Siekiera,Motyka Bolka trupy ! Ja poligon mam do dupy !!!

537 23 20
                                    

-Paulina-
Po telefonie od Kubisa błyskawicznie zebraliśmy dupy w kroki i porzuciliśmy pracę jako przedszkolanki co rzecz jasna mojemu partnerowi było na rękę i rzuszyliśmy do mieszkania Bolesława.! Taaa chciało by się tak szybko , nie dało się uciec z tego uniwersytetu potwornego i jednocześnie nie zostać zauważonym ! Musiała nas przyuważyć gdzieś dyrektorka tej całej budy z wyszczekanymi psami......! Znaczy dzieciakami i zatrzymała nas kiedy wychodziliśmy w pośpiechu z budynku ! Staliśmy przy aucie ja zapinałam pas z bronią kiedy podeszła do nas i zaczęla prowadzić przesłuchanie dość wredna baba ale ja wiem jak sobie z takimi radzić ! W końcu to ja ! (Ahh ta skromność Pauliny boska :) -dop aut)
-Dzień dobry państwu !
-Witam witam Paulinka pośpiesz się Bolek czeka !
P- Tak Kuba tylko załatwie coś z pania ! Podaj radio połącz na linię Bolka !
-Jasne masz ! -podał mi radio a ja chwyciłam je i wywołałam Bolka a raczej starałam się to zrobić bo nie odpowiadał !
-Przepraszam a państwo to gdzie się wybierają?
-No jak gdzie do roboty !
-Ale wasza robota to jest teraz tu !
-Tak ale my mamy teraz....-kończyły mi się pomysły wiec modliłam się żeby Bolek się odezwał i żeby zamknął jakimś super słowem te napiętą konwersacje !
-Ale wy teraz macie grupę dzieci a nie widzi mi sie ! I co to jest ! -uderzyła o kaburę z moją bronią!
-A to pani dyrektor jest broń a to blach policyjna coś jeszcze ?
K- A co panią to interesi jutro będą nasi zmiennicy to z nimi pani pogada my mamy ważniejszą robotę niż opiekowanie się zgrają smarkatych i nie wychowanych smarkaczy !
-Panie Walczak niech się pan wyraża bo bedę zmuszona pana zwolnić !
-O tym to akurat zadecyduje naczelnik ! Wiedźma ....
-Słucham ? Ja sobie wypraszam !
-Spokojnie koledze nie chodziło o panią ! -obróciłam się do Kuby i popukałam się w czoło , poczym pokazałam mu znak "gęba na kłódkę"!
-Ja mam nadzieje ! A teraz zapraszam do dzieci ! Tylko niech pani zostawi te broń żeby się nie wystraszyły !
-Ale my mamy robotę ...! Musimy jechać to pilne !
-Ale jaką robotę na cholere no !
-Nie mogę pani udzielać takich informacji !
-No to zapraszam z powrotem ! W podskokach raz !
-Ale my naprawdę musimy jechać mamy......-i tu wybawił nas Bolesław !
B- Paulina gdzie wy jesteście ! Mamy trupa czekam na was !
-Cooooooo?
-Mówiłam że mamy robotę na mieście ! -Dobra Bolek przyjęłam jedziemy !
-Ale jak to...co tak bez uprzedzenia !?
K- Nie słyszałem żeby ktoś mordował z uprzedzeniem o tym innych ! A ty Paulinka ?
--Ty Kuba wiesz że ja też nie ?!
-A państwo są bezczelni !
K- Pani szczelni czy nie szczelni to sprawa hydraulika ! A teraz przepraszmay ale mamy trupa do odwiedzenia !
p- No także do zobaczenia kiedyś !-zamknęłam drzwi a Kuba ruszył z piskiem opon w kieunku chacjędy Bolesława ciekawa ja jestem kogo znajdziemy uniego w mieszkaniu i mam nadzieje że to nie będzie żaden głupi żart w wykonaniu naszego przyjaciela bo chyba go zabije i dołączy do denata !  A tak poza tym nie mogłam się opanować po tym tekście Kuby z niej to taki hydraulik jak...no właśnie ?
-Kuba ?! Skąd wziąłes tego hydraulika ?
-A przyomniało mi się matka dzwoniła !
-Czego chciała znudziły im się już zabawy w poligon ?
-Coś ty one tam zaraz cała żarmanderie Dudy ściągną !
-Haha czyli beda trupy ?
-Ja mumie normalnie ! Czuję sie jak w starożytności normalnie !
-Ty Kuba !? -powiedziałam na jednym oddechu z przejęciem-Ja nie wiedziałm że ty się tak staro czujesz ! Bo wyglądasz jak młody Bóg a ty mi tu o mumiach !
-No jak Ramzez Walczakus II !
-Hahah ale żeś wymyślił!
-No raczej nie inaczej a ty będzieć Cleopatrus Wachus VII !
-Co ? Pffff hahahaha dlaczego VII akurat ?
-A tak jakoś ty a wiesz jak będzie się nazywać nasz bobas ?
-No nie wiem jak się zwie dziecko mumi ? Oświeć mnie !
-Tsssss hehehe -nie mógł ogarnąć michy śmiał się jak by klauna w parku zobaczył !
-No wyduś to z siebie ! Mów że ! Kuba ?
-Mu...Mu....Muminek ! -no to teraz to już oboje cieszyliśmy miche ! No nie z tym muminkiem to pocisnął ! Teraz już wiem jaka jest ulubiona baja Walczaka z lat kiedy musiał telewizor typu pudło ładować ze sobą pod kołdrę żeby matka nie widziała tylko po to żeby po Teletubisiach obejrzeć co ....? Muminki ! Brawo !
-Ja ci powiem ty będziesz w jednym dobrym ojcem !
-W czym ? -spojrzał na mnie z lekka przerażony!
-Bedziesz umiał mu bajać jak bajarz nr 1 w polsce a i bajki....twoje mecze zastąpią bajki !
-No ja we wszystkim co z TV związane jestem dobry !
-No prosz panie Walczak cóż za skromność !
-No wiesz Paulinka albo i nie wiesz niektóre rzeczy są dziedziczne !
-Aha masz to po mamie !
-Ta potwór aż ziaja pozytywizmem i skromnością do bólu do tego stopnia że mi w chacie zrobiła poligon !
-Dasz radę trzeba ja z tamtąd pognać wiesz jak ?
-Nie za bardzo a ty jak znam życie już masz plan idealny !
-Yyyy mam ale zdradzę ci potem narazie przebunkrujemy jeszcze u Adama! Ale dokończ co z tym hydraulikiem ?
-No miałem do niego dryndać bo matka twierdzi że rura w kiblu jest nieszczelna i czaisz nie ?szczelna czy nie szczelna tak kaman ? -zapytał , ale tak bez pewności że zrozumiem !
-No tak czaję co ty sobie wyobrażasz ?
-No wiesz pani dyrektor potworna to chyba nie za bardzo wiedziała o co chodzi!
-No wiesz moźe miała przygodę z jakimś seksownym, blond hydraulikiem...-oparłam się o okno i wyręciłam glowę do Kuby mówiąc cicho zmysłowym głosem ! - Z muskułami i mocnym...
-Paulinka proszę cie nie kończ bo mnie przerażasz tym swoim zafascynowanie gościem od rur !
-Ejj chciałam powiedzieć z mocnym haraktrem ale dobra ! Czy ty chcesz mi coś zaproponować ?
-Nie wiem no skoro cię tak pociągają blond,hydraulicy to może powinienem zmienić profesję co ?
-Kuba ! - odskoczyłam od okna i spojrzałam na njego z lekko otwartymi ustami i zdziwioną miną ! - Coś ty zwariowałeś !? Nigdy !
-Ee bo co ?- miałam szczęście bo było czerwone odpięłam pas i zbliżyłam się bardzo blisko do Kuby , nasze usta dzieliły już minimetry a ja postanowiłam nie dać się tak szybko i powiedziałam- A wiesz że ja wole mojego łysego , przystojnego policjanta ?
-Taaa?
-Mhhh ! -uśmiechnęłam się zalotnie i przygryzłam wargę , potem musnęłam delikatnie jego usta , ale to było na nic bo za jakąś chwilę zatopiliśmy się w namiętnym pocałunku , jak jakieś nastolatki normalnie ! (Zakrecona15 przystnek w Bydzi pamiętasz xd ) Nasz pocałunek nie trwał niestety długo bo odziwo nie przerwała nam zmiana światła tylko Bolesław który zakłócił nasz spokój !
-Mmmmm Kubuś poczekaj ! -pocałował mnie znów- Kuba telefon dzwoni proszę przestań ! -oderwałam się od niego i chwyciłam telefon ! Kuba nie był zadowolony z tego powodu wrócił na swoją szybę i potarł usta dłonią ! Skupiając sie raczej nie na mnie tylko na drodze a ja odebrałam telefon bo jak się okazało Bolek dzwonił ze dwa.....dzieścia razy a ja nie odebrałam bo zajmowałam się pieszczeniem Kuby ! Tak jak to brzmi ! Ale jak już odebrałm to na dzień dobry dostałam opierdol od wściekłego Bolka !
-Halo Bolku ?!
-Kurwa Paulina możesz mi powiedzieć dlaczego ty nie odbierasz telefonu jak ja do ciebie dzwonie?!
-Uuuuu Bolesław spokojniej bo ci żyłka pójdzie i nie tym tonem do pani podkomisarz !
-Kurwa ty wiesz co ja tu mam ?
-Nie kurwa możesz troszkę jaśniej !
-Ja tu mam kurwa mać czysty Meksyk !
-Yy poczekaj ! -przysłoniłam głośnik słuchawki - Kuba on jest na maksa wkurwiony nie wiem kogo on tam ma ale jest wściekły !
-Ty to może daj go na głośnik ja chętnie go ucisze jak go poniesie !
-Dobra ale spokojnie ! -Hallo Bolesław przemów !
-Kurwa Paulina nic nie mów tylko tu przyleź tu z łaski swej !
-Jedziemy są straszne korki ! Kuba nie moźe pędzić ale jesteśmy juź blisko ciebie ! Długa 28/3 ?
-Tak ! Kurwa weź tego to ty się nie spodziewasz nawet kurwa w totku by mie zgadli kto teraz tu leży przede mną !
K- Kurwa Bolesław możesz jaśniej i prościej ?
-A co ty kurwa taki prosty człowiek czy jak ?
-No raczej ! A możesz ?
-Nie mogę wam przez telefon ale zdradzę wam trzy zagadki jak zgadniecie to będziecie mistrzami ! 
-Dobra a kto znalazł trupa ?
-Moja.....hmm no byłem no tem....!
-W ronocie od rana do nocy to kto znalazł denata ?
-Nie no musiałem wyjść wcześniej !
p- Pffff Bolesław ty szybciej ?
-No tak byłem na randce !
-Chłopie to ja nie wiedziałam że ty masz źycie prywatne !
-A co kurwa zazdrościsz ? Ciekawe co ty robiłaś jak próbowałem się do ciebie dobić aa ?
-A co cię to kurwa obchodzi !
-Inaczej raczej gdzie miałaś ten zajebany telefon w dupie czy jak!?
-Ymmm blisko przy dupie ! Ale przepraszałam już za to !
-Dobra Paulina ale weźcie się pośpieszcie !
-Bolek jesteśmy nie daleko ale szyfruj nam te zagadki !
-Dobra słuchajcie 1 : "Grzebie często w papierach "," Nie nawidzi jak nie ma racji " ,"Zawsze czyta gazety do góry nogami źeby ćwiczyć mózg"! To już nic wam to na 100 nie mówi ale zostwiam was z tym i zbieram dalej !
K- Kurwa ale źeś zaszyfrował ale czekaj kto znalazł denata ?
-No moja sąsiadka poszła podlać moją rosiczkę !
P- Kurwa Bolek co ty za niebezpieczne narzędzia trzymasz w chacie !?
-No to właśnie na sąsiadkę !
-Dobra nara!
K - Kurwa Paulina co to jest ta siczka ?
-Hahahahaahah ! -nie mogłam !
-Czego cieszysz japę ?
-Kubuś Rosiczka ! Taki mięsożerny kwiatek !
-Dobra ale mam nadzieje źe ma na niego kaganiec !
-Zamknie go pod szklaną kopułą ! On ma wszystko!
