Karen gece yarısı karnına giren sancılarla bağırarak uykusundan uyandı ve terden sırılsıklam olmuş bedenine korkmuş bir biçimde baktı.
" Ahh!!! galiba geliyorlar, Anne !! "
Tanrım neden kimse gelmiyordu. Karen bir kez daha güçlük bir çığlık atarak başını geriye doğru bıraktı. Karnı acılar içinde batıyor ve sesini kimseye duyuramıyordu.
Kapı büyük bir gürültüyle açıldı ve Leydi Annabeth ile Sally endişeli bakışlarla odaya girdiler.
Leydi Annabeth'in kızının halini görmesiyle dudaklarından iki kelime endişeyle karışık döküldü. Aynı şekilde Sally de korku dolu gözlerle yatağa bakıyordu.
" Aman Tanrım !"
Annabeth koşar adımlarla yatağa yürüyerek kızının yanağına elini koydu.
" Geliyorlar kızım gözümüz aydın doğum başlamış "
" Ahh anne nasıl olacak doktor yok tanrım ! "
Sally annesinin kendisine söyleyeceklerini bekler bir şekilde kapıda bekliyor ve şoka girdiğide her halinden belli oluyordu.
Annabeth Sally'e bakarak kızının yanına doğru yürüdü.
" Doktor çağırmak için zamanımız yok. Bu işi kendi başımıza halletmeliyiz. Sally bana bak. İyi dinle beni şimdi. Senden hemen bir sürü temiz havlu ve sıcak su getirmeni istiyorum tamam mı ? Acele et Sally hadi "
Sally koridorda kaybolurken Karen bir kez daha çığlık atarak acısını gidermeye çalıştı. Çok acı çekiyordu ve zorlu bir doğum olacağını şimdiden hissedebiliyordu.
" Çok canım yanıyor anne bir şeyler yap " diye bağırarak annesini görmek için başını kaldırmaya çalıştı. Şu an acı çeksede bebeklerini kucağına aldığı zaman bu acının bir önemi kalmayacağını biliyordu.
Sally elinde tuttuğu havlu ve sıcak suyla odaya girerek hızla yatağın yanına doğru yürüdü. Annesinin yanına oturduktan sonra kadının hareketlerini izlemeye başladı. Leydi Annebeth bu işi biliyormuş gibi davranıyordu.
Karen'ın bacaklarını açmasını ve ıkınmasını istemişti. Bu sırada Sally'de kızkardeşinin alnında ki teri siliyor ve annesinin söylediklerini yerine getirmeye çalışıyordu.
Bir kaç saatin ardından ikizler ardı ardına kendilerini göstermiş ve Annabeth'e hiç bir zorluk çıkarmadan Karen'ın rahminden çıkmışlardı. İkizlerden kız olanı Sally'nin kucağına veren Annabeth erkek olanı kendi kucağına alarak kızına doğru yaklaştı.
" Tanrıya şükür sağlıklılar " diye mırıldanan Annabeth kucağında ki bebeği Karen'ın kollarına bıraktıktan sonra kirlenen yerleri temizlemek üzere Karen'ın yanından uzaklaştı. Kanlanmış havluları ve soğuyan suyu odadan çıkardıktan sonra tekrar yatağa yanaşarak kızının kollarından bebeği alarak onu da Sally'nin kucağına bıraktıktan sonra Karen'in de üzerinde bulunan kıyafetten kurtulmasını sağladı.
Yavaş bir şekilde hareket ediyor ve Karen'ı yormamaya çalışıyordu. Genç kızın geçen saatlerin ardından çektiği acıdan dolayı ne kadar yorgun olduğu açık tutmaya çalıştığı gözlerinden belli oluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜL KURUSU / TAMAMLANDI
Ficção HistóricaHİKAYE TAMAMLANMIŞTIR / Yıllar önce verilen bir söz ve Vincent tarafından seçilmiş bir kız. Vincent Charles Broderick seçtiği kızın ikiziyle evlendiğini farkettiğin de çoktan kalbini Karen'a kaptırdığını biliyordu. Fakat Vincent'ın incinen gururu ge...