Jesteśmy w mieszkaniu Kuby :
Mówi Paulina:
Cześć wam ja i Kuba....Pfff no znamy się od dawna !
-Tsaa od bardzo dawna ! Znam France od podszewki !
Kubuniu a ile razy ja ci mówiłam że "France " to we Francji a do masz sie odzywać jak do siostry , przyjaciółki i partnerki z patrolu oczywiście !!
-Taa taa jasne mała słysze to 100 raz już w przeciągu miesiąca ale i tak cię kocham .,., po przyjacielsku !
Dobrze dobrze wiem przecież ale chodź tu do mnie na chwile !-przyczłapał sie niczym żółw do brzegu i usiadł koło mnie z talerzem po zapachu śmię sądzić że miał zamiar zeżreć pizze ! Znowu!!!
Kubuniu ty znów zażerasz się w mojej obecności pizzą z podwójnym kurczakiem i serem ?
-Mmmy chcesz ! -powiedział z pęlną gębą i wytknął mi kawałek przed nos...
Nie Kubuniu dziękuje nie musisz mnie dokarmiać ale mieliśmy zrobić !?
-Aha no ja ! Mieliśmy sie wam przedstawić ! Siebie i naszych bliskich !
Zaczniesz ?
-Jem !
Ach Kubuś i jego 1100 wymówek na każdą okazję książkę napisz! (Taaa Kubuś i książki już to widzę! -dpis aut.)
-Ja +książka + gadana= niewypał techmiczno -przemysłowy !
Żryj bo scenaeiusz czeka !
-Ja ja !!
Pizza !!! Nie jaja ! Ale w takim razie ja może zacznę i przedstawie cię!
Wiec matko jak tu zacząć! -podrapała się w głowę!
-Od matki ! Ymm od matki zacznij w koncu od tego się zaczęło !
Jasne ! Ale dobrze powaga i jedziemy!
Chcę wam przedstawić mojego przyjaciela i partnera w pracy !
Jakuba Walczaka ! -wzdryguje głową- Tak więc poznaliśmy sie 3 lata temu kiedy zaczęliśmy razem pracować w KWWW w wydziale kryminalnym ! Jeździmy razem na akcje i takie tam ! Oczywiście papierki są raczej moją domeną ! Kuba siada do nich i ...zawsze fartem mamy wyjazd albo misje specjalną!
Urodził się 23 maja ma 34 lata ! Jego ojciec zostawił ich gdy Kuba miał 12?13? Lat popraw mnie jak sie mylę!
-13 !
Miał 13 lat i wyjechał za granice jego matka Aneta no powiem niezłe ziółko do rozłupania ! Ciekawa kobieta ! Nie powiem zaimponiła mi na początku myślała że jestem nową dziewczyną Kuby ale szybko ją uświadomiłam że jest w błędzie ! Otóż Kuba nie ,ma szczęścia do kobiet Iza chciała go zmienić nie wyszło rozstali się Kuby nie da się zmienic! Kobieciarz straszny ! Błędy przeszłości sprawiły że zmądrzał i wyszedł na ludzi jego dawni kumple siedzą a on sam jest na prostej !
Wyjechał z matką do niemiec ! Wrócił 7 lat temu i zaczął prace w Kryminalnych w wojewódzkiej !
Na te chwile jest w świeżej relacji z Karoliną moją przyjaciółką jednak pozostają na stopie przyjacielskiej bo Karo ma narzeczonego! Ale to potem !
W policji pracuje od 7 lat ma stopień starszego aspiranta i jest moim podwładnym ! Dociekliwy i ciekawski zawsze dąży do swego ! Ma na koncie kilka trupów i wsadzonych za kraty bandziorów ! Kilka wpadek i udanych akcji ! Przyjaźni sie oczywiście ze mną i Bolkiem ! Nie żyje w dobrch relacjach z Adamem Stasiakiem ! Strasznie mu arogancko dowala!
No i to tyle faktów na temat Kuby!
-Taa teraz ja ? Dobra ! To więc...
Przedstawie wam Paulinę Wach !
Moją przyjaciółkę i partnerkę w pracy! Jest najlepszą gold women na świecie ! Moim ...złotym Aniołem ! Tak o niej właśnie pomyślałem gdy zobaczyłem ją poraz pierwszy na komendzie a jak dowiedziałem się że będzie moją partnerką to miałem motyle w brzuchu ! Tak taka cicha prawda o mnie !
Wiec swój anielski żywot zaczęła 12 marca 32 lata temu !
Ma mieszane korzenie jej matka jest polką a ojciec półarabem z tąd jej ciemniejsza karnacja , miała meża jednak rozwiodła się z nim 8 lat temu ! Jedyne co jak twierdzi wyszło jej w życiu to córka 11-letnia Agata ! Bystre dziecko , ciekawa osobowość po mamusi !
Wiec najlepszą przyjaciółką Pauli jest Karolina ! I Przyjacielem Ja! Rzecz jasna nie zamierzam tego zmieniać!
Jest uparta i zawzięta ! Zawsze doprowadza zaczęte sprawy do końca ! Rozważna , dociekliwa i stanowcza ! Kocham w niej te mocne cechy charakteru ! Nje nawidzi pizzy z podwójnym serem. I kurczakiem !!
Pracuje w policji od 10 lat ma stopień podkomisarza ! I jest moim dowócą!
-Nareszcie gada od rzeczy !
-No to tak wygląda nasze życie w pigułce!
-To co teraz ?
-Tak a teraz przedstawimy wam kartotekę!
-Czyli wszyscy ważni w naszym życiu w pigółce!
Kartoteka :
Karolina Rachwał
Lat :29
Wygląd: farbowane bląd włosy ,189 wzrostu , waga 60 kg
Szczupła i wysportowana uwielbia adrenalinę,nie nawidzi nudy i rutyny !
Żarty to jej pasja ! Ma narzeczonego Jacka Nowaka , oraz dwójkę rodzeństwa , matka mieszka z najmłodszym bratem Rafałem a ojciec jest w wiezieniu odsiaduje dożywocie za ...dowiecie się kiedyś!
Zawód: policjant w niebieskim właściwie czarnym jeździ na patrolu w mundurowych z Mikołajem Białchem tak jak ja jest dowodcą ze stopniem aspiranta sztabowego!
Po wielu ciężkich chwilach w swoim życiu czeka na chwile spokoju! Po nieciekawych wydarzeniach związanych z jej ojcem i Radkiem ma dosyć! Poroniła raz i boi sie następny raz próbować!
Podobna do mnie uparta nieustępiwa , zadziorna , waleczna , szalona ale i wrażliwa i delikatna kobieta . Uwielbia wino i akcje pełne adrenaliny mi.n pokera rozbieranego czy też pintball czy strzelnice ! Nie nawidzi nudy kocha jacka i nie marzy jej się z nim rozstawać chociaż było blisko ...
-Dobra Paulinka bo sie rozgadalaś teraz ja mój kumpel !
Bolek Kowalski :
Wiek:34 lata
Wygląd: krótko strzyżny blondyn wręcz na jeża, przy kości wzrost ok 190 cm waga pominmy to proszę! Kocha to co robi lubi browary i dobry mecz , uwielbia gre w pokera a szczególnie rozbieranego ! Z natury przynudza ale potrafi być fajny wręcz zajebisty ! Perfekcjonista,poświęca się w pęłi pracy jaką pełni ,cierpliwy,mądrzejszyod nas i bardziej oczytany ! Spec w sprawach matematki,fizyki , biologi,chemi i patologii dobry fotograf. Z zawodu najskuteczniejszy we Wrocławiu technik i grafolog wszystie sprawy i tropy zawsze trafne ! Denerwuje go czasem nasze zachowanie ! Ale to mój kumpel do tańca i do różańca ! Monotonny ale i ciekawy człowiek lubi wyzwania znak szczególny koszule i swetry w dziwne wzory oraz skomplikowany tok mowy i myślenia ! Ma pecha do kobiet ! W przeciwieństwie do mnie nie ma szczęścia i ne potrafi żadnej przy sobie zatrzymać! Co ja mogę życie!
-Dobra teraz ja !
Aneta Walczak !
No tak co ja mogę ...
Wiek: 55lat
Wygląd : nie wysoka , szczupła kobieta , mądra i oczytana pracowała jako technik laboratoryjny w polsce i w niemczech gdzie obecnie mieszka ! Oprocz Kuby nie ma biologicznych dzieci jedynie dzieci jej obecnego partnera którego Kuba rzecz jasna nie akceptuje !
Wpada często i niezapowiedzianie na kilka dni w ramach niespodzianki !
Kubuś jest jej najukochańszym synkiem ! Zawsze się o niego troszczy i o mnie też !
Agata Wach;
Skubana mądra po mamusi 11-latka uczy sie jeszcze niestety mądrością przerasta mnie i swojego ojca gamomia o 20 razy ! Młoda pyskata i wyszczekana , nieustępliwa dziewczyna ! To też po matce ! Dlugie brązowe kudły , średniego wzrostu i średniej wagi ! Jak twierdzi jeste. Bardziej pusty niż pustak ! Ale tolruje mnie bo jeszcze żyje !
Natalia Günter :
Wiek:36 lat
Podobna do mnie moja siostra,brak kontaktu od 12 lat , więcej informacji kiedyś tam ...
Sebastian Günter :
Wiek:29 lat
Brat mojej matki więcej info również kiedyś tam !
Adam Stasiak i Maria Przybylska:
Lat : 35 i 30
Niby znajomi z pracy nie toleruje Adama ale Maria jest w porządku ... oboje tworzą związek ich wygląd ,... a mmiejsza z tym !
Jagiełło :
Dziwny facet !!
Koniec opisu!
Jacek Nowak:
Wiek: 30 lat
Policjant dyżurny w KMP starszy aspirant,ma narzeczoną Karolinę,przeszłość w domu dziecka , Młodszego brata rozrabiakę, i nieprzemijającą miłość do Karoliny i motocykli !
Przystojny krotko obstrzyźny szczupły i dość wysoki brunet !
Porywczy,odważny lubi wyzwania , może ciut adrenalinę i oczywiście co pokera ! (Ja jako jedyna gram jak niechęna oferma)...
Edward Kubis:
Co tu dużo mówić : "Jedz , pij i rządź!!" Czyli mój przełożony !
Ma córkę Magdę i 30 lat. W policji !No Kubuniu to chyba wszyscy już z naszej zgrai?
-Chyba jo bo mam już dość gadania o tych konowałach jutro robota z nimi czeka ! Chcesz browarka ?
-A dej jak łaska!
Piliśmy se piwo i wspominaliśmy ...
-E Kubuniu ja się zbieram Agta czeka już późno a ty spać idź bo nie wstaniesz !
-A jaj szefowo !
-Do jutra !
-Pa !
No to żeśmy się poznali ! Wiecie już o nas kurna wszytko ! Co nie znaczy że wszyściuteńko !! Was France pierdolone żegnam ! Ide spać mam nadzieje że wy nie jesteście tacy jak Paulina bo ja zwariuje !
Papaśki ,Adios,GuteNacht , Goodnight czy jak tam sie mówi...
Jest wstęp i zapowiedź nowej książki jak widzicie i wiecie o czym! Będzie pisana w ten mniej wiecej sposób jako oderwanie od mojego jedynego dziecka !! Czytjcie ale i nie rezygnujcie ja was bardzo prosze z tamtej bo ranicie mi serce tamta ważniejsza! Uprzedzam regularność rozdziałów ogranicza się do mojej obecności czasowej !!! Komentujcie i piszcie co sądzicie! !nie zawiedzcie.mnie ! I pykamy tu też *.
Pozdrawiam i czekam Małpka :):)
CZYTASZ
~Wkręceni w życie. Czyli Wach i Walczak ,i ich zakręcone życie.~
FanficJa Paulina Wach... A Ja Jakub Walczak... A to nasze życie w bałaganie ! Wiecznie (Nie)Poukładane i Wiecznie komplikujące się życie! "Raz na wozie a raz pod nim !" Jak to powiadał klasyk !? Tak Kubuniu częściej pod WOZEM ! Racja ....! Historia opow...