Dzieciak w ciąży nie do wiary ,Pauline szlak trafia przez czas cały !

440 22 17
                                    

-Kuba-
Jak to usłyszałem to myślałem że zejdę ! Nie wiedziałem co robić ! Czy trzasnąć się w łep czy trzymać Paulinę która osuwa mi się powoli na ziemie ! Zdecydowałem że zastosuje to drugie ! Podparłem ją jeszcze swoją nogą dla pewności że na pewno nie poleci jak kłoda prosto pod stół !
-Paulinka usiądź sobie może ! -zaprowadziłem ją na kanapę żeby sobie usiadła !
-Kuba zabierz ją bo ją rozszarpię !
-Paulina spokojnie ! Ona powiedziała chyba! Może wcale nie jest !
-Kurwa Kuba wczoraj się urodziłeś ? Nie wiesz że teraz smarkacze po jednym razie wpadki zaliczają !
-Inne ludzie i nie smarkacze też po jednym razie zaliczają wpadki ! -przez myśl oczywiście przewinął mi się Bolek i Ewa rzecz jasna !
-Kuba ! Mnie to nie bawi ! Ty serio chciałbyś w wieku 32 lat zostać babcią ?
-Babcią nie bo wąsa bym musiał zgolić ,ale nie nie chciałbym !
-No właśnie ! -usiadłem blisko niej żeby poczuła moje wsparcie ! Jakby nie było Agata to część mojej rodziny ! Dopiero teraz di mnie dotarło co zrobiłem nie pytając Pauliny o ten znaleziony test ! Ale narazie żeby jej bardziej nie denerwować nie powiem jej o tym ! Po chwili jej głowa oparła się o mój obojczyk ! A z oczu pocisła fala łez !
-Kuba ! To my mieliśmy być rodzicami a nie te małolaty !
-Paulina nie płacz ,może To tylko pomyłka ! Zdarzają się takie przypadki ! A my sami będziemy mieli swoje dziecko !
-Kuba ja po tym numerze sama nie wiem czy chcę jeszcze tego dziecka ! -wstała i miała zamiar gdzieś iść ! Jeśli do Agaty to miałem zamiar wybić jej to z głowy !
-Gdzie idziesz ! Nie idź do niej ochłoń najpierw ,uspokój się poukładaj a potem z nią pogadamy ! Zrobimy to razem !
-Nie Kuba ja sama to muszę załatwić !
-Ale jak by nie patrzył ja też ją wychowuje i nie tylko ty jej nieupilnowałaś ! To też moja macha ! Dlatego zrobimy to razem !
-Dobrze Kuba dziękuje !
-Za co ? Ale gdzie ty idziesz ?
-Do toalety spokojnie ! Idziesz ze mną?
-No nie !- jak wróciła ja robiłem sobie coś do picia rzecz jasna mocna kawa z popołudnia po takich informacjach to była podstawa ! Paulina Od razu jak wyszła z łazienki poszła do sypialni i tam siedziała ,nie chciała mnie na początku wpuścić więc nie chciałem robić.nic na siłę ! Ale postanowiłem zrobić co innego ! Już nie mogłem słuchać jej szlochania zza drzwi ! Poszedłem więc do pokoju młodej Wach ! Wszedłem oczywiście bez płukania ! Agata oczywiście siedziała na kanapie jakby nigdy nic i słuchała muzyki ! Podszedłem i wyrwałem jej słuchawki z uszu!
-Ej !! Co ty robisz !?
-Musimy pogadać !
-Yyy nie ? -zignorowała mnie więc ponownie wyrwałem jej słuchawki z uszu i tym razem zabrałem też telefon ! -Ejj wujek to jest mój telefon !
-I go odzyskasz ! Ale najpierw pogadasz ze mną !
-A jak nie ?
-To sobie pójdę...razem z twoim całym sprzętem a jutro wpadnie do ciebie kurator !
-Jak to ?
-Masz 14 lat jesteś nieletnia i w ciąży ?
-Oj znów się czepiasz ?
-Ja sie czepiam ja ? A kto zaliczył wpadkę w wieku czternastu lat ?
-Możesz mi dać spokój ?
-Nie ! Naodwalałaś to teraz miej czelność to odkręcić !
-Jak ? Co mam pozbierać w klasie na skrobnkę ?
-Jak będzie trzeba ? Głupie pomysły wyjdą z głowy ! -co za guwniara ! Ja naprawdę wiele widziałem ale takiej bezczelności jeszcze nigdy !
-Ale to nie miało być tak !
-A jak.masz czternaście lat ! Jesteś w ciąży ,z jakimś małolatem ! Posłuchaj co ty do mnie mówisz !
-A co ty taki troskliwy ? Ja za taką troskę dziękuje ! Nie jesteś moim ojcem żeby mi mówić co dobre a co nie !
-I całe szczęście ! Ja bym do takiej sytuacji nie dopuścił ,ale że twój stary to pipa pierdolona to już nie moja wina ale jedno masz na pewno po nim !
-Ciekawe co ?
-Brak mózgu ! I nie umiejętne korzystanie z niego !
-Wiesz co te swoje gówno warte uwagi zatrzymaj dla siebie !
-Ej ej młoda nie fikaj ! Gadasz z dorosłym a nie ze swoim kolegą zza brany ! Nie tak cię matka wychowała !
-Zacznijmny od tego że ona w ogóle mnie nie wychowuje !
-Co przepraszam ? Ty widzisz jak tu masz nie jeden chciałby tak !
-Ale ona nic nie potrafi ze mną zrobić jedyne co umie to drzeć mordę i czepiać się o wszystko ! Ona nie jest normalną matką !-Ty za to będziesz! Pomyślałem sobie i zrezygnowany nie wiedziałem jak do niej przemówić postanowiłem.wykorzystać najgorszą.metodę....Szokową !
-To chodź zapraszam ! -szarpnąłem ją za szmaty i podprowadziłem do drzwi !
-To co ty chcesz nie szarp mnie !
-Zapraszam zobaczysz jak twoja wyrodna matka przeżywa !
-Co ?
-Ty ją wyzywasz a ona leży tam i wyje do poduszki przez to co jej córka zrobiła ! A ty mi mówisz że ją nie interesujesz i że się czepia !? Moja się też mnie czpiała i co wyszedłem na ludzi a ty powinnaś jej nogi całować że cię z tym dupkiem do sześcianu twoim ojcem nie zostawiła bo wtedy byś dopiero płakała ! -terapia szokowa chyba zaczynała działać ,bo na korytarzu było słychać przez zamknięte drzwi u Pauliny jej szlochanie ! Agata jak posłuchała to weszła i schowała się do pokoju a po chwili wciągnęła i mnie za szmaty ! -Co ty robisz ? Mnie za szmaty ?
-Oj Kuba nie przesadzaj !-widziałem że ją to ruszyło ! Bo miała prawie łzy na wieszchu !
-To jak gadasz ze mną czy idziesz na żywca na ścięcie ?
-Pogadam...
-Głośniej ?
-POGADAM !
-A teraz Kuba jesteś super wujkiem i żałuje tego !
-Ni..no ! Ugh no dobra Kuba jesteś super wujkiem i żałuje tego !
-No i tak może być ! A teraz mów jesteś pewna ? Ten test to był twój ?
-Jaki test ?
-No ten co go robiłaś u nas w łazience ?
-Kuba...ja nie robiłam żadnego testu ! A na pewno nie tu w mieszkaniu ! Sądzisz że jestem taka głupia ?
-Jak nie to kogo test ja znalazłem ?
-Nie mój sory ! -Kurwa co tu jest grane !? Skoro.nie Agaty to kogo ?
-A skąd pewność że jesteś ? Z tym problemem akurat ? -pokazałem.gest brzucha ciążowego !
-Bo nie mam okresu....
-No co pływałaś z rekinami i stanął inne też nie mają i żyją ?!
-Bo są w ciąży ?
-A ja myślałem że od braku się umiera ?
-Bosz ty jak coś walniesz to jak łysy o beton !
-No wiesz nie każdy ma.bujna czuprynę Kena !
-I nie.każda jest lalką Barbie !
-Wracając.a test ?
-Wyszedł pozytywny ale robiłam go u Kamili !
-Dobra czyli zamknięty krąg ! A jesteś pewna to nie jest żaden szpan ani wzbudzanie poczucia winy ?
-Nie Kuba to jest pr...prawda !
-Nie płacz teraz już nic nie poradzisz ! -przytuliłem ją do siebie !
-Kuba ja przepraszam słyszysz przepraszam za wszystko !
-Csii ! Uspokój się ! Ale pamiętaj nie ważne co będzie zawsze będziecie dla mnie mega ważne ! A jeśli okaże się jakimś cudem że to pomyłka to zapomne o tym co zrobiłaś okej ?
-Yhmm Kuba...
-Tak ?
-A jak byś miał wybrać czy mnie adoptować czy nie to co byś wybrał ? -zadała mi pytanie nad którym myślałem od dłuższego czasu !
-Pewnie.bym cię adoptował !
-Naprawdę?
-Tak ! Kocham twoją mamę i bym to zrobił!
-Nawet jak nie jestem twoją córką ?
-Tak nawet jak nie jestem twoją córką !
-Kuba słyszysz siebie ?
-Oj czepiasz się ! Mamo !
-A właśnie a propos mamy muszę z nią porozmawiać !
-Musisz ! -po chwili poszliśmy razem do Pauliny Agata postanowiła jej wszystko wytłumaczyć! Na początku Pauline szlak trafiał i darła się na mnie i na nią ! Bosz hormony jej buzowały gorzej jak u szesnastolatki ! Krzyczała ,płacząc ,i wygarniała jej wszystko co miała w zanadrzu ! Ale jak już udało mi się ją uspokoić ,to usiadła i przytuliła się do mnie, i postanowiła w spokoju wysłuchać Agatę ale nieźle nią jeszcze rzucało ! Agata najpierw gadała nie do ładu ni do skłdu ale.potem tak jak się umawialiśmy przeszła do rzeczy !
-Mamo ja naprawdę żałuje tego co zrobiłam ! Gdybym mogła.to bym cofnęła czas i wszystko odkręciła ! Ja naprawdę nie wiedziałam !
-Ja nie wątpie ! Jak się czegoś.nie wie to się pyta ojcu którego nie masz albo matce którą zlewasz !
-Ale mamo on mówił że to na sto procent jest bezpieczne !
-Ten śmierdziel Ksawery ?
-Tak ! Wiesz co on nawet potem spał z Kamilą !
-Mówiłam ! Mówiłam !
-Ale mamo ja naprawdę przepraszam.ja nie wiedziałam na początku co zrobić szkoła ,sprawdziany jeszcze pod górkę z ludźmi ja.byłam.tak nastresowana że bałam się cokolwiek mówić !
-Nie rozumiem ! Ale nie będę się nad tobą pastwić poprostu idziesz ze mną do lekarza dziś i on wyda na ciebie wyrok bo ja do ciebie dziecko nie mam siły staje przez 14 lat na rzęsach żebyś miała jak najlepiej a ty mi z brzuchem wracasz!  -wstała i wyszła zdenerwowana z pokoju !
-Ale mamo ja nie chciałam! -poszedłem za nią wychodząc położyłem Agacie rękę.na barku i powiedziałem !
-Przebierz się pójdziesz z mamą byle byś się nie musiała wsytdzić ! -poszedłem do Pauliny stała w łazience przemywała twarz wodą ,nie wyglądała najlepiej ale ona musiała załatwić lekarza z Agatą ja miałem inny problem na głowie !
-Paulinka !? Co jest mysia co źle się czujesz ?
-Mdli mnie trochę ,ale to wszystko przez Agatę ja osiwieje ! Ty się odkochasz.a ja skończe jako najmłodsza babcia we Wrocławiu!
-Przestań.będzie dobrze a ja cię nawet siwej nie zostawie za bardzo cię kocham ! -przytuliłem.ją i pocałowałem w czubek głowy !
-Muszę powiedzieć lekarzowi nie prawdę bo przeciez jak mu powiem że moja córka która ma 14 lat jest w ciąży to mnie wyśmieje !
-To powiedz po prostu że okres jej się spóźnia.!
-Mam taki Zamiar!
-A skąd ten lekarz nagle?
-Ja idę! Najpierw ona potem ona wyjdzie a on się zajmie mną  !
-Ciebie ? A co z tobą nie tak ?
-Yy nic po prostu tabletki mi się kończą i tak idę na przegląd!
-Okej ! -ściemnia ald okej uwierzę!
-Dobra my się zwijamy !
-Ja też idę załatwić pewna rzecz !
-Kuba.rozmwialiśmy o tym nie walcz na własną rękę jedź do matki do niemiec i to wyjaśnij tak jak ustaliliśmy! Masz bilet przecież !
-Tak ale nie zostawie cię samej nie.teraz ! A jak będzie trzeba bilet przerzuce na nią i ściągnę ją tu ! Mam zamiar pogadać z Tadeuszem !
-Kuba pamiętaj tylko że to starszy człowiek!
-Jakoś matkę przelecieć to był zdolny.!
-Ale przecież.nie robił tego wczoraj tylko ponad trzydzieści lat temu !
-Dobra masz racje jak zawsze  !ale spróbuje chociaż ! -pocałowałem.ją w usta i rozeszliśmy się do swoich celów ! Szczerze wolałem.być z mimi bo nie wiem czy Paulina nie zrobi krzywdy Agacie.a z drugiej strony muszę się dowiedzieć czy Tadeusz jest.moim ojcem ! To mi nie.daje spokoju ! Muszę za wszelką cenę to wyjaśnić ! Pojechałem do tego całego Tadzia ,ale.nie zastałem tam.dobrych wiadomości ! Adam mi powiedział że Tadeusz miał wypadek i jest w szpitalu właśnie jechał do niego z Kacprem ! Więc dupa nie docisnę go ! Ale i tak bym mu nie nawrzucał bo Paulina ma racje ma ponad 60 lat źle mógłby to przyjąć ! Ale ja.muszę znać prawdę ! Kiedy siedziałem w aucie przypomniało mi się coś! Moja matka rodziła mnie w dość dziwnych okolicznościach i pamiętam ze szpitala pewną pielęgniarkę ! Zawsze jak ją spotykałem to podkreślała mi że zawsze mogę na nią liczyć i że zawsze mi pomoże ! I to był ten moment ! Zaprosiła mnie serdecznie i od razu zgodziła się pomóc ! Zabrała.mnie do pokoju gdzie składowane są wszystkie dokumenty i postanowiła wysłuchać ! Bosz skąd ta kobieta się wzięła chyba z nieba bo to taki mój anioł !
-Kubuś tu masz wszystkie papiery z 84 roku musisz przejrzeć i znaleźć może to czego szukasz !
-Dziękuje pani Krysiu jest pani aniołem !
-Kolejny ! Co wy z tymi Aniołami ? Ja po prostu nie.umiem nie pomagać ! A czego w ogóle szukasz ? Może ja.ci pomogę ? Znam dobrze twoją mamę !
-No sam nie wiem !
-Kubuś ? Mi.nie.powiesz ?
-Racja bo pani to jak moja matka wszystko muszę powiedzieć no niech będzie! Szukam swojego ojca ! -zrobiła wielkie.oczy !-Tak jak myślałem wie pani ale nie powie ! Tajemnica! Sam się dowiem !
-Kuba.nie.chodzi o tajemnice po prostu twoja mama.nie lubiła do tego wracać !
-Ale ja chcę.się dowiedzieć! Niech pani mi powie co kolwiek !
-Prawda cię zaboli !
-Mówi pani !
-Kuba bo widzisz jest taka sprawa że ja nie wiem kto jest twoim tatą! Twoja mama też.nie albo przynajmniej nie.chce wyjawić prawdy !
-Jest Walczak Jakub 1984 syn Anety i ... jak to brak ? Tak można ?
-No wtedy nie ! Ale ja wypisując ten akt skłamałam na życzenie twojej mamy a w kopii dla niej i dziadków wpisałam jej męża !
-Mojego ojca którego przez całe życie widziałem może z 6 razy ?
-Tak ale Kubuś to może nie być twój prawdziwy tatuś !
-Jak to kurwa !? Mama się puszczała ?
-Nie Kuba to nie tak ! Nie była szczęśliwa z.twoim tatą  !
-To po.co za niego wyszła !
-Bo musiała ! To był niemiecki wojskowy tyran ! Mama nie kochała go ale.kto był tym drugim...
-Tadeusz ?
-Uffd tak ! Tadeusz ! Właśnie to z nim była.w polsce.związana ! Spędzała z nim większość roku a jak przyjechała z brzuchem to udało jej się nakłamać.że to jego dziecko! A jak się dowiedział że ma innego...w tamtych czasach wojskowy był naprawdę niebezpieczny ! Twoja mama bała się o Tadzia i o siebie więc zostawiła go i jak wracała do niemiec zaczęła rodzić w pociągu ! Ale tak naprawdę nigdy nie.umiała powiedzieć mi kto jest twoim biologicznym ojcem ! Wolfgang czy Tadeusz !
-A nazwisko ? Jestem zaskoczony nie miałem pojęcia czyli Tadeusz to naprawdę miłość mamy ?
-Oczywiście.Kubuś.jak oni się kochali zazdrościłam im zawsze takiej miłości bardzo cierpiał jak mama go zostawiła i powiedziała że nie jesteś jego dzieckiem !
-Ale i tak nie wiedziała?!
-Tak ! Musiała kłamać bo Wolfgang miał wszędzie uszy !
-Nazwisko?
-Walczak ! On był polskim niemcem jego rodzice i dziadkowie byli polakami !
-No dobra ale i tak musze z mamą porozmawiać i to poważnie ! A co z Wolfgangiem ?
-Matka postawiła się i uciekła do Monachium z tobą ,a on wyjeżdżał na wojny i misje i nie odwiedzał cię a mama obiecała sobie że się z nim rozwiedzie i z nikim nie zwiąże przyjedzie tu dla Tadzia ! I tak Tadziu chodzi do mnie od 35 lat i wypytuje czy nie mam kontaktu z Anetą aż do teraz  !
-Rozumiem a co z ojecem ?
-Tego nie wiesz! Wolfgang żyje jest w sanatorium dla wojskowych bo nikt.się nie chciał nim zająć! Mama zawsze chciała żebyś był synem Tadeusza bo takiego ojca jak.Wolfgang.się wstydzi !
-Jasne dziękuje pani za pomoc ja pogadam z.mamą i wtedy może.jeszcze się spotkamy!
-Oczywiście do zobaczenia ! -zebrałem dupę do wozu i zadzwoniłem.po.drodze.do mamy ! Nie wiedziałem co mam.myśleć Wolfgang.czy Tadeusz ?
Odebrała a.ja na dzień dobry zrobiłem.jej awanturę!
-Przyjeżdżasz do polski i koniec.!
-Kuba nie.tym.tonem.do mnie !
-Nie uważasz że masz mi coś do wyjaśnienia ?
-Nie.a co ? Kuba.ja.cię nie poznaje !
-Ja ciebie.też.Nie okłamujesz mnie od 30 lat ! Może w.końcu powiesz mi prawdę !?
-Ale Kuba o co ,ci chodzi !
-O.co ? Wolfgang czy Tadeusz.kto jest moim biologicznym ojcem  ! Ni co jest czemu milczysz ?
-Kuba to nie.jest rozmowa na telefon!
-Dlatego w przeciągu tygodnia meldujesz się we Wrocławiu! Przebukuje na ciebie.mój bilet.i przyjeżdżasz !
-Kuba ty nie możesz.do mnie ?
-Nie.zostawie teraz Pauliny samej !
-Dobrze ale możemy to załatwić.potem.?
-Nie ! Przyjeżdżasz ! A Tadeusz będzie tego świadkiem ale najpierw powiesz mi prawdę!
-Dobrze Kuba przyjadę muszę kończyć ! -rozłączyła się !
-Ale.ja.jeszcze z tobą nie skończyłem !kurwa ! -może byłem.za ostry ale nie mogłem tego tak zostawić ! Ale chwilowo udało mi się o tym nie myśleć i skupić na Pauli i Agacie.! Jak wszedłem do domu obie siedziały żywe na kanapie ! Ułożyło mi że obie żyją !
-Cześć wam !
-Cześć !
-Jak tam co mówił lekarz !?-Paulina wzięła wdech ! Zaczynałem się bać !
-Ufff Agata.nie jest w ciąży !
-Naprawdę ?
-Tak !
-Kamień z serca !
-To co w takim razie ?
-Stres ! Przez ten cały stres i zapiepsz komornika i te pierdoletty Agata po prostu była zbyt narażona na stres szkoła dom ,szkoła.dom i okres stanął ! Ale.za niedługo wszystko wróci do normy a co do współżycia lekarz jej przemówił do rozsądku !
-I całe.szczęście teraz zanim nagrzeszy to pomyśli !
-A ty się nie.ciesz.! Tylko zrób herbaty !
-Jasne !
A- Ale chyba z mamą gorzej bo milczy odkąd została sama w gabinecie !
-Paulinka okej?
-Tak tak.! To wszystko stres i przemęczenie muszę się porządnie wyspać !
-No ja już.się o to postaram !
-Dobra.! -i.tak wiem że kłamie! I coś jest na rzeczy ! Ale.nie.chciałem drążyć tematu zastanawiało mnie tylko jedno.!
-Ej laski bo skoro Agata.twierdzi że robiła test u Kamili to kogo jest ten test który znalazłem w łazience ? -w pokoju nastała cisza ! A.nasze oczy skierowały się na Paulinę ! I ja i młoda wach myśleliśmy tak samo!
-Paulina przemów !
-Kuba wywierasz presje ! Ale ja....

Cześć kochani ! Oto kolejna część tutaj tym razem prawdziwa! Dedykowana tym którzy próbują wyzwania i piszą dla mnie rozdziały powodzenia wam !  I notka odnośnie tegi ! Pod tym rozdziałem 👇👇👇 o tu ! Piszecie proszę kto co i z kim pisze ok ? Macie jeszcze niecałe.dwa tygodnie.więc w was wierze ! Potem spywa to do mnie.! To tyle czekam nadal na pytania jeśli ktoś nie napisał a chce to jeszcze czekam ! I to na tyle jak wam się podoba ? Komentujcie oczywiście też ⭐⭐⭐⭐! A ja pozdrawiam i czekam.na was ! Ps.Jak tam ostatnie dni szkoły ?
Całuje was do usłyszenia !💋💋💋😘😘😍😍

~Wkręceni w życie. Czyli Wach i Walczak ,i ich zakręcone życie.~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz