Genç kız akan gözyaşlarını silmeye çalışarak konuştu. Sesi fısıltıdan farksız çıkmıştı.
" Tanıdıkça beni seversin sanmıştım ama sen Sally'nin görüntüsüne aşıkmışsın. Hiç mi farketmedin. Benim Sally olmadığımı hiç mi anlamadın. "
Vincent kendisini zorlayarak dudaklarından çıkan sözlerin kızı bir kez daha incitmesini sağladı. Oysa geçen tüm zaman boyunca gerçekler gözünün önündeydi.
" Hayır anlamadım "
Aslında anlamıştı fakat farkına vardığı gerçekleri sorgulamak istememişti. Şimdi ise Karen'in kalbini kırmak için bu sözleri sarfettiğini de biliyordu.
" İkiniz o kadar benziyorsunuz ki şu an burada sen değil de o olsa yine farketmezdim ve aynı şeyleri yaşardık. "
Genç kız bir kez daha yıkılsa da hemen vazgeçemezdi. Aşkı için mücadele etmeliydi.
" Hayır inanmıyorum bunları beni incitmek için söylüyorsun. Sen böyle biri değilsin. "
" Ben tamda böyle biriyim Karen. Görmek istemediğin adam tamda bu. "
" Tanrım o kadar yanılmışım ki senin hakkında. Hislerimi açığa vurdum duygularımdan haberdar olmanı sağladım. Senin için hala bir önemi yok. Bunca zaman seninde belki bana karşı bir şeyler hissedeceğini düşünmüştüm.Sana kim olduğumu söyleyecektim fakat..
" Fakat bir önemi yok artık ! Senin kim olduğun ile ilgilenmiyorum, sadece bir yalancısın. Kardeşinle bir olup üzerimde ki lanetle ilgili dalga geçtiniz değil mi ? "
"H-hayır asla, nasıl böyle düşünürsün, lanete inanmıyorum, inansam çocuk umuduna kapılır mıydım, çocuğumuz olabileceği gerçeğini kalbimde taşır mıydım ? "
Vincent'in yüzü şekil değiştirirken sert bir sesle sordu.
"Hamile misin "
Genç kızın sessizliğini farklı bir anlama yorarak Karen'a doğru yürüdü.
" Cevap ver hamile misin ? Neden susuyorsun "
Tanrım eğer hamileyse, eğer öyleyse üzerinde gerçekten bir lanet yoktu ve zaten inanmadığı bu gerçek mutlu olmasını sağlayacaktı. Yıllardır çocuk hayali kuruyordu. Evlendiği zaman bir çocuğu olacağını gönülden arzu ediyordu fakat evliliklerinden beri genç kızın hiç bir belirti göstermemesi tersini düşünmesine ve bu konuyu kapatmasına sebep olmuştu. Fakat şimdi karşılaştığı bu durum tekrar umutlanmasını sağlamıştı. Eğer Karen hamileyse onu bırakamazdı, hayır şimdilik böyle bir şeyi asla yapamazdı. Belki de çocuk doğduktan sonra bir şeyler düşünebilirdi. Çocuğu alıp kızı bir yerlere gönderebilirdi.
" Lanet olsun cevap ver dedim. Hamileysen eğer, eğer bu gerçekse bilmek istiyorum ! Susma ! "
" Vincent ben, Evet ! Öyleyim "
Karen akan gözyaşlarını silerek umutla Vincent'a baktı. Tekrar yaşan söylemişti fakat Vincent'ı kaybetmemek için söylediği bu yalan cehennemde yanmasına sebep olacaktı.
Vincent kararlı bir ifadeyle duruşunu düzeltti.
" Umarım doğru söylüyorsundur. Sana zerre kadar inanmadığımı Tanrı biliyor ya. Eğer hamile değilsen o zaman sana yapacaklarımdan kork Karen. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜL KURUSU / TAMAMLANDI
Ficção HistóricaHİKAYE TAMAMLANMIŞTIR / Yıllar önce verilen bir söz ve Vincent tarafından seçilmiş bir kız. Vincent Charles Broderick seçtiği kızın ikiziyle evlendiğini farkettiğin de çoktan kalbini Karen'a kaptırdığını biliyordu. Fakat Vincent'ın incinen gururu ge...