Karım Nerede

15.4K 1K 47
                                    

Sonra ki bölümden kısa bir alıntı gelsin mi ?? ♥️ Yeni bölümü iki gün içinde yayınlayacağım için öncesinde sizi memnun edecek bir bölüm olması dileği ile..


Vincent hızla ilerleyen atın üzerinden atlayarak eve doğru koşmaya başladı. Karen içerdeydi ve birazdan birbirlerine kavuşacaktı. Kapıya yumruğuyla vurarak sabırsızlıkla açılmasını bekledi.

Kapıyı açan uşak Vincent'ı karşısında görmeyi beklemeyerek şaşkınlıkla gördüklerini sindirmeye çalıştı.

" L-Lordum, siz ? "

" Evet benim Albert, karım nerede Karen, hemen onu görmeliyim. "

" Lordum, Karınız Leydi Karen burada değil. "

" Nerede, bahçede mi nereye gitti? "

" Lordum, Düşes hazretleri neredeyse yedi aydır bu evde yaşamıyor. Sizle ayrıldığı günden sonra bir daha dönmedi. "

Vincent yüzüne yerleşen şaşkınlıkla arkasında bulunan duvara yaslanarak bakışlarını sessiz evin içinde geZdirdi. Nasıl unutmuştu. Karen'ın burada olmayacağını tahmin etmeliydi. O gün son kez konuşmuşlar ve genç kız bu evden arabasız ayrılmıştı. Şu an annesinin evinde olmalıydı.

" Lanet olsun " diyerek kapıyı açtı ve evin önünde bekleyen ata doğru koştu. Atın üzerine çevik bir hareketle bindikten sonra ayaklarıyla hızlanması için ata sertçe dokunduktan sonra rüzgarla yarışırcasına ilerlemeye başladı.

Kendisine oldukça uzun gelen bir süreden sonra Dawson'ların evinin önüne vararak atını durdurdu ve kapıya doğru ilerledi. Karısının evde olması için dua ediyordu. Kapıyı büyük bir gürültüyle çaldıktan sonra açılmasını bekleyerek evin pencerelerine bakış attı.

Ev tamamen ıssız görünüyordu ve kapı hala açılmamıştı. Tekrar büyük bir gürültü ile kapıya vurarak açılması için bağırdı.

" Lanet olsun açın şu kapıyı ! Kimse yok mu ? "

Kapı kısa bir aradan sonra yavaş bir şekilde açıldığında karşısında kimseyi görmeyi beklemeyen bir görevli Vincent'a bakıyordu.

" Kusura bakmayın uzun zamandır kimse gelmediği için kapıyı açmam uzun sürdü. Arkada bulunan müştemilatta dinleniyordumda"

" Uzun zamandır kimse gelmedi derken? Bu evde yaşayanlar nerede ? Leydi Annabeth, Karen ve kız kardeşi neredeler söyle hemen "

" Lordum onlar kırsalda bulunan köşkteler. Buraya uzun bir süre döneceklerini sanmıyorum. Yaşanan son hadiseden sonra Leydim orada yaşamayı tercih etti. "

" Kahretsin oyun mu bu ? Yeterince zaman kaybettim zaten nerede bu köşk ? "

Atına tekrar atladığında önünde bulunan yolun nasıl geçeceğini düşünüyordu. Yaşanan son hadise derken neyi kastettiğini ise ölümüne merak ediyordu.

Atı büyük bir hızla sürmeye devam ederken geçen sürenin kendisine saatler gibi geldiğini fark etti. Hava neredeyse kararmaya başlamışken Vincent uzaktan görünen köşke bakarak heyecanla gülümsedi. Nihayet birşeyler yolunda gitmeye başlamıştı.

Köşkün önüne vardığı zaman atın durmasını beklemeyerek çevik bir şekilde üzerinden atladı ve kapıya doğru koşmaya başladı. Bir kaç kez sertçe vurduktan sonra kapı ardına kadar açıldı ve Leydi Annabeth şaşkınlıkla Vincent'a bakakaldı.

" Vincent sen, döndün !! Tanrım Karen kesinlikle çok şaşıracak "

" Leydi Annabeth, Karen ! , karım nerede hemen onu görmeliyim. Geciktiğim için özür dilemem gerek ahh ...Karen!! "

Vincent'ın sesi köşkün içinde yankılanırken biryerlerden yere çarpan bir şeyin sesi geldi.

Vincent derin derin nefes alıp verirken tek istediği Karen'i bir an önce görebilmek ve ona sarılmaktı. Sevgisini haykırmak için yeterince geç kalmıştı.

Karen bebeklerin odasından çıkarak yürümeye başlamış ve bu esnada kardeşinin kendisine verdiği tepsiyle birlikte mutfağa doğru yönelmişti. Merdivenlere ulaşmadan önce evin içinde yankılanan sesle bir kaç saniye olduğu yerde duraksadı ve duyduğu şeyin gerçek olup olmadığını anlamaya çalıştı.

Tanrım o dönmüştü. Kocası nihayet kendisine geri dönmüştü .

" Vincent " diye fısıldadı. Elinde ki tepsi yeri boylarken Karen çoktan merdivenlere doğru koşmaya başlamıştı.

Bu bölüm, diğer bölümden sadece kısa bir kısmı içermektedir . Küçük de bir spoiler vereyim hemen kavuştuklarını düşünüp sevinmeyin her an herşey olabilir. 🙈🙈FİNALE 2 bölüm kaldı sevgili okuyucularım. Kimler biteceği için üzülüyor ? 🙈♥️

GÜL KURUSU / TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin