Nie wierz nigdy Agacie ! Dobrą rade ci dam bo wylecisz kretesem! I gówno masz!

847 33 21
                                    

Tsa wiem wiem na zdj jest napisane "przepadniesz" taki mały błąd przy pracy w nocy ! Nie miałam już siły zmieniać więc tak zostawiam a w tytule wyraz przepadniesz nie mieścił się wiec zostaje "wylecisz " ! Tak na marginesie mówiąc :):) a teraz zapraszam do czytania !;)

-Młoda Wach-
Musiałam mu powiedzieć te troszkę naciągnjętą prawdę ! No dobra bardzo naciągnjętą prawdę ! Bo inaczej nie zgodziłby sie mi pomóc ! Mam nadzieje że nie będzie z tego większej afery bo mama mi nie podaruje !
Szczerze teraz sie waham może było lepiej mu ściemnić że mama jest dziewicą czy coś! 
Kurde brawo ja !  On jest głupi ale raczej w to nie uwierzy! Bo skąd w takim razie ja ?! Musze wykombinować jakąś wymówkę jakby wujek jednak zapytał ją o to ! A wiem że jest idiotą i prędzej czy później zapyta o fo ! A wtedy jak wrócę to mama da mi szlaban jak z tąd do Wrocławia ! (Jestem w górach na obozie narciarskim)
No nic ważne że obiecał mi pomóc i tylko to się liczy ! A co ja z tym dalej zrobię to moja sprawa !
Dzień pózniej:
Musze do niego zadzwonić i przypomnieć mu co mi obiecał!
-Halo wujek ? Jesteś sam możemy chwile pogadać?
-Cześć pijawko ! Nie za bardzo! A czego chcesz?
-Pamiętasz co mi obiecałeś?
-Ah..., ty znowu o tym ! Pamiętam ale nie podoba mi się to !
-Zgodziłeś się ! Nie ma odwrotu !
-Tsa a jesteś pewna że to o mamie to prawda ?
-No doć ci wujaszku powiedziałam! To chyba nie kłamie a zamierzasz ją o to pytać?
-No a co ? Grunt kłamstwa wali sir pod nogami?
-Mi nie !! Ale po co ją wypytywać o takie rzeczy?! Wiesz co kobiet sie nie pyta o takie rzeczy!
-No co co ?! A ty za to wiesz czego się nie pytać facetą? Masz mi coś jeszcze do powiedzenia ? W robocie jestem ! Ściany słuchają !
-Nie nie to już wszystko mam nadzieje że mnie nie zawiedziesz prosze ! Ta czego ?! Czy nie mają cerulitu na bicepsie ! Prosze cię?
-Ej a co to !? Ja też to mam ?
-I czy ty się słyszysz ? Zapytaj swojej głupoty to ci odpowie ! Na razie!
-Cześć !
Co za ciemny typ z tego wujaszka mam nadzieje że mama se go odpuści albo przynajmniej go na ludzi wyprowadzi bo z takim baranim łbem to ja jej ślubu wziąść nie pozwole ! A ich dzieci....!? Tępe baranie łebki z czaenymi gałami i pustymi łbami ! O nie !
-Walczak-
No to co dzwonimy do mojej kochanej głupoty bo to mnie dziwi cerulit ?! Co to za gówno i jak się tego pozbyć ! (Pozbyć ? Kubuniu babą trza najpierw być ! -dop.aut)
-Mamuś halo!?
-No cześć mój durny synu!
-Witam ...co czekaj czamu zaraz durny ?
-Bo obstawiam że trujesz mi o jakąś pierdołę !
-No a skąd wiesz ?-powiedziałem ośmieszającym siebie głosem !
-Synek znam cię od ponad 30 lat wiem po co dzwonisz !
-No wiesz bo córeczka Agaty , Paulina!...
-Słucham ?
-Yyy raczej Agatka córka Pauliny powiedziała mi dziś przed chwilą że my faceci to martwimy się tylko czy nie mamy cerulitu na bicepsie ! A ja nie mam pojęcia co to !
-Yhyh yhyh -zakrztusiła się chyba kawą! - Synku co masz na bicepsie ?
-No kazała mi się zapytać swojej głupoty to pytam !- yh o walczak co ty pierdolisz ! Do matki tak ! Uff będzie rzeź  !
-Synek czy ty sugerujesz że jestem głupia !
-Nie nie mamuś ! Nawet mi to...
-Dobrxe Jakubie Walczaku skoro masz swoją matkę za głupią to głupia matka ci coś powie ! Cerulit mają kobiety na nogach , brzuchu ale wiesz faceci chyba na mózgu też mają ! Bo głupota i to chodząca to jesteś ale ty !  ŻEGNAM !
Rozłączyła sie cholera ! Wszystko przez tą smarkulę zabije ją!
-Halo Agata !-przęłknęła ślinę chyba ją wystraszyłem- coś ty mi nagadała !
-Nie rozumiem?
-Nie rżnij głupa ! Kto mi nagadał o bicepsie i o pytaniu głupoty ? Przez ciebie pokłuciłem się z matką!
-Al..ale. wujek !
-Nie ma ale wujek ! Robie to co się umówiliśmy i nic nigdy więcej ode mnje nie chcij !
-Ale wujek jest coś jeszcze...!-rozłączyłem się zanim zdążyła mi powiedzieć do końca ! Kuźwa żebym potem tego nie pożałował! Nie to nie było nic ważnego ! Pierdoła z resztą kolejna w jej wykonaniu ! Wróciłem do pracy,i to całkiem słusznie bo trzeba aktywnie przepracować ostatnie dwie godziny służby !
-Kubuś a co ty się tak lampisz w ten telefon !
-Przyglądam się!-powiedziałem jak na siebie bardzo spokojnie...
-A czemu ? Jeśli można wiedzieć?
-Mojej kobiecie !
-Ale przecież ja stoje tu chyba że wolisz inne to powiedz ...Walczak do cholery słuchasz mnie wolisz się gapić w jakieś gołe laski z tapety ! -chwyciła mój telefon i przycisnęła mi go przez rękę do biurka ! To co zobaczyła zdziwiło ją totalnie i chyba zawstydziło bo zeszła na szczęście z tonu bo nie wytrzymałbym szwargolenia kolejnej natrętnej wyjebanej w kosmos kobity potwora ! A ja głupi myślałem że budzik to mój wróg a tu prosze konkurencja mu narasta ! -Kuba ....przepraszam ! Mama ? Serio ?! Masz racje to jest twoja ukochana kobieta ! Przy niej to ja schodzę na dalekie plany , a w blasku twojej miłości do niej to ja się mogę co najwyżej poopalać ! W ogóle co ja bredze ona jest dla ciebie ważniejsza ode mnie i niech tak zostanie a ja sobię już pójdę a ty wpatruj się w nią dalej...-powiedziała raczej smutnym głosem ! Chciałem przez chwile jej powiedzieć co się stało ale nie chciałem jej dołować bardziej!  Chciała mi uciec ale wtedy przypomniałem sobie słowa Karoliny : "Pamiętaj dupku ona cię kocha nie spieprz tego ! Bo nigxy już nie poczujesz się kochany!!" Była gotowa wyjść ale zerwałem się z krzesła i zdążyłem złapać ją za rękę i obracają ją do siebie poprzez pociągnięcie , przyciągnięcie po którym nasze ciała dzieliły minimetry złapałem jej twarz w ręce,twarz która wykręciła się w nich żeby nie patrzyć na mój krzywy ryj ! Miała racje ale nie zamierzałem odpuścić! Odwróciłem ją z powrotem do siebie ! Popatrzyłem jej głęboko w oczy i powiedziałem:
-Stoisz tu przede mną a ja widzę i trzymam w objęciach Anioła którego Kocham! Mamusia jest wysoko ale to ciebie kocham i to ty zasłaniasz ją swym blaskiem na pierwszym planie rozumiesz?! KO-CHAM CIĘ! a mamusi to ja wiesz mogę ! Ja się zakochałem w mojej jedynej seksownej , pięknej Paulinie a nie w mojej starej , pomarszczonej matce! Rozumiesz nikogo tak nigdy nie kochałem ! A teraz dumałem nad jej zdjęciem bo przez....-ugryzłem się w język- bo się z nią pokłuciłem ! Pierdoła ale jednak ! Rozumiesz i nigdy mi nie wmawiaj że cię nie kocham i wole inne !- patrzyła na mnie przestraszonym wzrokiem sądze że dlatego że z moich ust usłyszeć coś takiego to przeżycie warte oscara ! Widziałem to ale postanowiłem przypieczętować te słowa czymś ważnym...zbliżyłem swoje wargi bliżej jej a moje ręce powędrowały na jej pas...pocałowałem ją dość namiętnie jak na mnie ona to odwzajemniła i zaplotła swoje ręce na mojej szyii przejmują inicjatywę ...trwaliśmy w pkcałunku jakieś 5 minut kiedy nagle do pokoju ni stąd ni z owąt wskoczyła Karolina !
-No cześć robaczki mam dla was.....yyyyy !
Natychmiast odkleiła się ode mnie i przetarła usta po czym zawstydzona wybiegła z pokoju zostałem tylko ja z Karoliną!:
-Przepraszam...? Przeszkodziłam wam ? Kuba sory naprawde nie chciałam naprawdę ! -popatrzyłem na nią groźnym wzrokiem !
- Czy ty diablico zawsze musisz przerwać w momencie kiedy probuje ją bardziej kochać !? Sprawdzasz mnie czy jak?-zaczęliśmy się śmiać!
-Nie ale dobra !
-Pomóż prosze bo sobie już nie radzę !
-Z kim z Pauliną ?
-Nie gdzie znowu z Agatą mam problem i jeszcze z matką sie pożarłem !
-Oho co tym razem Agatka wymyśliła? -zapytała i usiadła na biurku !
-Chce żebym ją odebrał z wycieczki !
-No i co to taki problem ja to robiłam setki razy !
-Dasz mi dokończyć!? I chce żebym udawał jej nowego tatusia przed znajomymi !
-Uhuhu i ...powiem ci bagno!
-Zauważyłem właśnie ! Jak bym nie zrobił to z każdej strony dupa!
-No ale zgodziłeś się?
-Miałe inne wyjście ! W zamian ona zdradziła mi jeden ważny życiowy fakt o Paulinie!
-Kubuś nie możliwe ten sekret znam tylko ja  i ona nie mogła ci go zdradzić bo go nie zna !
-No to jest nas dwooje !a ona nie brzmiałq na kłamce więc zobaczymy !
-No dobra ale uważaj w takim razie !
-Jasne iak zawsze ostrożny Kubuś będę !
-Ja się zbieram ! -miała wychodzić a moje oczy powędrowały na jej sexi tylek chyba to zauważyła bo się cofnęła i trzasnęła drzwiami podeszła do biurka i poarła sie patrząc na mnie wzrokiem:" bad pilice " który mówił mi wszystko!:
-Walczak ile razy mam ci mówić cycu że nie masz się gapić na mój tyłek !
-Nie gapie się ! -ścisnęła mi twarz !
-Dobrze nie będe ! Chyba że w tyłek Pauliny!
-No i chyba się dogadamy ! I dam ci radę !
-O jaką pani psycholog od demoli ludzkich uczuć!
-Ona to jest przeciwieństwo mnie ! Nie lubi romantyki do przesadności ale nie lubu też adrenaliny czaisz dalej wiesz co robić!-chciała wychodzić ale rzuciłem jej pytanie-:
-Ty a adrenalinę w łóżku lubi?
-Ja tak ona sam się przekonaj ! Ja nie sypiam z nią ! -puściła mi oczko i wyszła zostawiając mnie z takin rozmyśleniem ! Ale nie na długo bo przyszedł Kubis i wywalił mnie na przesłuchanie delikwenta przywiezionego przez 005 musiałem bawić się z debilem sam bo Paulinka uciekła na rządanie ! Znaczy kubisowi powiedziała że źle się czuje ale tylko ja wiedziałem dlaczego ! Po bawiłem sie z tym osłem i poszedłem nareszcie do chaty ! Gdy wszedłem do mieszkania Paulina siedziała na kanapie w salonie i popijała na pocieszenie wino ! Ty normalnie jak w tej piosence " Topiłem smutki w butelce wódki !" Tyle że ta woli w czerwonym słodkim ! Ja tam bym został przy gorzale najlepiej mocnej bo ryje beret wtedy!
Zdjąłem kurtkę i poszedłem do niej usiadłem obok ! Położyłem sobie jej nogi w kolanach na moich kolanach tak że byłem blisko niej ...
Rozmowa się kleiła na coraz bardziej intymne tematy postanowiłem coś sprawdzić,..nie byliśmy mocno pijani ale postanowiłem korzystać z okazji !
Zbliżyłem się blisko niej i pocałowałem odstawiajac jej kieliszek na stół !domyśliła sie chyba o co chodzi po gdy położyłem się prawie na niej chcą pocałować jej szyje odtrąciła mnie ! I popatrzyła błagająco ...
-Ymmm Paulina jeśli nie chcesz ! To nie musimy tego robić!
-Nie rozumiem zaskoczyłeś mnje !
-No mówie jeśli się boisz to nie musimy tak od razu szybko możemy zacząc od delikatnych tematów!
-Nie nie rozumiem czemu tak szybko ?  Zawsze tak robisz ?!
-Ymm no ,...
-Lubie to ! jesteś już mój !-chciała mnie pocałować i ...ale się odsuąłem
-Kuba co jest?
-Okłamała mnie szuja !! Zabije ją!
-Co kogo !
-Twoją córkę!
-Czekaj siadaj co ona ci nagadała !
-No wiesz chyba się domyśla że my prędzej ten tego i postanowiła mnie wyrolować !
-Co??
-Powiedziała mi że zna jakiś fakt o tobie który mi pomoże w zamian z przysługę!
-Jaki fakt i jaką przysługę!?
- No nie wiem jak ci to powiedzieć!
-Prosto ?normalnie?
-No dobra ona powiedziała że od rozstania z jej ojcem ty ....no wiesz nie ten tego z facetem !
-Co ? A skad ona to może wiedzieć? !
-No nie wiem mieszka z tobą może ?!
-nie Kuba ty jej w to uwierzyłeś?
-A czemu maiał bym jej nie wieżyć!? Dlatego pytam chcesz ze mną to zrobić?
-Kuba i ty sądzisz że ja 9 lat wytrzymałam bez seksu z facetem ?
-Cxyli nie?
-Oczywiście że nie a to był blef ! -zaczęła sie śmiač ale było jei przykoro troche,,,
-Ymm no nie wiem co powiedzieć!?
-Nix nie mów ! Czekaj chyba że co ty masz zrobić!?
-Yhhhh jaki debil ! Mam udawać przed jej znajomymi że jestem jej nowym tatusiem ! A ja głupi wierzyłem !!
-Kuba hahaha nie no nie musisz tego robić a ja już sobie z nią pogadam ! Przecież wiesz że prędzej czy później byśmy wylądowali w łóżku!
-No co ty to moja wina ! A dzieciakowi zrobię te przyjemność i
-Ale wiesz że ja ten tego z innym kiedyś a z tobą hmmm no wiesz no!
-Udowodnij !
-Ach z przyjemnością!
Zbliżyła się niebezpiecznie do mnie i zaczęła całowac , wędrowaliśmy do sypialni , popchnęła mnie na łóżko sama wskoczyła na mnie i zaczęła zdejmować z siebie koazulkę ! Potem mnie całując ...
Tak się toczyła ta gra aż nie zostaliśmy bez rzecz a ja nie leżałem na niej całując jej cudny brzuch , szyje w końcu usta ....zachacając o miejsca za uchem ! widziałem była zachwycona a przez jej ciało przechodziła jak i przez moje masa emocji postanowiłem dać im upust i zaczęła się dzika walka z naszymi sex zachciankami widziałem chwilami bol w jej oczach a czasmai błyszczące w ciemni gwiazdy ...pchałem ile mogłem ale w końcu wymęczeni padliśmy całuja się tylko na koniec. I zasypiając wtuleni w siebie....A ja i tak zabije te małą żmiję!

Witam państwa! Misie jest rozdzialik ! Znów długi ale chyba nie chcieliście żebym przerwała taką scenkę?! Wieć wiecie hardcore ! Podobało się ? Czekam na wasze super jak sądze ciekawe komentarze i na ★★ !!
Czekam całuje i pozdrawiam !! Buźki :):)♡●♥○♡♥

~Wkręceni w życie. Czyli Wach i Walczak ,i ich zakręcone życie.~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz