Halo,Halo Boże....Może ktoś mi tu pomoże??-Karramba-Czyli wizja oczami Bolesława

500 19 12
                                    

Wizja Ewy i Bolka czyli historie prawdziwie prawdziwe !
-Ewa-
P- Coś ty mu powiedziała? I co to był za sztuczny bólokrzyk ? (Tia bólokrzyk dzieci uczmy sir od Pauliny! -dop.aut)
-A nic musiałam go jakoś spławić !
-I sądzisz że sztucznym bólem odpuści ? -Podniosła dziwnie brew do góry !
-A nie ?
-Nie ! -odpowiedziała tak komicznie z ironią ?
-Czyli co ?
-Nie znasz Bolka ! Znając jego i ten smocxy zapał ściga się już z Walczakiem który szybciej tu doleci !
-O kurwa ! -trzasnęłam ręką o czoło !
-Nie kurwa tylko Paulina ! Pani podkomisarz wyrażajmy się jesteśmy w miejscu bardzo publicznym !
-Taaa widzę właśnie 5 osób na krzyż ! A od kiedy ty taka na baczność z prawem !?
-Od nigdy ! Tak mi się powiedziało nie mogę ? -wzdrycgnęła ramionami i stzeliła jakąś dziwną minę ! I podeszła do maszyny po kawę! Która chyba nie działała najlepiej bo sądząc po gestach Pauliny i po tym jak trzasnęła w ten automat to musiał być naprawdę zamulony!
-Moźesz możesz tylko opanuj się nie jesteśmy same !
-Ja mogę wszystko ! -powiedziała rozkładając ręce i bujając sie tak tak.....dziwnie ?
-Tak to jak możesz wszystko to wskakuj w moją skóre i golaj do gabinetu na drugie piętro !
-A boisz się wizyty czy schodów ?
-A to ma znaczenie ?
-No ma ! Bo jak pójde do lekarza musze wiedzieć czy jestem w ciąźy czy nie a narazie nie szykuje niespodzianek dla Walczaka !
-A jak schody ?
-To spierdalaj ! Nie będę latać za ciebie po schodach !
-Nie myślisz !
-Bywa ! -i ten sarkastyczny usmiech mojej towarzyszki ! Bezcenny !
-Bywa ? Czemu nie chcesz iść za mnie ? Jak i tak musisz sie sama tam wdrapać ? -jej mina znów bezcenna! Mistrzem kombinacji to nie jesy alr tego to chyba sie nie spodziewała !
-No bo to....jest...no ....ten tego.....nie ważne !
-Uuuu komuś się tu dyskietka zacięła!
-Że mi ? Ty weź se w kulki nie leć !
-No cóż procesor cierpi bo spotkał kogoś mądrzejszego od właścicielki !
-Taa dzięki to może się z Przybylską zamień ! Na tej fabryce to ona nosi tytuł geniusa ! (PAULINA GENIUS RZECZY NIE ISTOTNYCH ! -dop.aut)
-A na tej fabryce....
-Dzieci wykrywają a co ?
-Nie pierdol! Umiem czytać! -wskazałam na tabliczkę na drzwiach ! Nie było mi po drodze z tym gatunkiem specjalistów ale cóź z dziećmi też nie ! Co musiała przyuważyć Paulina !
-A ty co ,masz cykora ?
-Mnie to nie bawi !
-Ej no nie obrażaj się ! Hej !
-Nawet nie próbuj mnie usprawiedliwiać hormonami ! Jeszcze nie teraz ! -podeszła , i położyła mi rękę na ranieniu , ja miałam swoje zawiniete na krzyż na piersiach!
-Nie próbuje ! Rozumiem też się denerwowałam przed....no tym czymś!
-Proszę Cię 13 lat temu !
-A co ty myślisz źe 13 lat temu to co dzieci bocian przynosił ?czy że ginekolog czaił się na ciebie z wiertarą w progu ?
-No...hyhy nie wiem !
-To ci podpowiem! Nie !! Był tak samo lekarzem jak jest teraz, i był ten sam stresik ! Chodź siadaj obok! -powiedziała siadając na krześle !
-No dobra ale to nie pomaga !
-No wiesz mamy jeszcze czas bo szybko stamtąd nie wyjdzie ! A przed nami...a poprawka tobą jeszcze jedna pani !
-A za mną następne trzy !
-Spokojnie ! Ginekolog nie gryzie ! Chyba......
-Paulina ! Proszę cię! Aż mnie skręca w środku !
-Spokojnie ! Musisz iść wyluzowana bo inaczej zamęczy cię pytaniami !
-Sądzisz że sie dam ? Proszę cię język mam !
-No wiesz on też ! Spokojnie to nie jest najgorsze ! Ty przynajmniej sama tu nie siedzisz!
-A ty siedziałaś pewnie z całą obstawą !
-Taaa bandą węgrów !
-Co ? -zrobiłam zdziwioną minę ,ale jednocześnie uśmiech !
-Nic ja siedziałam zawsze przez 9 miesięcy sama! (Tak Paulina zawsze ale przez 9 miesięcy ! Genius intelektu ! -dop.ayt)
-Nikt z tobą nie był ?
-Nie ! Piotr wieczny Piotruś Pan ...
-To nie jego dziecko !
-Nie o  do niego ręki nie przyłożył!
-Ale przyłożył co innego! I powienien być wtedy z tobą !
-Tak jasne ! On pewnie nawet nie wiedział że będzie miał córkę !widział zawsze więcej !
-Idiota !
-Racja ! Idiota do sześcianu ! Ale co ja mogę głabowi łopatą do głowy normalności nie nałoże !
-Racja ! Lepiej objaśnić siłą !
-To też słabe ! On jest łatwo łamliwy ! I obdukcja za każde popchnięcie !
-A gdzie jest teraz ? -miała kolano podciąniete na krześle do klatki i głowę opartą o scianę , przekierowała na mnie wzrok i powiedziała poważnie !
-Pod mostem! Pali cygarety z bezdomnymi ! I łapie rybki w rzece na wedeczke z patyka i żyłki od kosiarki !
-Naprawdę ?!
-A gdxie tam ! Plaszczy dupe w willi swojej kochanki ! A co chcesz go odwiedzić?
-Yyyy,..., nie chyba nie ?! -zrobiłam zmarszczoną minę !
-No to wiesz ! Sam na sam ! To tak jak byś stała sama na bramce i ludzie strzelali ci gole ! A ty stoisz bezradna i nie wiesz co cię spotka jeszcze do tego byłam 21-letnią guwniarą więc !
-Ta i taki Piotrus ci strzelił gola ! I masz Agate ! -zaczęła sie śmiać! -Chyba nie aż taka guwniara!?
-No może i nie ! -odpowiedziała śmiejąc sie po cichu , a ja nie na miałam do śmiechu, bałam sie i miałam pewne lęki przed ta wizyta to było moje być albo nie byc ! Tym bardziej że to moje pierwsze i jesztem jakaś nie obyta ale fakt lepiej że jest ze mna chociaż Paulina ! Bolek byłby zbyt ryzykowny jest za wcześnie na takie ....hmmmm pokazy ! Zamęczył by tego lekarza swoimi pytaniami na które podejrzewam że miałby tylko odpowiedź sam lekarz !  Ale zadzwonie do niego jak wyjde wtedy po nas przyjedzie! Znając życie , szuka mnie juź po całym Wrocławiu i okolicach ale namierzyć mnie będzie mu ciężko !
-A mogę ci zadać takie dośc nie dyskretne pytanie?
-Siedzimy w kącie one nie słysza możesz głośniej bo babcia Paulina nie dosłyszy !
-Oho zaraz babcia !! -wywruciłam oczami !
-No ty nie widzisz mam siwe włosy ! Przez Agatę !widzisz NASTOLATKI przyczyna siwienia 80% kobiet ! -marudziła coś pokazujac mi kepkę wlosów !
-Taaa widzę brązowe ! Ale cóż daltonizm,.....choroba kobiet po tzydziestce ! Co następne ? Demencja ?
-Oj przesadzasz ! Ale nie brnij! Bo najpierw to menopauza mnie czeka !
-A przed nią kilka wrzeszczacych walczaków !
-Pewnie bo Kuba tylko o tym marzy ! Ale co to za pytanie ?
-Nie chce mieć dziec ? -jakaś sie zrobiła nie wyraźna , a to był mój błąd że drążyłam! Bo chyba przeszły jej chcęci do żartów!  -Przepraszam ! Nie chciałam drążyć ! Ile my sie znamy masz racje przepraszam !
-Ewa ! Spokojnie ! Takie pytania się zdarzają ! Ale nie chcę o tym mówić ! Może potem! A teraz pytanie !
-No nie wiem ! Bo ono też trochę dotyczy ciebie i tych tematów....
-Co ci moje dzieci zrobiły ?! -zapytała sarkastycznie!
-Nic ! Teraz pytanie z innej beczki trochę !
-No wla śmiało! Jak mnie zabijesz tym pytaniem to najwyżej nie odpowiem i tyle ! No śmiało !
-No dobra.....-zaczęłam bez przekonania ! Bo jak by nie było miałam do niej dosć nie szablonowe i prywatne pytanie ! Ewa do cholery co się z tobą dzieje ! Bosz ale ta ciąża cie zmienia ! -Bo mnie nurtuje jedno pytanie!
-To już wiem ! A powiesz mi coś więcej ?
-Haha jak Kubis normalnie ! Tak bo zastanawiam się....Jak mi powiedzieli nie znasz jeszcze Pauliny , to wyglądałaś w mojej glowie trochę inaczej bo Paulina to raczej , polskie imie a ....,
-Ahah hahaha już wiem o co ci chodzi ! -zaczęła sie śmiać i bujać na ty, krześle jakby miała chorobę sierocą !
-A to tajemnica? Masz ciemną karnacje ale akcent raczej europejski i mówisz po polsku i te oczy. ?.
-Jak szpak ,!?
-Nie Michał ma jaśniejsze!
-Aaa mi chodzi o ptaka Szpaka ! Yyyyyy znaczy o gatunek zwierza a nie przyrdzenia Michała ..... Mniejsza zejdźmy z tego tematu ! Szpaki maja takie ciemne oczy !
-Chcesz mi powiedziec że,...
-Nie !? Tak twierdzi Kubis a podkreśla Walczak więc ich pytaj czemu !
-Masz ciemne oczy czy karnacje ?
-Yyyghh oczytana i to jak ! Oczy !
-A co z karnacją ?
-No dobrq opowiem ci ! To nawet zabawne ! -widziałam radość w jej oczach i na twarzy ! Szykuje sie jakas niezła baja !
-Jak nie chcesz nie musisz !
-A ty zawsze tak ponura ? Najpierw uśmiech i radość a potem ci opowiem !
-Smieje sie!  A to co ty nazywasz ponurym to jest właśnie uśmiech! -uśmiechnęłam się szerzej żeby nie było i wsłuchałam się w jej naprawdę ciekawa opowieść! 
-No ty , pamiętasz kresze ? (Czy jakoś tak) w latach 80 i 90 ?
-Jo ! I bufki ! Kto nie szeleścił kreszem no prosze cię !
-Walczqk ! Bo nie było rozmiarów na jegi bice !
-I dupe ! A co one mają z tym wspólnego?
-Bufki ? Nic ! Ale dresy z kreszu dużo u nas nie było więc moja matka jeździła po kresze na węgry i jak by tego nie nazwać, przywiozła któregoś razu mnie ze sobą !
-Hahahah serio w kapuście?
-Nie tam nie jedzą prawie tego tam funkcjonuje powiedzenie usp nocą! 
-Chajtnęla sie z węgierskim sprzedawcą kreszu ?
-A jak ! Podobno jakiś placek ! Węgierski ! (WIADOMO o co chodzi te suche żarty !)
-I co ? A gdzie masz rodziców ?
-Matke wywalili dziadki z domu , bo sie puściła a ojciec zjechał z nią i siedzieli w polsce aż nie uciekłam z domu !
-Uciekłas z domu ?
-No q co ty myślisz!?
-I ty gadasz że Agata fisiuje ? Wiemy po kim to ma przynajmniej !
-To co mam zrobić?
-Wiesz no zakneblować już za wczasu drzwi i okna ! Bo pójdzie w twoje ślady !
-Ale śmieszne! Widze zmiana ról ! Teraz ja płacze a ty się śmiejesz! -nie mogłam sie opanować a jej historia była naprawde zabawna !
-A uciekłaś bo ?
-Chcieli mnie wywieźć na Węgry! A miałam już 18 więc mogłam robić co chce !
-Aha ucieczka przed emigracja czemu nie też bym nawiała ! A masz z nimi kontakr ?
-Taa z ojcem czasem gadam , ogarnia polski wiec idzie a matka nie przyznaje się do mnie ! I podbno mam rodzeństwo ktorego nie chciała mi dać !
-To grubo ! Ja też najłatwiej nie mam !
-Wiesz ja moich nie widze jakis plus !
-Za to użerasz sie z matka Kuby!
-Potwór morski ? Ona jest jak wrzód na który działa tylko domestos ale matki mojej nie pobije! 
-Potwór Morski ?
-Nie wnikaj ! A ty co ?
-Mam jakby to ująć mamusie i dwóch tatusiów!
-Rozwód ?
-No właśnie nie !
-Trójkąt ? Sądząc po twojej minie to gafa!?
-Nie poprostu mama miała w krótkim czasie dwóch gachów i obaj dołożyli  do mnie swoje cegiełki !
-To też fajnie ! Inaczej !
-Tak oczy matki , krew taty który nie jest z moja mamą i włosy i rysy częściowo po tatusiu ktory siedzi z moją matka ! Wiesz jaki to był terror w szkole ?!
-No domyślam się!
-Jak dostałam pałe musiałam się czterokrotnie tłumaczyć !
-Jak ?
-Matce , ojcu , ojcu nr 2 i jeszcze wchowawcy ?
-Aaahhh Ewuniu co to się stało ?
-Dosłownie ! A potem docinki braci !wiesz jest ich trzech jak dorośli to zaczęli dowalać ! I się wyniosłam !
-To dużo masz rodxeństwa !
-W sumie tylko dwoje najstarszy ma 32 lata jest taki stary jak ja prawie syn mojego ojca też z przypadku !
-Ja moich nie znam nawet nie wiem jak te araby wyglądaja !
-Ja jakoś w moich wsparcia nie mam ! Mieszkaja wszyscy w Szczecinie a ja tu i mic mnie nie ciągnie nad morze !
-Morski klimacik ! Super ! Ja najpierw Katowice , potem , Kraków i Wrocek po ucieczce !  Bosz długo jeszcze ? Ile można !
-Ta to chyba ma pięcioraczki !
-Albo baja jej ! I usnęła mu tam !
-Taa ! -przejechałam wzrokiem po całym korytqrzu i stanęłam na Paulinie która , jakoś sie zagłebiła w sobie !-Żyjesz ?
-Co tak ! Mysle co ja robir nie tak że Agata tak świruje ! Zaraz kogoś zabije!
-No wiesz bunt ! Może miała ona racje i nic nie zrobiła tylko sie broniła!
-No tak ja ją tak uczyłam ze jak wie że ma racje fo może przypierdolić ale....no co ?
-Ty siebie słyszysz ?
-No wiem dziwne ale mnie tak też uczyli!
-I ty sie dziwisz że fisiuje ! Wiemy po kim to ma !-zacięła się na chwilę myślała chyba o kogo chodxi !
-Że ja ? -zapytała wskazując na siebie!?
-No raczej nie ja !  Wiem dlaczego Kuba się boi ! Jak będzie miał załóżmy trzy takie to pójdzie najpierw z torbami a potem pod most !
-Ale śmieszne! Na moje on się raczej boi wyglądu tych dzieci wiesz na ciemniejszą karnacje zawsze inaczej te smarki reagują !
-Nie !mi się wydaje że wlaczak to jest chwilami idiota ale nie sądze że aż tak !
-Może !ale jak nie to mi się kończą pomysły!
-Zobaczysz może ma jeszcze parcie 20-latka alr zmądrzeje w końcu !
-Kiedyś musi ! O patrz wychodzi zaraz ty!
-Jakieś weselsze info ?
-Nie ale spokojnie luz , blus w niebie same dziury, doktor zgładzi uśmiech ten ponury !
-Dzięki !
L- Pani Pilarczyk?
-To ja !
-Zapraszam ! -zaprosił mnie !o nie  o nie !!!
-Leć czekam na ciebie!
-Oki trzymaj kciuki !-no i weszłam a Paulina gdzieś zadzwoniła , sadze że chce mnie wydać Bolkowi i bum ! Wcale się nie pomyle  !
-Bolek-
Wyszedłem a właściwie wybiegłem z kancelarii i szedlem przez pasy do auta ,kiedy wjechała we mnie ta idiotka ! Pacnęla mnie swoją bryką ! I co ciemność widzę ciemność ! Ale pozbierałem sie ! Dobrze że nie ma ruchu , kiedy wysiadła do mnie , wiedzialem już co to za diablica ! Od jakiegoś czasu pracuje z nia i cos nam nie wychodzi ta relacja ! Okazała sie nia nasza pani patolog Katarzyna Dobecka !
-Bolesław ? Co ty robisz ?
-A pani ? To ty kobieto we mnie wjechałaś ! I nie jesteśmy chyba na ty !
-Oj człowieku jestem zbyt poważna na takie pierdoły !
-Żyjesz wiec nic ci nie zrobiłam !
-Nie wcale sam sie samochodem przejechałem ? -zaczęła sie słowna walka i wymiana gestów miałem tej kobiety serdecznie dosyć ! Co za ciota do kwadratu !
-Wlazłeś mi pod koła !
-Wcale że nie jak wchodziłem było pusto to ty jedziesz i łamiesz przepisy !
-A ty ich wodocznie nie zmasz ! Skoro idziesz jak jadą auta !
-Pewnie bo ja znam kodeks drogowy a nie kodeks pustych blondi do kwadratu !
-Cos ty powiedział?
-To że nie zna pani widocznie przepisów. Na ulicy pieszy jest jak Bóg w niebie i nie wolno go naruszac a jak ktoś to robi i to celowo to cos z nim nie tak !
-Kretynie to ty się nie patrzysz jak łazisz !
-Ja !? Ja widze co mam przed nosem a nie pomadeczka i ustka a potem rozjeżdża ludzi bo pani poważna sie maluje albo w telefon lampi!
-Albo jestem łysym blondynem ktory ma zeza i nie widxi !
-Moja wersja jest bardziej prawdopodobna!
-Może ! Co nie zmienia faktu że z ciebie burak,prostak i cham !
-A z ciebie kretynka , idiotka , egoistka i pusta blondi !
-I co nic ci nie jest bo machasz tymi łapami i drzesz się na mnie widzisz mówiłam że złego i głupiego diabli nie biorą!
-Jasne mogę być w szoku ! A ty gdzie !! Ja się nie zgadzam potrąciłas mnie i nie unikaj odpowiedzialności!
-Ale tobie nic nie jest !
-Ja żądam obdukcji !
-A czego przepraszam ? Tego ryśnięcia na poliku ? No nie rozbawiaj mnie ! Lekarze to cie wyśmieją ! A teraz żegnam !
-A ja tego tak nie zostawie moi ludzie zrobią z tym porządek! -krzyknąłem za nią ale ta wsiadła do auta i odjechała! Więc ja też wsiadłem do wozu i pojechałem na komende , nie chciałem narazie szukać Ewy jest z Pauliną więc nie zginie a ja mam sprawe do załatwienia ! Wiem to wyglądało jak kłótnia małżeńska ale nie to bylterror ! Ta małpa do kwadratu nie szanuje mężczyzn ani trochę zasrana arystokratka!......
-W tym samym czasie , komenda u Kubisa- (Walczak i Kubis)
-Co chcesz kuba że przyprowadzasz do mnie swoje cztery litery !
-A przeszkadzam ? -zdjął okulary z nosa i spojrzał na mnie
-Nie wejdź ! Co chcesz ?
-Mam pytanie gdzie do cholery wszyscy ?
-Stasiak i Przybylska w domu , Pilarczyk u lekarza....
-A Paulina z nią na doczepkę to wiem a gdzie Kowalski ? Testament go wciągnął ?
-Może już opija ! Nie wiadomo co mu Kornel zapisał ! -piłem kawe i prawie soę udławiłem !
-Kto ? Kornel ?
-No Jagiełło! Kornel a co tak cieszysz miche ?
-Bo nie wiedziałem że ten buc miał takie wyjechane imie !
-Pracujesz z nim tyle lat inie wiesz ?
-Zawsze lecimy po nazwisku więc! Ale nie ważne ja sie pytam z kim mam pracować ?
-A sam nie możesz ?
-Sam ? I co ja mogę sam ?
-Wypęłnić raporty !
-Bóg szefa opuścił ?! Co mam te góno pisać to nie jest najważniejsze !
-Ciesz sie że cie Jagiełło nie słyszy!
-Inie usłyszy !  To co mam robić ! -spojrzał na zegarek !
-Faktycznie późno już a Bolka nie ma dzwoniłeś ?
-Tak...-w tym momemcie usłyszelismy trzask drzwi- O chyba jest ! -a za chwile wparował Bolek z odrapanym ryjem !
B- To jest skandal ! Ja nie zamierzam z nia pracować ! Ta baba jest nie obliczalna !
E- Kto ? I co ci sie stało ?
-Jak tp kto? Dobecka mnie potrąciła! I jeszcze wmawiała mi że to moja wina !
K- To ty mie wiesz xo zrobić ? Paulina nauczyła Agate jak masz racje to wpierdolić !
-Kobiecie ? Żeby mnie do was podała ? Popierdoliło cie ?
-Mnie nie a ciebie ?
E- Musiałeś nieźle oberwać bo się zapowietrzyłeś nie wiem o co ! Nic ci nie jest !
-Szef też!?  No ja nie wierze ! Baba mnie zabiła prawie a wy że nic ci nie jest! K- Bolek kurna nie słyszałeś że baba za kierownicą ma zawsze rację nawet jeśli jej nie ma ? !
-Ale to babsko nie ,ma nigdy racji ! Jeszcze mnie wyzywała i uszkodziła ciało!
-Ty mówisz o tych ryskach na polku?
-Tak ! To już jest przeginka! Niech szef coś zrobi !
E- Ale Bolek do choery jasnej co ja mogę ?
-Wywalić ją ?
-Nie mogę ! To góa mi ją dała i musi zostać !
-To niech góra ją zabierze ! Ona jest niebezpieczna dla środowiska ! -patrzyłem i słuchałem tego i chciało mi się śmiać Kubis miałem wrażenie że czuł to samo ! Rył beret o kilka zadrapań a ja tu miałem większy problem ! Nie mam z kim pracować !
-Nie może ! Bo wszystko szlak trafi ! Musi mi ktoś trupy opisywać chyba że ty chcesz to robić !
-Nie mam zamiaru robić za tą babe nic ani z nią robić to jest szkandal ! Jest wściekła! A ja źądam obdukcji ! -parskneliśmy z Kubisem śmiechem nie mogłem obdukcja do kilku kresek ja nie moge ! Ewa będzie z nim miał Meksyk ! -Co was tak śmieszy?
-Ty weź idź se to zaklej , a nie na obdukcje lecisz !
E- A poza tym nic ci nie jest !
-Jak nie a to ? -wskazał to coś palcem !
K- Ty do trzech kresek na poliku chcesz iść na obdukcje puknij sie ! Oni wyślą cie ale do psychiatry !
-Kuba ma racje ! Zaklej. To sobie tu i lec do Ewy i nie rób afery !
B- To jest jawny skandal ! Skandal kurwa takie traktowanie ! -po czym wyszedł trzaskając drzwiami !
-Szefie! -wskazałem na futryne a raczej na pęknięcie!
-Pęknięte i to jak ! Nieźle się zapowietrzył !
B-  Jade do Ewy a wy sie gońcie !
E- Zaczekaj nie moźesz jechać do niej w takim stanie !
-Mogę i jade !
-Kuba!! I co ja mam z nim zrobić !?
-No i co szef zrobi jak szef nic nie zrobi !? -wyszedłem mijając go w drzwiach i ruszyłem za Bolkiem ! -Bolo zaczekaj kurwa !  -poszedłem za Bolkiem a potem zawiozłem go do Ewy ! Wykłócał się jeszcze ze mną po drodze ale przeszło mu jak go podwiozłem pod przychodnie normalnie strach zajrzał mu w majty !
-Ewa-
Posiedziałam w tym gabinecie z 45 minut ! I wyszłam nie wiedziałam cxy śmiać się czy płakać ! Wyszłam raczej z poważną miną ! A moje poker face zauważyła Paulina !
-Ewa co jest ?
-Yyyynic ! A co ma być !
-Poker face ? Jak zawsze a co jest z !
-Nie bój się jeszcze , jestem w ciąży !
-O to super ! Czyli teraz można oficjalnie gratulować !?
-Tak ale proszę cie bez etosu ! I ani słowa Kubisowi !
-Proszę ! A i gratuluje !! -przytuliłam ją do siebie !
-Chodź ! Idziemy ! -wzięłam ją za rękę i wyprowadziłam na dwór !
-Gdzie!!! Hqhaha gdzie mnie ciągniesz ?
-Jak gdzie idziemy to opić !
-Zwariowałaś ?
-Nie czemu ? No chodź dalej!
-Ewa ! -stanęła i zatrzymał mnie. 
-No co jest ?
-Patrz Bolek!!
-Co ? Z Kubą jest dobrze niech bedzie a troche nadęty jest i co mu w polik ?
-Nie wiem ale się dowiem !
B- Ewa wszystko w porządku !
-Tak a z tobą ? - opowiedział mi całą historię i zaczął się pstroszyć !
-Tak kobieta to psychopatka ! -zaczął mi wymachiwać łapami orze nosem a walczak złpał go za ramię !
K- Eee romeo uważaj i nie podniecaj się tak bo księżniczkę wystraszysz a z tego co wiem to w stanie błogosławionym chyba nie wolno !?
E- Kuba ! Przestaniesz ? Zawstydzasz mnie ?!
-A co ty kuźwa taka spięta jakoś nadzwyczaj !?
-No bo mam prezencik dla Bolka a właściwie podwójny !
PiK- Co???? -kopary im aż opadły !
b- Co ty kurwa do mnie mówisz?! Ja obdukcji żądam !
-Zwariowałeś głuptasie po co przez dwie kreski na poliku ? -zaczęliśmy się śmiać !
-Kurwa mać wy wszyscy macie to samo zdanie !
-Potrzebny ci psychiatra?
-Nie kurwa Gargamel i dwa smerfy !
K- Coś takiego? -pokazał nam i zaczęliśmy bulgotać ze śmiechu !
-Kurwa z wami !! najlepiej w psyhiatryku mnie zamknąć !
E- Nie kohanie nie ale smerfy możesz onejrzeć !
-Co ty chcesz ode mnie ?!
-Przestań daj spokój z tą obdukcją nic ci nie jest !! -pogłaskałam jego polik a on założył swoje ręce na moje boki i zbliżył się do mnie i przyomniał sobie!
-Co ty chcesz mi powiedzieć !
-No wiesz no.....chodź biżej ! -szepnęłam mu naszą tajemnice na uho !
-Naprawdę to super! -zbliżył się i pocałował mmie !
K- Przepraszam kochani ake bolku zamierzasz iść na tą obdukcję do psychiatryka ?
-A weź sie pierdol !
-Kochanie spokojnie kuba pyta czy po tej informacji dobrze się czujesz ?
-Tak kuźwa na was zawsze można liczyć! -ruszył gzieś przed siebie ja nie miałam ochoty za nim gonić nie mogłam !
-Bolek zaczekaj ! Bolek uważaj !!!!! -aź zamknęłam oczy nie chciałam na to patrzeć to było....straszne i nie tylko ja miałam takie wrażenie bo czyjaś ręka spoczęła na moim ramieniu....,

Cześć kochani jest kolejna część ! Wiem trochę długo nie było ! ale jest ! Jak wam soe podoba ! Co powiedziała mu Ewa, ? Czekam na wasze komy i ★★★ !!! Sciskam,całuje i pozdrawiam ! Czekam :)

~Wkręceni w życie. Czyli Wach i Walczak ,i ich zakręcone życie.~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz