C.D
M-Bolesław czym jest ta rzecz o której próbujesz nam powiedzieć ale ci nie wychodzi ?
-No a w sumie co was to obchodzi ! Co to spowiedź ?
K- Tak ! A czy ja ci wyglądam na gościa w sukience ?
-Tak sie składa że ta sukienka to się sutanna nazywa!
-Ale powiedz czy ja wyglądam jak ksiądz ? Bo jak pattze w lustro to nie widze siebie w tej roli ?!
-Pewnie źe nie bo do tej roli to trzeba być inteligentnym !
-Przepraszam bardzo czy ty sugerujesz wewnętrzny brak inteligencji ?
-Tak a co myle się?
-Tak kurwa mylisz się ! Może i urodzoną inteligencją nie jestem ale to nie znaczy że pustak ze mnie !
-No może i nie ale widać że matka w dzieciństwie podrzucała ci zakazany owoc chyba !
-A ja co Adam czy jak ? Że ty mnir do bibli wpisujesz ?
-Nie próbuje ci udowodnić że nie jesteś na tyle inteligentny żeby zrozumieć!
-Ale co do chuja !? Jak ja nie wiem nawet nad czym myśleć skoro milczysz jak stuletnia deska !
-Słyszycie on mnie do deski porównuje ! Proszę cię myślałem że jesteś bardziej oryginalny !
M- Dobra chłopaki wystarczy !! Bolek chyba ci baby trzeba !
-A co ty kurwa myślisz że ja życia poza robotą nie mam !
-A masz ? Ty no nie wierzę !
-No mam taką jedną koleżankę .....
-No no no ! Zgaduje że porwałeś ją do kina na "Inna strona Greya" i na romantyczną kolacje a nie na obserwacje czerwca polskiego co ?
-A co ? Tym razem zrobiłem jak doktor Walczak zalecał i co mi po tym przyszło ....
-No narzeczona jak się nie myle ?!
-Pojebało cie ? Co ty za duźo amerykańskich love story się na oglądałaś !
-No ale jesteście razem ?
-A co ty książke piszesz czy zazdrościsz ?
-Nie....
P- Ale ja piszę ! I jak się nie myle teraz to ja zadaje pytania a nie ty !
-A czy nie uważasz że moje źycie prywatne nie powinno aż tak interesować naszej koleżanki ?
-A ty wiesz że nie ładnie odpowiadać na pytanie pytaniem?
-Szkurwa ! Uwzięły się na mnie ! Ja stąd idę!
K- Dokąd siadaj ! -podszedłem i go usadziłem z powrotem na krześle ! -I odpowiedz na pytanie skoro zacząłeś mówić to wypada dokończyć !
-Widzę że nie wymigam się!
-Stary weź współpracuj co ? Sami swoi nam moźesz powiedzieć !
-No dobra. Słucham pytajcie o co chcecie wszystko wam powiem ! Ale...-no tak zawsze jest jakieś "Ale" jakież życie byłoby bez niego nudne ! -Potem to ja was przeczołgam !
-Dobra ! Dajesz !
-No jak przecież ty masz mnie wypytywać !
-Ok zluzuj majty ! Bo ci gumka pujdzie !
-Na takie uwagi trochę za późno!
P-Yhyhyyy co ? -zapytała oszołomiona po zachłyśnięciu się Paulina ja nie rozumiem o co mu teraz chodzi !
-Nie nic ! Dojdę do tego potem ! To kto pierwszy ??
M- Skoro nikt się nie garnie to ja trzeba kuć żelazo póki gorące ! Kto jest tą szczęśliwą kobitą ?
-No znacie ją znaczy wiekszość z was ją kojarzy na pewno !
-Znamy ją ?
-Wy napewno ! Paulina może nie kojarzyć ! Pracuje u nas od niedawna !-Maria miała taką minę jakby próbowała rozkminić o kogo chodzi!
A- Ty chyba nie chcesz mi powiedzieć że chajtnąłeś się z.....?
-No tak !
-Ułłł ....serio poleciała na ciebie?! To musisz być niezły w te klocki !
-No a co kurwa ma się to cóś ! Wątpisz we mnie ?
-Nie głośno myśle skoro Sawicki próbował i mu się nie udało a tobie tak to gratulejszyn ! (tak na marginesie po drodze zapoznali się z Ewą Pilarczyk i Brunem Sawicki tak dla sprostowania wszyscy oprócz a' społecznej Pauliny)
M - Co ! Bzyknąłeś Pilarczyk ??
-No jakby ci to powiedzieć ......
-Pytanie nie złożone , zamknięte Tak czy Nie , Yes or No , Ja oder Nein ?
-Ale z ciebie lingwista normalnie jak z koziej dupy trąba !
-Obrażasz mnie ! sugerujesz że moje języki sięgają poziomu dwóch podstawowych słów ? Nie doceniasz mnie !
-Nie no sory !
-Tak czy nie ? -wszyscy czekaliśmy jak na ścięcie normalnie jak po wyborze Dudy na prezydenta nastała niema cisza szok ! A on potęgował w nas ciekawość i napięcie tą swoją napiętą miną !
CZYTASZ
~Wkręceni w życie. Czyli Wach i Walczak ,i ich zakręcone życie.~
ФанфикJa Paulina Wach... A Ja Jakub Walczak... A to nasze życie w bałaganie ! Wiecznie (Nie)Poukładane i Wiecznie komplikujące się życie! "Raz na wozie a raz pod nim !" Jak to powiadał klasyk !? Tak Kubuniu częściej pod WOZEM ! Racja ....! Historia opow...