Sahte Gelin

18.5K 1.2K 50
                                    

Keyifli Okumalar 🦋

Karen'in bedeninde ki titreme göz ardı edilecek gibi değildi. Şu an büyük bir kilise de yüzlerce davetlinin önünde V.Kenneth Dükü Vincent Charles Broderick ile evleniyordu. Tanrım gerçekten çıldırmış olmalıydı.Bu yaptıkları bir ortaya çıkarsa Vincent'in vereceği tepkiyi hayal bile edemiyordu genç kız. Veya annesinin gözünde düşecekleri durum.. Karen duruşunu dikleştirmeye çalışarak elini yavaşça Vincent'a uzattı.Bu süre zarfında ise Vincent'a bakmaktan çekiniyordu. Ölesiye korkuyordu ve Vincent, Sally olmadığını anlar diye ne konuşabiliyor ne de bir şey yapabiliyordu.

Vincent parmağına yüzüğü geçirdiğinde rahibin Gelini öpebilirsin sözü kulaklarına çalındı. Vincent genç kızın gözlerine bakarken Sally sandığı Karen'i kendisine doğru belinden tutarak yavaşça çekti. İşte o an geliyordu. Karen kalbinin duracağı anın bu an olduğunu hissedebiliyordu.

~~~~~~

İki gün önce yatağında uyuyan Karen, Sally'nin hızla odaya girmesiyle uyanmış ve korku dolu gözlerle kardeşine bakmıştı. Bu durumun normal olmadığını biliyordu çünkü.

"Sally ne oluyor ? "

"Karen uyan çabuk, çok önemli bir problemimiz var ! Vincent buradaydı. Ve balo gecesi yaşananlar için neredeyse benden hesap soracaktı kardeşim. Ayrıca annem de bana iki gün sonra evliliğin gerçekleşeceğini söyledi. "

"Balo gecesi ne-ne yaşanmış ki Sally". Karen Vincent'in yaşanılardan bahsettiğini anlamıştı ve şu an yerin dibine girmek istiyordu.

"Lütfen Karen, beni de mi kandıracaksın. Biz ne zaman birbirimizden bir şey sakladık ? "

"Sally, ben, ben senden bir şey saklamıyorum ki ! "

Karen kardeşinin bakışlarından herşeyi bildiğini anladı. Daha fazla yalan söylemesinin bir anlamı yoktu.

"Ahh Tanrım nasıl söyleyebilirdim ki . Çok utanç verici bir durum. Çok utanıyorum sana karşı Sally. Çok üzgünüm. İstemeden oldu gerçekten de ."

Sally hızla yatağa doğru yürüyerek kardeşinin karşısına oturdu.

"Karen sana kızmıyorum ya da seni yargılamıyorum . Neler yaşadığını hayal dahi edemiyorum kardeşim. Neler olduğunu bana en baştan anlat. Onun Vincent olduğunu ne zaman anladın. "

"Tanrım ben, ben biliyordum onun Lord Vincent olduğunu Sally . Yüzünü gördüğüm an anladım, bir şekilde hissettim bilmiyorum.."

"Anlat karen nasıl oldu bütün bunlar ? "

"O gece Lord Camerona not götüreceğim zaman ormanlık yolda önüme çıktılar.Atım ürküp beni üzerinden attığında bayılmışım ve kendime gelmeye başladığımda ise o üzerime eğilmiş beni uyandırmaya çalışıyordu. Onu öyle görünce kızdım ve gitmek istedim fakat buna izin vermedi. Sanırım inatlaşmam sinirlenmesine sebep oldu ve bana dersimi vereceğini düşünerek zorla öpmeye çalıştı. "

"Ahh hayır.. karen sakın kendini suçlu hissetme senin bir suçun yok. Peki balo da ne oldu ? "

"Biz dans ediyorduk, yani o beni dansa davet etti. Sonra dans ettiğinde ben senin yanına gelecektim fakat bırakmadı ve kendimi bir anda balkonda buldum. Adımı öğrenmek istiyordu fakat söyleyemezdim. Nasıl oldu bilmiyorum fakat o gece ki kızın ben olduğumu anladı ve emin olmak istediğini söyledi. Karşı koyamadım Sally. İkinci defa beni öpmesine izin verdim . "

GÜL KURUSU / TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin