Na początku chciałam wam podziękować za ponad 4 tysie wyświetleń ! Super że tak chętnie i aktywnie czytacie !!! To naprawdę unosi i sprawia że chce mi się pisać !!! Niestety nie mam pomysłu na PiP ale wkrótce coś wymyśle :):) ale jest tu cieszmy się !!!! :):;) Zapraszam :")
-Maria-
Ewa mnie totalnie zaskoczyła nie spodziewalam się że ma na koncie aż takie problemy z facetami ! I że jeden z naszych kolegów w taki sposób próbuje ją do siebie przyciągnąć ! Ciężko było się z nią dogadać ,ale kiedy nabrała do nas stu procentowego zaufania otworzyła się przed nami ! Spojrzałyśmy co robią nasi panowie , na szczęście bawili się w najlepsze a stopień upojenia alkoholowego wzrastał , więc nie było szans żeby nas podsłuchiwali ! Usiadłyśmy zdłuż blatu obok płaczącej Ewy ja po jednej a Paulina po drugiej stronie. Ewa płakała podtrzymując czoło na kolanie wymieniałyśmy się tylko z Pauliną spojrzeniami a moja ręka spoczęła na ramieniu Ewy , taka ręka wsparcia ! Paulina położyła jej dłoń na drugie ramię wtedy podniosła głowę i zławym wzrokiem spojrzała na mnie a potem oparła swoją głowę o mój obojczyk. Oparłam swoją głowę o jej i zapytałam !
-Ewa powiedz mi co się stało ? -bujała telefonem w palcach ale jak się na mnie spojrzałq to miałam ochote też popłakać !
-Nie chcę o tym mówić!!
-Przecież widzę że chcesz nam o czymś powiedzieć ! -przymkneła oczy a z nich wypłynęła kolejna porcja łez !
P- Stara widzę przecież że coś się dzieje !
-Ale ja nie chcę o tym rozmawiać ! -wstała i uciekła do sypialni na piętrze !
P- Marysia zostań ja z nią pogadam !
-Ale ...
-Tak ale potem ci powiem ....-ale jak widać niespodziewanie Ewa wróciła na swoje uprzednie miejsce ! Spojrzałyśmy się tylko na nią , a ta znów oparła się o mnie i podała mi telefon z jakimś filmem ! Spojrzałam się na nią pytając o co chodzi ! Ale nie patrzyła na mnie cały czas płakała ...
M- Ewa ? Co to jest ? Ewa ?
-Ale obiecajcie że nikomu nie powiecie !
P- Nie no jasne masz nasze friend słowo !
-Od jakiegoś czasu ktoś mnie szantażuje !
-I ja się dopiero teraz o tym dowiaduje ?
-Nie chciałam was obarczać swoimi problemami...
-Za późno co to jest za film ?
-A co to przesłuchanie ? Nie umiesz inaczej z ludźmi rozmawiać ? Nie dziwie się Agacie że ci takie numery wykręca !
-Co ty sie kurwa mojej....-zamknęła na chwile oczy- Tak nie umiem inaczej rozmawiac !
-Radzę zacząć pracować nad sobą !
M -Ej ej dziewczyny przestancie ! Przytul się do mnie ! -przyciągnęłam ją do swojej piersi i poczułam tylko jak coś mokrego przenika na moją skórę to były łzy Ewy....-Co to jest za film ? Ewa...zbierz się w sobie !
-Kiedyś...mieszkałam w Poznaniu razem z moim byłym mężem , byliśmy w klubie on gdzieś przepadł w tłumie a ja zostałam sama przy barze i ktoś zaszedł mnie od tyłu i gdzieś zaciągnął tam był jeszcze drugi facet miał kominiarkę ale tego głosu nigdy nie zapomne ....na początku się broniłam ale potem mnie pobili a ten w kominiarce.,,..
-Rozumiem , tamten cię skrzywdził prawda?
-Yhmm....-znów zaczęła płakać - Od tamtego czasu unikałam klubów nocnyh i takich tam wyniosłam się z Poznania i rozwiodłam się z mężem dziwakiem i pierdolonym dziwkarzem! Ale to zostało ! -włączyłam ten filmik ale po kilku sekundach oglądania wyłączyłam go w cholerę nie mogłam na to patrzeć zebrały , mi się łzy w oczach przetarłam wiec je delikatnie Ewa to widziała ale nie zwróciła uwagi!
-Ale co fo ,ma do szantażu ?
-Kiedy zaczęłam tu pracować nie wiedziałam że jeszcze spotkam tu tego skurczybyka ale jednak !
P- Jak to ? Poznałaś na komendzie swojego oorawce ?! Dlaczego nie zgłosiłaś takie sprawy się nie przedawniają!
-Nie miałam odwagi bałam się że jak wtedy to zrobił to teraz też może...
M- Powiesz nam kto to ?
-Nie mog...powiem ale to i tak nic nie zmieni !
-Może jednak! Kto to był? Znam go ?
-Tak znałyście obie ?!- znałyście ? kurwa o co kaman ?
-Znałyście ? Nie płacz kto to ?
-To by..był Kornel ! -znów pogrążyła się w płaczu a ja nie mogłam się ogarnąć jak to Jagiełło zgwałcił policjantkę ? Ja pierdole nie wierze !
P- Kurwa Jagiełło ,?!
-Tak ?! Tego głosu nie mogłam zapomnieć ! Jeszcze jak zaczął mnie tykać to już w ogóle wszystko wróciło !
-Ja nie wierze ! Czyli nie miał jednak sumiemia ! I jak tak jeszcze normalnie do ciebie?
-Ja nie mam do tego siły !
-Ale ty go nie,,,,
-Zwariowałaś ?!! Ja go zabic ? Popierdoliło cie ? Chciałam to inaczej rozwiązać !
-Rozumiem nie musisz mnie wyzywać zaraz ! Nie szło normalnie zaprzeczyć?
-Szłoby gdyby pani podkomisarz nie robiła mi przesłuchania tylko normalnie porozmawiała !
-Weź idź się zdrzemnij !
-Sama się zdrzemnij mi sen nie jest potrzebny bo nie , mam głupich pomysłów !
M -Dziewczyny przestańcie ! To nie ma sensu !
-To powiedz to Paulinie a nie mi ! -tak się darły że musiał je usłyszeć Adam bo chwile później zjawił się za plecami Pauliny i powiedział jej coś do ucha wyraźnie strasząc ją
A- Paulinka....idź się zdrzemnij !
-Jezu !! Adam ochujałeś !? Zawału tu dostane zaraz!
-Życie ? Możecie ciszej ?
-Bo co kurwa !?
-#Zluzuj majty bo ci gumka pujdzie! I nie drzyj się tak bo panowie mają odlot !
-Że jak Bolek i Kuba na jednej kanapie razem ?
-A coś ty kurwa myślała ?
-Nie mogłeś go zaprowadzić do pokoju ?
-A co ja mam myślisz dźwig w chacie ?
-Nie ! A miałeś Kubę zaprowadzic a nie zaraz całą sofe!
-Kurwa Paulina miałem dźwigać 120 w obudowie ?
-Kuba mq 90 a nie 120 !
-Serio ? To sory nie zauważyłem ! Ale jak mam go obudzić ? Jak zasnął jak niedźwiedź zimą !
-Dobra idź ja to załatwie!
-Mam się bać?!
-Chyba nie!
-Chyba....-spojrzał się na mnie i wzruszył ramionami po czym podeszlismy za Pauliną obok kanapy!
P- Walczak , walczak !!! Walczak jełopie wstawaj dalej !
-Eeee paulina daj człowiekowi spać!
-Dobra pośpisz sobie dwa pokoje dalej !
-Ale Paulinka przestań śpij dalej ! -zaczął macać Bolka po twarxy sądząc jak sądze myślał źe to Paulina ! Ta już miała dosyć zlapała za jego rękę i wywaliła z zimną krwią z łóżka !-Ej co to ma byc !
-Paulina Wach !to ma być ! A teraz jełopie dupa w kroki i do sypialni !
-Dobra ide ide ! -pognała Kubę do łóżka a potem my wszyscy poszliśmy spać !
Tydzień później Paulina-
Smacznie sobie spałam obok Kuby w jego , ale naszym mieszkaniu kiedy po nim rozproszył się dźwięk walenia do drzwi ! Pomacałam ręką blat szafki nocnej żeby znaleźć zegarek a raczej telefon....patrze 7:45 o cholera za 15 minut muszę siedziec w robocie ! Zaczęłam budzić Kubę !
-Walczak , walczak wstawaj ! -potrząsałam nim ale nic nie działało ! -Walczak,Kuba ! Kuba! Kuba jełopie obudz sie !!-uderzyłam go w rekę ale nic! Dobra ostatnia deska ratunku ! Położyłam się na nim i zaczełam całować po bicepsie,szyii aż w końcu po policzku i ustach i eureka Kubus otworzył oczy !
-Hyy,m hyymm Paulinka a za co takie miłe dzień dobry ?
-Kuba miło że ci się podoba ale terax....wypierdalaj do kibla zaraz musimy być w robocie!
-Jak to kurwa ?
-A takto że jełopie zapomniałeś budzika ustawić jest 7:47 za 13 minut na fabryce zwijaj się stąd !
-Jasne ! Paulina kto tak wali ?
-Nie wiem zaraz sie dowiem ! Agata zwijaj dupę do szkoły bo się spóźnimy !
A- Mamo jeszcze chwilre!
-Nie ma żadnei chwili ! Wstawaj !
-Ale ja mam na drugą lekcje !
-To co ale ja mam na pierwszą ! Wyrywaj dupę z łóźka !
-No dobra daj mi chwile!
-Kuba ty też no dobra ! -zaczął mnie całowac po szyi i dekolcie ! -Kuba do łazienki! -ubrałam sie szybko i poszlam otworzyć te drzwi bo zaraz wypadną z zawiasów tak ktoś się dobijał ! Kuba w tym czasie wskakiwał w majty i po chwili stał obok mnie ! No facet mnie zaskoczył...otwieram i widze goscia w garniaku z teczką !
-Dzień dobry!
-Yyy dzień dobry ?
-Pani Paulina Wach ?
-Tak ? O co chodzi ?
-A pan to kto ?
-Walczak ! Jakub Walczak ! Partner Pauliny i właściciel mieszkania!
-A dobrze ja zajmę tylko chwilę kiedy pani ostatni raz była w swoim mieszkaniu ?-spojrzałam się na Kubę i odpowiedziałam
-Tsss jakies dwa dni temu ? Byliśmy tam razem z córką a dziś nocowałyśmy tu ! A czemu pan pyta ?
-A przepraszam nie przedstawiłem się ! Jan Wiatr komornik sądowy! -komornik ? Kuba aż dostał porażenia a mnie zamurowało komornik u nas ? Co do cholery ?
-A co to ma wspólnego z moim mieszkaniem ?
-Zająłem je wczoraj ale nie odezwała sie pani do mnie i dlatego pytam !
-Jak to? Dlaczego ? Przecież ja nie mam długów , kredytów nie zalegam z czynszem nie wiem żadnych lewych interesów nic !
-Wiem pani nie ! Ale...
-Ale wie pan co ja mam ? Córkę !-zerknęłam zza drzwi gdzie jest Agata...otóż jeszcze w łóżku i całe szczęście!
A- Mamo ?!co się dzieje ?
-Nic niunia poczekaj jeszcze zaraz się zbierzemy ! , Sam pan widzi ?
-Widzę ! Ale co ja mogę ! Ja tylko wykonuje swoją pracę !
-Kto ,jest tym szczęśliwcem i dostanie w pierdol ode mnie?
-Zna pani Piotra Wacha ?
-Ah...no tak zapomniałam o moim durnym byłym...
-Byłym ale niestety nie mężu !
K- Ale że jak nie byłym ? Były ale nie były ?
-Kuba...jest były ale nie ,mamy rozwodu ! Nie chciał mi go dać bo twierdził że mu zabiorę Agatkę !
K-M- Tak a pani mąż ma długi niestety nie ,mogę sir z nim skontaktować bo zmienił numer telefonu i adres nawet auto a sądze po tym że skoro nie jest menelem że ma jakieś środki do życia !
-Ja się dowiem gdzie on jest ! I z chęcią przyprowadze go do pana za ucho choćby z podziemia !
-Pani Paulino ale proszę niech to bedzie legalne sprowadzenie !
-Ja jestem policjantką mam większe możliwości niż pan !
-Dobrze Dziękuję za pomoc w takim razie ! Im szybciej go dostane tym szybciej wróci pani do mieszkania to raz a dwa radze szukać adwokata bo może być ciężko!
-A co z naszymi rzeczami ?
-Elektronika musi zostać jedynie tablet bonie ma dużej wartości a rzeczy osobiste jak najbardziej prosze przyjść do mnie po pracy albo przed i zabierze pani swoje rzeczy bo sama pani nie wejdzie zamki zmienione !
-Dobrze dziękuje odezwe się po pracy ! -wręczył mi jakiś świstek i wyszedł ja zamknęłam za nim drzwi , i spojrzałam na Kubę zdenerwowanym wzrokiem opierając się o drzwi , po chwili podszedł do mnie Kuba i objął mnie swoimi umięśnionymi ramionami !
-Paulina nie łam się będzie dobrze !
-Co ten gnój znowu odwala ! Jak go dorwe to osobiście urwę mu jaja !
-Nie będę cię powstrzymywał !
-Świetnie dziękuje za pozwolenie ! Zadzwoń do Kubisa że się spóźnimy!
-Dobra się robi Paulinka ! -poszedł a do mnie zadzwonił telefon dzwonił Adam !
-No cześć co tam ?
-Teraz ?
-Kuba właśnie z nim gada mamy mały problem ale będziemy za pół godziny!
-Jezu co was to wszystkich obchodzi pilnujcie swoich nosów ! Narazie ! -przegiełam ? Może ale po tej wizycie to aż mną trząsło ! Poszłam zobaczyć gdzie jest Agata mamy mało czasu a jeszcze trzeba ją w szkole zrzucić! Ja myślałam że ona już w łazience....właśnie myślałam !
-Agata!!! Wstawaj ! Ile można prosič!
-No już zaraz !
5 min pózniej
-Możesz mi powiedzieć co twoje cztery litery jeszcze robią w łóżku ?
-Yyyy raczej nie siedzą ?!
-To czemu ich nie ma jeszcze w kiblu ?
-Yyyy no nie wiem ?
-To ja ci podpowiem zbieraj je w tym momencie i , marsz do łazienki za 5 minut widze cie gotową do wyjścia ! -po chwili koło mnie stał już Kuba!
K-Paulina musimy zawijać sie powoli bo Kubis ma jakąś sprawe organizacyjną i nie chce czekać !
-No słyszysz zawijaj się masz 3 minuty !
A- Ale mamo ?
-Już 2,5 !
-Ughhh! No dobra ! -dopielam swego swoją drogą od samego rana mam już zepsuty humor !
K -Paulinka co tak ostro ?
-Nie będzie mi sie tu migać ! Niech rusza się i tak jesteśmy spóźnieni a co Kubis chce wiesz?
-Nie wiem że chce przedstawić nam nowego prokuratora !
-A ten dupek z którym pracuje Ewa ?
-Gruber ? Coś ty to nie on , poza tym Kubis przeniósł go na Krzyki a Z Ewą będzie pracował Bruno o ile w ogóle pojawi sie na fabryce !
-To chociaż coś ! Agata pośpiesz się !
-Już zaraz idę!-po chwili wyszła i ruszyliśmy ! Ją zostawiliśmy pod szkołą a sami ruszyliśmy na fabrykę ! Weszliśmy do środka a w naszym gabinecie trwało już zebranie !
Kubis - O Paulina i Kuba wejdźcie mam pare spraw do omówienia!
-Jasne szefie cześć wam ! -usiadłam koło Adama !-Adam sory za to rano ale mamy mały problem!
-Jasne spoko widzę że jakaś zdenerwowana jesteś możemy ci jakoś pomóc?
-Nie narazie nie !
Kubis - Posłuchajcie mamy nowego prokuratora oto on Tomasz Zawilski ! Od dziś jest prokuratorem !
Zawilski- Witam was mam nadzieje że zaczniemy miłą współprace na początku chcę wspomnieć że od teraz sprawą priorytetową jest śmierć prokuratora Jagiełł ....
E- Dupek...
-Słucham ?
-Nie ważne niech pan kontynuuje !
-Więc w tej sprawie licze na was i na pana panie Kowalski.! Mamy już wszyatkie raporty ?
B- Nie ? Brakuje raportów patolog Dobeckiej !
-Tyle czasu ? Niechże pan ją pośpieszy !
-Tak sam se pan ją pośpieszaj ! Ja z tą KANALIĄ nie gadam !
-Panie Kowaski,,,bądź pan człowiek ja chcę zakończyć te sprawe bo pismaki mnie zjedzą !
-To niech pan im coś rzuci ja nie będę z nią gadać ! -wstał i wyszedł!
E- Potem z nim pogadam ! Wiec to jest prokurator jest jeszcze jedna osoba mianowicie nasz nowy policyjny dyżurny zaraz powinien się tu zjawić ...o jestes ! -widziałam po twarzy Ewy i po tym jak ten facet się na nią gapił że się znali !-To jest sierżant sztabowy Karol Mazurek!
Karol- Cześć wam ! Mam nadzieje że dogadamy sie jakoś i będzie dobrze !
E- Szczerze w to wątpie !
-Proszę Ewa nie przesadzaj ! -wszystkim gęby opadły do ziemi czyli się znali! Ewa tylko wywróciła oczami i kontynuuował Kubis
Kubis- Widzę że znasz już kogoś z ekipy to dobrze szybciej się wdrożysz !
-Też mam taką nadzieje naczelniku !
E- Nie sądze żebym chciała cię w cokolwiek wdrażać !
Karol- Nie przesadzaj pamiętaj znamy się i tego nie odszukasz! -widać było próbował jej dowalić !
E - Dobra ja już z tobą skończyłam ! A szefie z kim ja mam pracować? Skoro Gruber został przeniesiony !?
Kubis -Z Brunem ! Ale jak wróci wziął tydzień wolnego.!
-Świetnie ! A teraz ?
-Z Walczakiem ! -aż mnie zamurowało ! Kuba też był zaskoczony a Ewa to już w ogóle tym bardziej że ostatnio im sie nie układało za dobrze !
P- A co ze mną ?
-Jak to co wyjazd mi do domu !
-Ale ...
-Ale najpierw zapraszam do mnie musimy sobie coś wyjaśnić !
-Jasne szefie !
-To wszystko ! Przybylska , Stasiak widzimy się popołudniu Walczak, Pilarczyk do roboty i uspokójcie tego furiata bo prokurator szału dostanie a co z tą dobecką jest nie tak ?
E- Kobieta z jajami ! Ciężko się podobno dogadać !
-I do tego ten mały !
-Że kto ?
K- Andrzejek jest na komendzie ?
-kubis- Jest ! Widzę że się dogadacie ! A teraz Paulina zapraszam ! A wy do roboty ! -poszłam z Kubisem do gabinetu , wiedział już o wszytkim o komorniku , o Piotrze , o długach i mieszkaniu cóż musiałam mu wszystko wyśpiewać ! -Paulina dlaczevo ja wiem o tym ostatni ?
-No nie ostatni bo ja sie o tym dowiedziałam dziś rano !
-Ja wczoraj wieczorem dlaczego ci zabrał mieszkanie ? To mój koelga pytał o ciebie!
-Bo mój kochany eks ma długi !
-to dlaczego nie ściągnie z niego ?
-Bo skurczybyk zmienił adres, telefon i auto jest nie uchwytny!
-Ale ja nadal nie wiem dlaczego ściągają ten dług z ciebie ? Macie jakiś wspólny kredyt coś ?
-Aa o to szefowi chodzi nie jest co innego !
-co ?
-Nie mamy rozwodu!
-Aha...to wiesz że masz problem!?
-Zauważyłam ale ja go namierze i problem sie rozwiąże !
-Nie musisz !
-Jak nie ? Przecież ja teraz figuruje jako bezdomna a Agata ?
-Nie o to mi chodziło proszę !
-Co to ?
-Miejsce pobytu Piotra Wacha telefon i blachy zajmij się tym i znajdź prawnika tak będzie bezpieczniej !
-Dobra szefie ale...
-Urlop płatny idź już załatwiaj to tylko bez przemocy!
-Jasne ! Dzięki szefie ! A jeszcze jedno Ewa coś szefowi opowiadała?
-Nie a powinna ?
-Nie nie wszystko okej.! Do zobaczenia niech szef uważa na ten duet !
-Jasne!
W tym samym czasie pokój policjantów
-Ewa-
Tak prokurator nawet znośny i taki...przystojny...Ewa ogar się Bolek jest dwa kroki dalej ! Ale ten policjant to było już za wiele musze pogadać o tym z Kubisem! Oczywiście nie obyło sie bez pytań!
K -Ee Ewa co to był za laluś?
A- I co on robi w kryminale przecież przed chwilą robił jeszcze w pieluchę?!
K-Ewa??
E- Więc tak poznajcie Karola mojego eks małżonka ! -wszystkim kopary opadły Kubis chyba nie wiedział do końca kogo zatrudnia ! O tyle dobrze że nie pracuje z nami tylko w dyżurce przynajmniej nie będę go musiała oglądać codziennie! Po chwili wszyscy ruszyli do swoich zajęć jakby nikogo nie interesował ten temat...i dobrze ! Nikogo oczywiście poza Walczakiem z którym zostałam sama w pokoju !
-Eeee zaskoczyłaś mnie !
-Kubis mnie też myśle że gdyby wiedział to by go nie zatrudnił! -w tym momencie dostałam SMS-a to był kolejny szantażujący mnie tekst ! Kuba musiał widocznie podejść bliżej i zaa moich pleców widzieć jego treść ! Bo położył mi rękę na barku , nie powiem wystraszył mnie ! -Jezu Kuba! Wystraszyłeś mnie ! Czemu ty czytasz moje wiadomości !? -odeszłam od niego i spojrzałam złym ale jednocześnie wystraszonym wzrokiem !
-Spokojnie ! Dorwe go zobaczysz !
-kogo ,!?
-Tego dżentelmena co ci grozi ! Na to jest paragraf!
-A gdzie ty idziesz !
-Do Kowalskiego a ty razem ze mną! -zabrał mi niespodziewanie telefon i poszedł do Bolka !
-Kuba stój zaczekaj !
-Co ?
-Mam prośbę....skoro tak ci zależy rób co chcesz ja nie mam siły się kłócić ale proszę cie nie mów mu kogo to telefon !
-No jasne masz jak w banku ale na moje on powinien wiedzieć...-sprzedałam mu sprzeczne spojrzenie i poszłam zrobić kawę ! -E ty uważaj z tą kawą ! Poproszę czarną z podwójnym cukrem !
-Dobra zaraz ci przyniose !
-Kuba-
Idąc do Bolka szukałem pretekstu , chciałem poprostu zobaczyć Andrzejka szczerze to stęskniłem się za tym brzdącem ! Wszedłem do pokoju bez pukania oczywiście a w pokoju siedział Bolek z ...Dobecką ? Ona wyglądała na taką jakby z nim flirtowała ! Więc wszedłem i tylko zawołałem do siebie Andrzejka !
-Andrzejek wiesz że ty jesteś the best chłopak nie !
-Czego wujek chcesz ?
-A zaraz musze coś chcieć ?
-Tak ! Bo zawsze mi słodzisz jak coś chcesz !
-No dobra ! Chcesz dostać dwie dychy ?
-No jasne ! Wujek nawet mi na picie nie chce dać !
-A to wyrodny wujaszek dziedziczne to! (Chodzi o Jagiełłe) dobra słuchaj bedziesz ze mna podsłuchiwał wujka i panią patolog oki ?
-super ! Zawsze chciałem pobawic się w gumowe ucho !
-A potem potwierdzisz to przy cioci Ewie ?
-Jasne ! A ty to prawda że oni ...
-Andrzej dziecko nie wiem jakie ty oglądasz seriale po 22 ale zmień se program ok ?
-To jest w ciąży czy nie ?
-Andrzej....ty w ogóle wiesz co to jezt ?
-A ty woesz co to jest dysocjacja jonowa kwasów i zasad ?
-Dobra wiesz ! Tak jest !
-Wiedziałem !
-A skąd Bolek ci powiedział ?
-A co ty myślisz że ja mam czas na podchody ? Widziałem nabiera kształtów ale Bolek chyba żałuje !
-Dlaczego ? A dla ciebie nie przypdakiem wujek ?
-Może i tak ? Zobacz jak kręci z tą dobecką ! -tak podsłuchiwaliśmy rozmowe Bolka z Dobecką aż podeszła do nas z zaskoczenia Ewa !
E- Kuba co tam się dzieje ?
-Podsłuchujemy Bolka i Dobecką potem powiemy Ewie ! -Andrzej na to pacnął się w czoło ! -No co jest ? -wskazał palecem na Ewe która stoi za mną !-O Ewa....
-Co chcesz mi powiedzieć?
-Sama posłuchaj !
W gabinecie ?
-No Bolesław ja wiem że ty nie lubisz mieć na pieńku z kobietami....
-Nie , nie lubie ! -krążyła w okół niego i przejeżdżała Bolkowi palcem po ręce widziałem Ewe aż się gotowała ! Ale Bolek nie mógł się opszeć !
-Więc mam plan jak to zmienić !
-Tak? A jak pani patolog zamierza to zmienić ? -gapił się na nia jak Vinci na Monalize nago!
-Ty , ja dziś wieczorem kolacja ? W dobrym miejscu?
-No nie wiem !? -ironicznie sie zawahał !
-No taki cudowny mężczyzna nie powinien być sam a lepiej się poczuje w moim towarzystwie !-Ewie puściły w tym momencie wszystkie hamulce weszła jak nóż w masło do pokoju z poker face i położyła kubek z kawą na biurku ! Mina Dobeckiej ...bezcenna ? A Bolka złota ! Ewa mierzyła ich wzrokiem tak że palili się ze wstydu! A ja z Andrzejem podziwialiśmy ten teatrzyk !
A- Wujek ! No chodź nachyl się ! -pochyliłem się do liliputka -Żółwik mamy to !
-Żółwik ! A teraz popatrzmy na ten kabaret !
E- Wydaje mi się proszę pani że Bolek jest zajęty dziś wieczorem! -zrobiła groźną ale oznajmującą coś minę !
D-Tak ? A to przepraszam nie w pore ! Zmówimy się kiedy indziej pa !
-Napewno to będze lepsze ! Dla pani szczególnie !
-Słucham?
-No chyba że lubi pani trójkąty ? Ale ja nie więc żegnam ! -wyszła a wychodząc spojrzała sie na nas...widziałem tą złość w oczach ! Ahh jak mi przykro a boje się myśleć co teraz będzie przechodził Bolek! Pochyliła się opierając na biurku i spojrzała na niego spod byka !
E- Co to kurwa było ?
-Ni..nic ?
-Flirtowałeś z nią ? I jeszcze na randkę chciała cie zaciągnąć a gdyby nie ja to już byś za nią leciał !
-No co ty kotek przecież ona chciała tylko przełamac lody...
-Po pierwsze nie kotkuj mi tu a dwa przełamać lody ? Gdzie ? W łóżku? Sądzisz że jestem aż tak głupia?
A- Wujek ona naprawede się nie docenia !
-Dlaczego ?
-Mówi że jest głupia !
-Ojj...Andrzej kiedyś zrozumiesz....a nie sory bab nigdy nie zrozumiesz !
B- Ale przecieź nie żartuj tak nawet !
-Widziałam jak do ciebie zarywała ! I jeszcze gapiłeś sie jej w cycki popierdoliło cię ?
-Nie prawda ! Zawstydzała mnie !
-I postanowiłeś powstydzić sie na jej cyckach ?
-no nie...
K- Andrzej wchodzimy bo robi się gorąco ! -weszliśmy do gabinetu -Bolek masz robote zerknij na to i ustal mi skąd i kto to wysyła!
-Boże z nieba mi spadłeś bo ta kobieta mnie zaraz zabije !
-Ewa ? Przecież to jest owieczka ?
A- yhhyhh chyba czarna owca...
-Andrzej spokój! A właśnie masz ! -dałem mu dwie dychy !
B- A to za co ?
-Za dobrą robotę!
-Ty mi siostrzeńca przekupiłeś?
-A jak mały spisek ! Młody spadaj po co chcesz tylko wróć!
-Kretynie bo się nauczy i co z nim zrobie ?
-Przybijesz piątke ty skompcu !
-Ee padalec pilnuj swojego portwela.!
-A ty swojego łóżka bo dużo lasek się do niego pcha !
-Coś ty. Kurwa powiedział ?
-To co słyszałeś !
E- Chłopaki dość ! Ja stąd ide a o Andrzeju jeszcze sobie pogadamy !-wyszła a ja wytłumaczyłem Bolkowi w czym rzecz Ewa postnowiła się odegrać na Bolku i jak wyszedłem flirtowała z prokuratorem Zawilski ! Ja nie rozumiem tych ludzi poprostu poszedłem do kibla ! Zaraz koniec roboty! Nie zauważyłem że ewę i zawilskiego Podsłuchuje Andrzej ! I się rypło !
-Ewa-
Zarywał do mnie ....no i co ?! Bolek prawie poszedł do łóżka w myślach z Dobecką to ja też zagram mu na nosie !
Zawilski- Ale nie da sie pani prosić ja zapraszam!
-No nie wiem czy mogę tak z szefem ?
-No to co ? A ktos musi o tym wiedzieć?
-No wie pan ściany mają uszy !
-No ale taka piękna kobieta jak pani nie powinna być sama !
-No już niech pan nie przesadza !
-Ja ależ skąd! To da się pani zaprosić na tą kawę ?
-No dobra niech panu będzie zaraz kończę wiec może odrazu się zabierzemy ?
-Dobrze w takim razie czekam !
Poszłam do pokoju zostawić broń i zabrałam swoje rzeczy nie zauważyłam nawet tego małego szkraba kiedy wyparował z pokoju i poleciał do Bolka ! Nie mogłam znaleźć kuby więc poszłam z Zawilskim na tą kawe chociaź nie jestem do końca przekonana czy dobrze robie....
Gabinet Bolka
a- Wujek !
-Co chcesz zdrajco !
-Ewa chce...
-Co chce ?
-Ona idzie z takim panem w garniturze na randke !
-Z kim z prokuratorem ?
-Yhm ! Idą właśnie wychodzą !
-Andrzej zbieraj się idziemy za nimi !
-Ale ,,..
-Ale ruszaj się !
Siedziałam z Bartkiem na tej kawie i nic się nie zapowiadalo że zaraz będzie kwas ! Tak sobie fajnie rozmawialiśmy rozmowa się kleiła kiedy nagle w oknie zobaczyłam Bolka ?
-Bartek przepraszam Cię musze coś załatwić ! -wyszłam i podeszłam do Bolka który palił fajkę...
-Bolek co ty tutaj robisz !?
-To samo pytanie kieruje do ciebie!?
-Jestem na spotkaniu..
-Randce ? Po co to ?
-Zgadnij ja jestem na koleżeńskiej kawie a nie na randce z podtekstem lóżkowym?!
-Kawa z prokuratorem którego znasz kilka godzin !
-Nawiązuje znajomości !
-Ja też nawiązywałem...
-Tak na jej cyckach !a ja bym powiedziała mu onas i dzieciach poza tym ma narzeczoną !
-Wolisz się puścić potajemnie rozumiem !
-Co ? Posłuchaj jakbyś się mną interesował to byś wiedział że ten twój popierdolony wujaszek kilka lat temu z znimą krwią zgwałcił mnie w klubie?! A ty jesteś zaślepiony jego sprawą ! -rozpłakałam się i uciekłam zasłanijąc twarz włosami nie słyszałam co on do mnie krzyczał.....
-No szkurwa mac ! Jak to ? Ja nie wierze że Kornel,...nie kurwa Ewa czekaj !
Co ja robie źle ? Dlaczego ? To wszystko wina Dobeckiej ! I jagiełły ! Szlak!
"CICHO WSZĘDZIE , GŁUCHO WSZĘDZIE CO TO BĘDZIE CO TO BĘDZIE...."CZEŚĆ KOCHANI ! OTO DLA WAS ROZDZIAŁ! WIEM ŻE DŁUGO NIC NIE MA ALE POSTARAM SIE NADGONIC ! JAK WAM SIĘ PODOBA ? ZASKOCZENI ? CO BĘDZIE DALEJ ? POZDRAWIAM,ŚCISKAM I CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE!! :):):) DO USŁYSZENIA :):)
CZYTASZ
~Wkręceni w życie. Czyli Wach i Walczak ,i ich zakręcone życie.~
FanfictionJa Paulina Wach... A Ja Jakub Walczak... A to nasze życie w bałaganie ! Wiecznie (Nie)Poukładane i Wiecznie komplikujące się życie! "Raz na wozie a raz pod nim !" Jak to powiadał klasyk !? Tak Kubuniu częściej pod WOZEM ! Racja ....! Historia opow...