a rozhodneme se pozvat i Jacoba. Ten souhlasí a napsal, že se sejdem za pár minut tam.

,,My o vlku.." zazubí se Natty, zatímco se snažím najít ve své kabelce mobil.

,,Co?" otočím se na ni, načež kývne směrem ke zmiňovanému podniku. Harry, Louis, Niall a nějaký další kluk vstupují dovnitř. Okamžitě celá stuhnu.

Opět kratší část. Nahoře je cover, kde je Samantha, Nattalie a Laura:))⬆⬆

The Best Will Be Forever [H.S.] Kde žijí příběhy. Začni objevovat