-Dobra jesteśmy ! Prawie !
-Kuba a ty byłeś kiedyś u niego ?
-No proste ! Na pokera !
-Tylko,?
-No raczej że nie Bolo jest tak rozrywkowy że pukaliśmy dziwki u niego w kiblu!
-Ty to faktycznie dobrze że odizolował się od kobiet !
-Jak na rosiczkę ! Coś ty on nawet nie wie jak wygląda laska nago !
-A ty wiesz?
-No raczej ? Przyglądam się ale -zlapało go moje spojrzenie i wawisło na gardle !-Tylko twoim pięknym ksztautą !
-uuuuu tak chory jesteś ?
-Takkkk ! To się chyba nazywa miłosć do każdego minimetra twojego ciała i duszy !
-Kuba od kiedy ty taki romantiko ?
-Jesteśmy ! -zgasił auto , a ja chciałam już wysiadać ale Kuba mnie zatrzymał ! Położył mi rękę na kolanie już wiedziałm że nie wyjdę tak szybko z tego auta ! Usiadłam z powrotem i odwróciłam się w jego stronę ! Był znów blisko mnie ! Ale tym razem pozwoliłam sobie na pieszczochy ! Wieczorem miało się zlecieć kółko pokerowe więc mieliśmy mało czasu dla siebie ! Złapałam jego głowe za uszami i zbliżyłam się do niego jego ręce powędrowały na moje boki , a nasze usta złączyły się poraz kolejny ! Przybliżył mnie do siebie a ja usiadłam mu na kolana nie wiem w sumie jak ale siedziałam i tyle ! Miział moje usta i moją szyję! Po dłuższej chwili przestał i popatrzył na mnie i powiedział:
-Ty sory źe tak zmieniam temat ale chyba wiem kogo zastaniemy tam ! -i wskazał palce na mieszkanie Bolka !
-Kogo ? -zapytałam zaniepokojona z lekka !
-Nie mogę ci powiedzieć ale mogę się z tobą założyć o coś !
-Hmmm jak założyć to jak najbardziej ! -przytaknęłam zadowolona chociaź nadal nie podobało mi się to źe ukrywa przede mną swoje podejrzenia co jak co ale jesteśmy w pracy i powinniśmy dzielic się takimi informacjami !
-No dobra to o co chcesz ? Kasa , weekend w spa , pognanie teściowej , rzeź niewiniątek co ?
-Hmmm -przygryzłam wagę- wiesz co mam na jedną małą rzecz taką dużą chęć ! -zbliżyłam się i pocałowałam go namiętnie !
-Aha dorze zrozumiałem ! Ale i tak bym cię schrupał nawet bez zakładu ! Tylko gdzie ?
-A na pokera przyjdą dopiero na 20 a mamy 15 ogarniamy Bolka i jego trupa i kończymy day ! I.....
-Zabiorę cie w podróż ! Będziesz miała lepszy Meksyk niż Bolek tam u góry! -Dobra ale chyba musimy iść bo Bolek tak kurwicy dostanie!
-O ile już jej nie przechodzi jak my tam wpadniemy to będziemy mieli wiecej trupów juź to czuje !
-Co rozchodzi się po starych kościach nie !
-Pewnie !
-To zmartwie cie teraz przechadzka na 4 bo windy to tu nie ma !
-Jak to kurwa ! Ostatnio. ?..
-Byłeś nawalony jak bela i nic nie pamiętasz !
-No....-nie skończył bo ja już kierowałam się do wejścia do bloku !
-Kuba-
Wiedziałem kogo zastanę w mieszkaniu Bolka zanim podał mi te podpowiedzi zyskałem 100% pewności ! Dzwonił mi jeszcze w tym terrarium z małymi paskudami i powiedział mi coś co mnie zmartwiło z lekka !
No ale co nie mogłem powiedzieć jej bo by sie zrobiła afera a jakbym źle poskłdał fakty to bym miał problemy a ten zakłd to tylko czysta konieczność ! Musze ją troszkę zabawić musi ruszyc ten swój policyjny nos a nie siedzi i wiecznie nic nie robi ! No nic wyszedłem i ruszyłem za nią wskrabałem się na piętro i dołączyłem do Pauliny która czekała na mnie przed drzwiami , zapukałem do drzwi otworzył mi nie kto inny jak Bolesław I na wejściu zastałem nie za miłe powitanie !
B- No na reszcie ! Ile można jechać ! Ty tylko niczego nie dotykač!
P-Jasne jak zawsze gdzie denat?
-Tam chodźcie ! Macie pojecie o kogo chodzi ?
-Kuba , ma jakieś podejrzenia ale nie chc3 mi powiedzieć !-weszliśmy do pokoju gdzie leżał nasz trup był nakryty workiem ale jak zobaczyłem buty juź wyszystko było jasne. Tylko jedna osoba którą znam nosiła takie buty !
-O kurwa ! -potarłem się po głowie i zatoczyłem koło po pokoju ale Paulinie nadal nix nie świtało !
B- Kuba ja też nie mogłem w to uwierzyć ! Ale nie mylisz się to on !
P- A możesz go odsłonić bo ja nie bardzo czytam w luszkich myślach!
-No dobra ! Walczak chodź tu bo ślady zadepczesz ! -w tgm momencie bolek zaczął odsuwać worek a my jednogłośnie z Pauliną wykrzyczelismy jedno nazwisko ja z upewnienia się a ta zaś z sazkoczenia bo tego to się nie spodziewała ! Worek osłonił ciało nieboszczyka:
Razem: Jagiełło !?
P- Nie no kurwa jakieś jaja ! Powiedz że to kolejny twój żart !
-Nie Paulina to nie jest żart !
K-Skąd on u ciebie na chacie !? I czy Kubis wie ?
-Wie a skąd no dobra powiem wam ten gnój to brat mojego ojca ! Przylazł do mnie chciał pogadać ale źe szedlem na randkę zostawiłem mu klucze a sam wyfrunąłem na całą noc i dopiero sąsiadka do mjie zadzwoniła jak przyszła nakarmić Rosie !
P- Gdzie ona jest ! Ja w to nadak nie wierze !żarty jakieś !
-Paulina ja nie żartuje ! Denat to Kornel Jagiełło , lat 48 , zameldowany we Wrocławiu szarych szeregów 50/31 prywatnie mój wuja zginął od dwóch precyzyjnych ciosów nożem , narzędzia zbrodni brak , zgon nastąpił jakieś 6 do 8 godzin temu!  Tu w tym pokoju drzwi były zamknięte , kluczy brak tak jak i śladów gdziekolwiek !
-Ty czyli musieli go dziabnąć rano!
-Tak wiesz co miał chyba iść do roboty bo teczka leżała rozwalona w przedpokoju!
k- Czyli ewidentnie czegoś szukał !
-Albo szukali ! Nie wiem duźo śladów ale zatartych i nie wiem czy pani Jadzia nie tykała czegoś wiesz mogła odruchowo dotknąć !
P- Dobra a gdzie ona jest moźe powie coś więcej !
-No fu jej nie zastaniecie ! -powiedział robiąc zdjecia !
-To gdzie ? Jeśli łaska ?
-Jest w szpitalu zabrali ją konieta dostała takiego szoku że zawał sobie wywołała !
-No to nie ciekawie a kopidołki juź jadą ?
-Tak kończą robotę na mieście i zawijają do mnie wiesz jest przed 17 ludzie w robocie nie będzie problemu z paparazi !
-No jasne ale pismaki i tak się dowiedza !
-Wiem ale tym to pomartwi się Kubis ! Więc jak chcecie mieć wolne popołudnie to radze stąd spiepszać zanim Edzio was dorwie bo nie wyjdziecie stąd !
K- Jasne właśnie się zawijamy wrocimy do tego juteo i tak nic nie wymyslimy te bachory rozstroiły mój mózg ! A i wpadniesz na poka do Stasiaka co ?
-Spoko ale miej porządny zapas bimbru i jego sławnej whiskey bo już padam !
-Jasne sie wie a laski zatańczą nam nago i będzie miód malina !
P- Czy ty sobie nie wyobrażasz za duźo ?
-Nie skąd mówie co chciałbym mieć a nie że tak będzie !
-Dobra ! Zbieraj dupę w kroki na dół i lecimy !-I tak zlecieliśmy na dół w samochodzie Paulina miała mnie wcielić  w ten jej super plan zwalczania Anety i Agaty powiem wam był konyrowersyjny ale miał prawo zaistnieć ! Mieliśmy jeszcze trochę czasu więc podjechaliśmy do mnie na budę i poszedłem do mieszkania ! Wchodze otwieram i widze już na przedpokoju to ! Mieszkanie wywrocone do góry nogami wszysto leży, nic nie stoi na swoim miejscu burdel totalnh,syf , brud i barykady czysta prowixorka poligon typu Aneta za dużo amerykańskich filmów wojennych !
Na wstępie jak wszedłem przywitała mnie moja matka ....w kazku pseudo mundurze i z plastkiową pukawką na kapiszony !
-Możesz mi kurwa jasna powiedzieć co się dzieje z moim mieszkaniem !
-kubuś nic walczę z Agatą !
-Kurwa nie pierdol mieszkanie wygląda jak po przejściu japońskiego tsunami a ty pierdolisz że walczysz z Agatą ! Nie szło pogadać albo dzwonić do nas ?
-Ale my chciałyśmy się pobawić ja ją chciałm zmusić do jakiegoś chociaż stopnia kultury i.....
-Zrobiłaś sobie z mojego mieszkania poligon tak ?
-No ale Kuba!
-To ma zniknąć ! Posprzątasz i zlikwidujesz to albo. ?..
-Nie ma mowy !
-Nie ? Dobra to zagramy w otwrte karty gdzie Agata?
-Tu jestem !
-Zbiórka tu raz !posłuchajcie ja mowie wy sluchacie i ja stąd wychodzę!nic ani słowa !  Paulina jest w szpitalu-widziałem ten strach- miała poważny wypdek potrzebuje spokoju i opieki ja wracam di mieszkania i widzę to ! I was zachowujące się jak dzieci ! Albo sprzątniecie ten poligon i zaczniecie aię zachowywać normalnie albo nie zobaczycie Pauliny wyprowadzi się razem ze mną ! Dotarło ?! -pokiwały głową a ja jeszcze dodałem-To coś zniknie mam rozumieć i ty mamo wyjedziesz tak będzie lepiej narazie ! Musicie odpocząć od siebie ! Będzie tak?
-Tak oczywiście ! -poczym pokierowałem się zadowolony do drzwi oczywiście nie okazując tego ! Na koniec jeszcze doprawiłem matce rogi!
-A tak swoją droga to słaby ten wasz poligo spodziewałem się większej ruiny ! A i byłbym zapomniał wszystko ma stać tak jak stało wcześniej narazie!
-Pozdrów Kazie a jak się uda to Robin Hooda!
-Mamo nie gnij pały!
-Ty sam se ją gniesz !
-Ej cios poniżej pasa !
-Dokładnie tam !
- A idź w chuj !
-Nie mam ! I jak ty się do matki zwracasz tg pustaku !
-Ale teraz wiem co mama robiła w marketch budowlany żarła wapno bo z mamy taki bustak !-wkurzyła mnie i wyszedłem poszedłem do auta musiałe ukryć złość bo Paulina czekała na newsy z niejsca akcji !
-I co połnęły haczyk ?
-Ta a jak tak im to sprzedałem że ho ! Mają to ogrnąć do końca ferii a Adam pozwolił nam zostać !
-Super ! Zuch chłopak !
-A czy ten zuch chłopak dostanie nagrodę w postaci swojej seksownej partnerki ?
-A zobaczysz , a zobaczyz może ?! -uśmiechnęła się do mnie zalotnie wiedzialem co znaczy ten uśmiech!  Wyrażał podekscytowanie! Dojechaliślmy do domu Stasiaka ledwo do weszliśmy po schodach cały czas namiętnie się całując , otworzyłem drzwi i wmanewrowaliśmy do mieszkania , kopnąlłem drzwi i rzuciłem Paulinę na kanapę ! Sam zdjąłem kurtkę i rzuciłem ją za kanapę, potem rozbierałem Paulinę! Kurtkę,nieustannie całując jej cudne usta , których pragnąłem coraz bardziej z każdą chwilą potem ja straciłem bluzę i koszulkę, potem ona swoją koszulę , tak że leżała w samej obcisłej koszulce na naramkach i spodniach, ja byłem tlko w nich bo pod bluzą nic jie miałem , zapotiłem swoje wargi w jej szyii i całowałem na zmianę z jej ustami ! Ona pocierała swoimi rękoma mój kark i głowę , wyginając szyje w każdą stronę !potem całowałem od szyii coraz niżej po obojczykach zsuwając jej ramiączko z ramienia , również je całując potem klatkę między nimi a na końu delikatnie wystające piersi !I tak kilka razy ! Potem ona przejęła pałeczkę i siedziała na mnie okrakiem całując , zacząłem zdejmować z niej koszulkę a ona rozpinała moje spodnie tak że po chwili oboje zostaliśmy w samiej bieliźnie ale nie na długo bo kilka chwil później w cieple doznań leźeliśmy już na sobie całkowicie nadzy ja na górze ona pode mną , cały czas całując sie ! Potem przeszliśmy do rzecxy i spędziliśmy namiętnie intensywne popołudnie!
No ale co potem zasnęliśmy wtuleni w siebie i obudziliśmy się gdy do drzwi zapukał pierwszy pokerzysta , zerwaliśmy się do ubierania ja szybko ogarnąłem swoje ale Paulinka musiała iść się ogarnąć do kibla ! Ja poszedlem otworzyć ! Adam i Maria dobrze że nie mieli kluczy bo by było nieźle !Wpuściłem ich Maria usiadła przy uszykowanym stole i rozłożył szklanki do kuchni podszedł Adam:
-Widzę że prawie nie w porę !
-Czemu ?
-Kuba Proszę Cię! -spojrzqł na mnie wzrokiem no błagam cię !-U mnie kanapa tylko po jednym tak wygląda !
-No dobra masz mnie ale nie obrazisz sie ?
-Nie ! Bo mie byłeś pierwszy ! -uśmiechnął się i zaniósł alkohol a ja zzieleniałem ! Po chwili byliśmy w komplecie i zaczęliśmy grę po maszemu odziwo i Paulina zechciała grać ! Zakręciła butelką , i wylożyła asa ! Padło na Bolka !
P- Mosz Asa albo coś większego ?
-Kurwa alw początek! -powiedział pijąc wóde -Nie , mam miałem plan jak skurczybyk ale położyła mi Asa !
A- Bolek łap zjedz snickersa bo jak jesteś głodny zwycięstwa to zaczymasz gwiazdorzć !
-Ciekawe co ty byś powiedział jakbys znalazł u siebie w mieszkaniu martwego gwiazdora Jagiełłe srałbyś tęczą!
P- Dobra chłopaki dość ! Bolo prawda czy wyzwanie ?
-Prawda na początek coś lekkiego !
-Dobra ! Widzę że coś cie dusi i to nie jest śmierć gwiazdora zechcesz nam uchylić rąbka tajemni y prywatnej ? -zaśmiała się ale tego to się nie spodziewała!
-W sumie tak skoro jesteśmy tu wszyscy przyjaciele to chyba mogę wam powiedzieć!
-boże brzmisz poważnie kolejna mumia ?
-Nie !
M -No Bolesław zbierz się w sobie ! -wszyscy sie z niego nabijali ale przeszło im
-No więc ja muszę wam coś powiedzieć zosta.....
Wybił nas z rytmu porostu zapadła cisza jak po wyborze prezydenta,jak po bialym dumie na papieża no to był szok !

Witam kochani ! Sorki że tak późno ale chciałam to dziś wydać żeby juro moc się skupić na czym innym wiec jest! Mam nadzieje że sie podoba i że wyrazicie to w komach ktore wiele dla mnie znaczą ! Zaskoczeni tym rozdziałem ? A Bolek co on mógł....no towas niech podręczy xd Czekam ma was pod rozdziałem licze na jakieś ciekawe ........ pozdraiwam,ściskam i caluje oraz tule do mojego maupiego serca ! Do zobaczenia!! ★★☆☆♥♡♥♡《♥》《♡♡》

~Wkręceni w życie. Czyli Wach i Walczak ,i ich zakręcone życie.~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz