Keyifli Okumalar 🦋
Leydi Annabeth pencereden iki kızına bakarak ne kadar güzel göründüklerini düşündü. Çok şanslı bir gelecekleri olacağı da kesindi.
Karen ve Sally ikiz olmalarına rağmen Sally'nin güzelliği göze çarparken Karen daha sade bir görünüş sergiliyordu. Fakat anneleri biliyordu ki ikisinin de harika bir kalbi vardı.
Leydi Annabeth içeri giren hizmetçiyle başını çevirerek gülümsedi.
"Leydim V. Kenneth Lordu Vincent Charles Broderick geldi. Sizinle görüşmek istiyor. "
Genç kadın konuşacakları konuyu biliyormuşçasına "içeri al lütfen "diyerek tekrar arkasını döndü.
Hangi kızı seçeceğine Vincent karar verecekti. Arkadaşı Alicia ile ölmeden önce böyle kararlaştırmışlardı. O zamanlar heyecanla söyledikleri bu sözleri genç kadın hatırlayarak gülümsedi. Arkadaşını çok özlemişti ve şimdi onun oğluyla kendi kızlarından birini evlendirecekti. Böylelikle de arkadaşlık görevini son kez yerine getirecekti.
İçeri giren genç adamla birlikte Leydi Annabeth "Hoş geldin Vincent "dedi. Karşı karşıya iki koltuğa oturan Leydi Annabeth Ve Vincent kısa bir süre sessiz kaldılar.
"Buraya sizinle bir konuyu konuşmaya geldim Leydi Annabeth. Babam, Lord Henry ölmeden önce bir şey söyledi bana. Çılgınlık bu ama sormak zorundayım. "
"Sorun bay Vincent. Dinliyorum.."
"Annem'in ölmeden önce ki son isteği sizin kızınızla evlenmemmiş. Bu benden istediği son şeymiş Lordun dediğine göre.
Sizden duymam gerekiyor. Eğer bu annemin son isteği ise gerçekleştirmekten başka çarem yok. ""Alicia çok sevdiğim bir arkadaşımdı. Babanızın dedikleri doğru Bay Vincent. Annenizle birbirimize söz verdik bir gün çocuklarımızı evlendirecektik. "
"Sizin için de uygunsa leydim, kızınızla evleneceğim.İzninizle kızınızla tanışmak istiyorum. "
Leydi Annabeth ayağa kalkarak pencerenin önüne yürüdü.
"Onu üzmeyeceğinizi umarak izin veriyorum Bay Vincent. Alicia benim için çok değerliydi. Oğlunun da onun gibi iyi kalpli olduğunu umuyorum. "
"Şüpheniz olmasın Leydim.. Sizi pişman etmeyeceğim. "
Vincent Leydi Annabeth'in hareketiyle kalkarak pencereye doğru yürüdü. Kadının baktığı yere doğru başını çevirdi. Gözleri bahçede oturan iki kızın üzerinde yoğunlaştığında şaşkınlıkla kaşlarını çattı.
"Kızlarınız ikiz mi ? "
"Evet Bay Vincent. Alicia ile kararımıza göre kendin için doğru olanı seçmeyi sana bıraktık. Annen senin aşkı tanımanı istiyordu. Sevmeni ve sevilmeni gönülden diliyordu. "
Leydi Annabeth, arkadaşının başına gelen Lanet'i biliyordu. Oğlu bir lanetle cezalandırılmış ve dediğine göre de vücudunun bazı yerlerinde kötü görünen lekelerle dünyaya gelmişti. Hatta Annabeth ve Henry' e göre Vincent bu yüzden her zaman yalnız kalacak ve asla sevilmeyecekti. Tabiki de Annabeth bu söylenilenlere inanmıyordu. Elbet gerçek aşk bütün bu engelleri aşacaktı. Gerçek seven bir kalp görünüşü umursamayacaktı.Ve biliyordu ki kızları tam da Vincent için uygun birer adaydı. Hangisi ile evlenirse evlensin Vincent'in ve tabi ki kızının da huzuru bulacağını biliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜL KURUSU / TAMAMLANDI
Ficção HistóricaHİKAYE TAMAMLANMIŞTIR / Yıllar önce verilen bir söz ve Vincent tarafından seçilmiş bir kız. Vincent Charles Broderick seçtiği kızın ikiziyle evlendiğini farkettiğin de çoktan kalbini Karen'a kaptırdığını biliyordu. Fakat Vincent'ın incinen gururu ge...