Değişen Roller

18.4K 1.3K 69
                                    

Keyifli Okumalar 🦋

Vincent kolları arasından hızla çıkıp giden kızın arkasından bakarken bir şeyden emin olmuştu. Bu kız o gece yolda öpüştüğü Gizemli Yabancıydı ve Lanet olsun ki Vincent hala kızın adını bilmiyordu.

Ve bu hissettiği de neydi ! Bu tarz bir duyguyu daha önce yaşamamıştı Vincent. Gizemli yabancı aklını tamamen başından almıştı....

Karen biraz önce yaşananlardan sonra hızla içeri girerek kardeşini aramaya başladı. Buradan bir an önce gitmelilerdi ve kimse bu olanları öğrenmemeliydi.Kız kardeşinin gülümseyerek kendisine doğru yaklaştığını görerek yüz ifadesini düzeltmeye çalıştı.

"Sally, bende seni arıyordum gidelim mi ? "

"Ahh Karen biraz daha lütfen, biliyorum gelmek istemiyorduk ikimiz de ama birazdan maskeler çıkarılacakmış. Çok heyecanlı bir an olacak. Bekleyemez miyiz ? "

"Ne, aman tanrım hayır hemen gitmeliyiz Sally lütfen kendimi hiç iyi hissetmiyorum. "

"Neden telaşlandın Karen , iyi misin bişey mi oldu, ya da biri birşey mi yaptı sana ? "

Kardeşinin sorgulayıcı bakışlarından kaçmaya çalışan Karen hızla konuşarak "hayır hayır bir şey olmadı sadece gitmek istiyorum "diye cevap verdi.

Eğer maskesini çıkarırsa Vincent kendisinin kim olduğunu öğrenecek ve hatta onu kardeşinin yerine geçerek oyun oynamakla suçlayacaktı. Genç kız bu düşüncelerle boğuşarak kardeşinin kolunu hızla kavradı.

"Hadi Sally acele et..! "

İki genç kız hızla salondan çıkarken arkalarından kendilerini izleyen bakışın sahibinden habersizlerdi.

Vincent genç kızın ardından ana salona girerken aklında birazdan maskelerin çıkarılacağı vardı ve gözleriyle kızı arıyordu. Nihayetinde adını ve kim olduğunu görecekti. Kızın yüzünü o gece görmüştü ama tanıdığını sanmıyordu.

Genç kızı merdivenlerden çıkarken gördüğünde peşinden gitmek istese de kendisini durdurup soru soran bir kaç kadının kıskacına maruz kalmıştı.

Genç kız kaybolana kadar bakmaya devam ettikten sonra ifadesiz bir şekilde soruları yanıtlamış ve daha sonra müsade isteyerek yanlarından ayrılmıştı.

Sally hafif sarsıntılı bir şekilde giden arabanın içinde sağa doğru kayarak kardeşinin tam karşısına geçti.

"Karen iyi misin ? Çok üzgün görünüyorsun ? Neyin var ? Endişeleniyorum senin için "

Karen kendisini soktuğu bunaltıcı düşüncelerin içinden sıyrılarak gülümsemeye çalıştı.

"Sadece biraz rahatsız hissediyorum Sally. Önemli birşeyim yok. "

"Peki öyle diyorsan ! "

Sally aslında kız kardeşine inanmıyordu ve onun neden böyle davrandığını biliyordu. Kendisine karşı suçlu hissediyordu büyük ihtimal.

Sally sevdiği adamla bahçede gözlerden uzak bir yürüyüşe çıktığında Lord Cameron'un kendisine sarılmasına izin vererek hasret gideriyordu. O sırada duyduğu sesle başını çevirerek alt kattaki balkonlara bakmış ve kız kardeşinin sesine benzettiği kişiyi görmeye çalışmıştı.

GÜL KURUSU / TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin