Konu Aşk Olduğunda..

19.3K 1.1K 38
                                    

Karen bütün gün Vincent'in eşyalarının kendi odasına taşınmasını izlerken kocasının hiç de şaka yapmadığını farkederek umutsuzca omuzlarını düşürdü.

Bu şekilde üzerine gelerek ve kendisini bir şeylere zorlayarak ilişkileri için birşeyler başarabileceğini düşünüyorsa yanılıyordu.

Vincent'ın kendisini bu evde yalnız başına bırakıp gittiği günü hala hatırlıyordu Karen. Haber dahi vermemiş ve ne düşüneceğini umursamamıştı. Aklına gelen düşünceyle oturduğu yerden hızla kalktı. Bundan sonra evde oturmayacak olan kendisiydi ve Vincent'in ne yapacağını ya da ne düşünececeğini umursamayacaktı.

Kıyafetinin hazırlanmasını söylerken aklında ki düşüncelere de bir çözüm bulması gerekiyordu. İlk önce kendisine güvenilir bir arkadaş bulmalıydı. Balolara, davetlere ve operalara birlikte katılırlarsa adını yanlış söylemlerin içine karıştırmamış olurdu.

Eline aldığı cemiyet gazetesinden kimlerin hangi ailelere mensup olduğunu okuduktan sonra Vincent'in çalışma odasına girerek gelen davetiyeleri karıştırmayı düşündü.

İçlerinden birine katılarak başlayabilirdi.Sessiz adımlarla ilerleyerek çalışma odasının kapısında durdu. Vincent şu an içerde değil gibiydi. Nereye gittiğini umursamayarak kapıyı araladı ve boş odanın içine hızlıca göz attı.

Evet istediği davetiyeler tam karşısında masanın kenarında okunmayı bekleyen bir şekilde duruyorlardı.

Eğer okunmayı bekliyorlarsa buna gönüllü olabilirim diye düşünerek ellerini arkasında bağladı ve öylesine gelmiş gibi odanın içinde yavaş yavaş yürümeye başladı. Yakalanırsa herhangi bir açıklaması olmadığı için sanki Vincent'a bakmaya gelmiş gibi davranacaktı.

Masanın kenarında durarak bir kaç zarfın üzerine eğildi ve eline alarak elbisesinin cebine koydu. Arkasını dönerek gitmeye hazırlanıyordu ki kollarını göğsünde bağlamış bir adet sert görünüşlü Vincent ile karşılaştı.

" Korkuttun beni neden geldiğini haber vermiyorsun "

" odamda ne aradığını çözmeye çalışıyordum "

" Sana bakmaya gelmiştim, bulamayınca da geri dönüyordum "

Vincent kapıya yürüyen kıza doğru adım atarak ortada sıkıştırdı.

" Buradayım neden beni görmek istedin "

Tanrım bir kere de sorgulamadan bıraksa olmaz mıydı. Şimdi ne söyleyecekti Vincent'a. Davetiyeleri almaya geldimde seni görünce böyle bir yalan söyledim mi ?

Hayır asla açık vermemesi gerekiyordu.

" Benim odama taşınman hakkında konuşacaktım "

Aklına gelen ilk konu dudaklarından hızlıca dökülmüştü.

" Sorun ne Karen, birbirimize daha yakın olmamız için iyi bir fikir olduğunu düşündüm. Neden bu kadar rahatsızsın ? "

" Rahatsız mı ? Sen neden bu kadar rahatsın peki merak ediyorum "

" Rahat olmamam için bir sebep yok çünkü. "

Vincent'in üstü kapalı imalarından nefret eden Karen burnundan soluyarak gitmek için kenara çekildi. Bu şekilde kocasına laf anlatamayacağını bilmeliydi.

Kapıyı sertçe kapatarak tavrını belli ettikten sonra merdivenlere yönelerek akşam için hazırlanmak üzere odasına girdi. Vincent'in eşyalarını görmezden gelerek kendine ait dolaba yöneldi ve eline aldığı ilk elbiseyi yatağın üzerine koydu.

GÜL KURUSU / TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin