Karşı Koymayacağım

21K 1.2K 91
                                    

Keyifli Okumalar 🦋

Bölüm + 18 içeriklidir 😱 hikayenin akışı gereği bu bölüm gerekli olduğundan bu şekilde yazmak durumunda kaldım sevgili okuyucularımın bilgisine ❣️

Bunu unutmayacağım Lord Broderick . Şimdi istediğinizi yapabilirsiniz ! Karşı koymayacağım..

Vincent bu sözlerin üzerine tereddütle kıza yaklaşarak saçlarında ki kokuyu içine çekti.

Karısı istediğini yapabileceğini söylüyordu peki Vincent kızın istemediği şeyleri ona yapmak istiyor muydu. Hayır buna verecek bir cevabı yoktu.

Bu gece karısına muhteşem bir an yaşatacak ve sonrasında bütün bu herşeyi unutmuş olmasını dileyecekti.

Genç kızın hafif pembe dudaklarına doğru eğildi. Aynı zamanda karısının üzerinde kalan son parçaları da eliyle çıkararak karşısında çıplak kalmasını sağladı.

Tanrım genç kızın güzelliği karşısında büyülenmişti. Biçimli bir bel ve dolgun göğüsleriyle genç kızı bir an önce keşfe çıkmak isteyen Vincent genç kızı kucağına alarak yatağa doğru taşıdı.

Ne kadar güzel olduğunun farkında mısın ? diyerek ikinci defa öpmeden önce genç kıza biraz zaman tanıyarak elini soğuk yanağın üzende gezdirdi.

Karen bu sözlere şaşırsa da bir şey demeyerek sadece çenesini yukarı kaldırdı. Bu hareketten destek alan Vincent genç kızın dudaklarına eğilerek konuşmasına izin vermedi. Bir eliyle karısının hassas tenini okşarken bir eliyle de belinden tutarak kendisine doğru çekiyordu.

Karen kendisini bu ana teslim etmek istemese de çoktan erimeye başladığının farkındaydı. Ellerini tecrübesizce uzatarak Vincent'in ensesine uzattı ve boynuna sarıldı. Öpüşmelerine karşılık vermeye çalışırken zevkten kıvranan bedeni ateşte yanıyormuş gibi hissediyordu.

Vincent'in elleri karısının sırtından başlayarak keşfe çıkmıştı ve sırtından göğüslerine doğru hızla ilerliyordu.

Genç kızın hazır olduğuna emindi fakat dudaklarında geçirdiği zamandan kendisini ayıramıyordu. Karısının bacaklarını yavaşça ayırdığında genç kız zamanın geldiğini biliyordu. Bunu en derinlerinde hissederken adamın eliyle kadınlığına dokunmasına irkilerek bacaklarını kapatmak istedi. Tanrım çok utanıyordu şuan.

Vincent karısının utandığını anlamış olacak ki önce kızın yüzüne biraz öncekinden farklı bir şekilde bakmış daha sonra yardım etmek isteyen bir ses tonuyla acıtmayacağıma söz veriyorum, Bana güveniyor musun ? Demişti.

Genç kızın başını sallamasıyla Vincent geriye çekilerek üzerinde ki pantolonundan kurtuldu. Şimdi aralarında hiç bir engel kalmamıştı. Erkekliği genç kızın derinliklerine girmek için sabırsızlanıyordu.

Vincent parmaklarını Karen'in saçlarının arasından geçirdi ve genç kızın dudaklarına tekrar yapışarak önce yavaşça içine girmeye çalıştı. Vincent seni istiyorum diye fısıldarken aralarında ki tutku yükselişe geçmişti.

Seni herşeyinle istiyorum Sally. Bana ait olmanı istiyorum.

Karen duyduğu isimle yıkılırken gözlerine kadar gelen yaşları bırakmamaya çalıştı. Neden ağladığının açıklamasını yapmak istemiyordu.

GÜL KURUSU / TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin