Keyifli Okumalar 🍁
Vincent kalabalık salona girerek etrafına bakındı. Neredeyse hava kararmıştı ve yolda çokça vakit kaybetmişti. Bu yerin bu kadar uzak olduğunu tahmin etmediği için at üzerinde beli ağrımış ve bütün kemikleri de sıcak bir banyoya ihtiyaç duyarcasına sızlıyordu.
Karısının saçmalıkları yüzünden içinde bulunduğu duruma çok öfkeli olan merdivenleri hızla inerek etrafına bakındı. Çoktan insanlar kendisini izlemeye başlamıştı.Bunun nedeni ise gayet ortadaydı. Vincent bu kadar şık bir yere üzerinde gömlek ve pantolonla katılmıştı ve giydiği ceket ne kadar şık bir kesim olsa da bu gece için uygun olmadığı her halinden belliydi. Öğlen saatlerinde başlayan davet belli ki gece balo olarak devam edecekti ve insanlar da buna göre hazırlıklarını yaparak gelmişlerdi.
Vincent kendisine yöneltilen bakışları umursamayarak insanların arasından hızla ilerlemesini sürdürdü. Şu an tek bir isteği vardı o da başına buyruk karısını bulabilmek ve ona hakettiği dersi verebilmekti.
Gözüne çarpan siyah saçlar ve yeşil gözleri gördüğü zaman yönünü değiştirerek sola doğru döndü. Karısı adının Lord Cameron olduğunu tahmin ettiği lordla resmen fingirdeşiyordu. Cameron'u iş yaptığı için az çok hatırlıyordu ve Lordun karısında gözü olduğunu ise yeni öğreniyordu. Karısına kendinden habersiz buraya gelme cesaretini nereden bulduğunu kesinlikle soracaktı fakat bunu insanların içinde yapmayacaktı. Sadakatsizliğe tahammülüm yok derken Vincent şaka yapmadığını bir kez daha kendince farketti. Karısının yanında başkasını görmek bile kaslarının öfkeyle kasılmasına ve elinin istemsiz bir şekilde yumruk halini almasına sebep olmuştu.
Genç kızla bakışları kesiştiğinde karısının bakışlarında ki ani değişimi farkederek adımlarını daha da hızlandırdı. Cameron ve karısının yanına vardığı zaman hiç bir şey söylemeden kızın bileğinden tuttu.
Sen benimle geliyorsun, seninle ise sonra görüşeceğiz Cameron. Benim olana elini uzatmaman gerektiğini öğreneceksin.
İçinde biriken öfkeyle dış kapıya doğru yürümeye başladı. Genç kızı tüm itirazlarına rağmen peşinde sürüklemeye devam ediyordu ve merdivenlerden çıkarken kızın ayağını incitmesini bile umursamamıştı. Evin önünde boş bir şekilde bekleyen ve misafirleri evlerine götürmek için hazır duran arabalardan birini çağırdı. At arabasına binmek üzerelerken sertçe elinin itilmesi ile arkasını döndü.
Sen, ne yaptığını sanıyorsun ne cesaretle ? ..
Asıl siz ne yaptığınızı sanıyorsunuz Lord Vincent. Nasıl bir cüretle beni oradan bu şekilde çıkarırsınız.
Senin kocan olarak sana istediğim her şekilde davranabileceğimi düşünüyorum Sally. Üstelik haberim olmadan buraya geldin ve ben gördüklerime rağmen az bile davrandım sana !
Vincent resmen burnundan soluyordu ve bu yüzden karşısında duran kızın aslında karısı olmadığını farkedemiyordu. Gözleri genç kızın üzerinde bulunan elbisenin üzerinde dolaştı ve tiksinti ile bakışlarını yukarı kaldırdı.
Siz, yoksa beni Ka.. Sally mi sandınız. ? İnanmıyorum bunun olabileceğini hiç düşünmemiştim. Tanrım hahaha
Genç kızın keyifle gülmesi Vincent'in sinirlerini daha da bozmuştu.
Sen neye gülüyorsun ? Ayrıca bu üzerinde ki elbise de neyin nesi ?
Genç kızın gözler önüne serilen göğüsleri her erkeğin ağzını sulandıracak cinsten olsa da Vincent'in kesinlikle midesi bulanmıştı. Rüzgarın esmesiyle genç kızdan yayılan ağır kokuyu farkederek geriye çekildi. Anlamsız bir şekilde kaşlarını çatarak genç kızın yüzüne baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜL KURUSU / TAMAMLANDI
Ficción históricaHİKAYE TAMAMLANMIŞTIR / Yıllar önce verilen bir söz ve Vincent tarafından seçilmiş bir kız. Vincent Charles Broderick seçtiği kızın ikiziyle evlendiğini farkettiğin de çoktan kalbini Karen'a kaptırdığını biliyordu. Fakat Vincent'ın incinen gururu ge...